Munkánk során számos olyan problémával és hiányossággal találkozunk, amelyek rontják egy weboldal teljesítményét. Szerencsére a rendelkezésünkre álló SEO eszközök segítségével ezek kivétel nélkül orvosolhatók.

Az alábbiakban betekintést nyújtunk korábbi projektjeinkbe és a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

seo esettanulmány

Keresőoptimalizálás siker a konyhából – Street Kitchen SEO esettanulmány 2.0

Hányszor tesszük fel magunknak a kérdést: mi főzzek vacsorára, mi legyen itthon az ebéd? Ilyenkor mindannyian a telefonunkért, laptopunkért nyúlunk, hogy az interneten keressünk teljesen új recepteket, vagy éppen megunt fogásaink felfrissítéséhez találjunk szuper tippeket.

webshop seo

Webshop SEO siker: 216.000 organikus látogató 24 hónap alatt

A webáruházak keresőoptimalizálása különösen megtérülő projekt lehet, mivel az organikus találatokról átkattintó látogatók a fizetett hirdetéseknél általában jobban konvertálnak.

MeRSZ esettanulmány

Háromszoros forgalomnövekedés három hónap alatt – MeRSZ

A MeRSZ a magyarul elérhető legnagyobb online okoskönyvtár, amely több száz tankönyvet tartalmaz a legkülönbözőbb tudományterületekről. A SEO projektet megelőzően a MeRSZ napi átlagos organikus forgalma 100-200 között mozgott.

EON KomfortZóna Esettanulmány: 0-ról 119,128 látogató SEO-val

A SEO projekt megkezdésekor a KomfortZóna teljes új weboldalként funkcionált, nulla látogatóval. Így különösen nagy kihívás volt organikus forgalmat terelni az oldalra, ezzel pedig potenciális ügyfeleket hozni az EON számára!

1.5x forgalomnövekedés weboldal költöztetés után: Street Kitchen esettanulmány

A projekt keretében a Streetkitchen.hu és a Zé Magazin online gasztrooldalak egyesítésében segédkeztünk keresőoptimalizálási szempontok figyelembevételével. Szerepünk egy részletes elemzés elkészítésében, illetve egy arra épülő akcióterv kidolgozásában állt.

SEO projekt egy pénzügyi oldalnál. 12%-os forgalomnövekedés. Hetente.

Pénzügyi témában keresőoptimalizálás projekten dolgozni az egyik legnagyobb, de egyben a legizgalmasabb kihívások közé tartozik.
Itt ugyanis számos erős szereplővel kell megbirkózni az első helyezésekért.

Megéri SEO alapon tervezni a tartalommarketinget – The Medical Futurist

A Medical Futurist csapata azon dolgozik, hogy bemutassa a legfrissebb híreket, és a legizgalmasabb történéseket az egészséget segítő digitális technológiákról. A weboldal nem csak potenciális páciensekhez szól, hanem szakértőket, orvosokat is megszólít.

B2B Keresőoptimalizálás és Inbound Marketing – UX studio

A UX studio csapatának elsődleges célkitűzése weboldaluk organikus forgalmának növelése volt, melyen keresztül új ügyfeleket szerezhetnek. A keresőoptimalizálás segített abban, hogy a csapat elérje a célját.

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

Beszéljünk!