Munkánk során számos olyan problémával és hiányossággal találkozunk, amelyek rontják egy weboldal teljesítményét. Szerencsére a rendelkezésünkre álló SEO eszközök segítségével ezek kivétel nélkül orvosolhatók.

Az alábbiakban betekintést nyújtunk korábbi projektjeinkbe és a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

Bevezetés a Google Tag Manager használatába

A Google Tag Manager egy címkekezelő eszköz, aminek a segítségével követőkódokat, analitikai mérést segítő kódokat és egyedi kódrészleteket helyezhezünk el weboldalunkon. A Tag Manager használatának egyik legnagyobb előnye, hogyfejlesztői közbenjárás nélkül képessé tesz scriptek elhelyezésére az oldalon.

Mikor várhatsz eredményt a SEO-tól?

Vannak olyan marketingeszközök, mint például a közösségi média, PPC hirdetések vagy email marketing, amelyeknél szinte azonnal érezhető az eredmény.
A keresőoptimalizálás, még ha maximális precizitással végezzük is, nem ilyen rövid távú, azonnali eredményt hozó eszköz.

Oldalbetöltési sebesség: elég gyors vagy?

A Google 2018-as felmérése alapján az átlagos oldal betöltési idő 7 másodperc körülre tehető desktopon. Mobilon ez az idő azonban már majdnem a duplájára nő. És hogy miért is ennyire fontos, hogy milyen gyorsan töltődik be az oldalad? Mitől is függ az, hogy milyen gyors az oldalunk?

Milyen a jó oldaltérkép?

Az oldaltérkép fogalmával valamilyen formában valószínűleg már mindenki találkozott, aki honlapok optimalizálásával foglalkozik. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés? Hogyan kell helyes alkalmazni? Cikkünkben összeszedtünk néhány trükköt és tippet, amelyek segítségével megkönnyíthetjük a keresőrobotok dolgát.

A tartalommarketing jogi háttere

A GDPR bevezetése után egyértelművé vált annak fontossága, hogy egy adott weboldal megfeleljen a jogi előírásoknak. Kevesebb szó esik viszont arról, hogy egy konkrét, ártatlannak tűnő tartalmat (pl: blogbejegyzés) milyen ismérvek mentén javasolt megírni.

Leglátogatottab magyar weboldalak SEO mérőszámai

Cikkünkben górcső alá vesszük a magyar web legértékesebb 100 oldalát, kategóriánként kiemelve a 10 legeredményesebbet. Első körben a látogatottságot befolyásoló számokra vetünk egy pillantást, majd a SEO szempontból is fontos mérőszámokon szaladunk végig.

Privát bloghálózatok, avagy hogyan szúrd ki a toxikus linkeket

Számtalan vonzó ajánlatra bukkan az egyszeri kereső, aki linkekkel szeretné növelni oldala hitelességét. Sajnos több “linképítés szolgáltatás” mögött linkgyűjtő oldalak és privát bloghálózatok (PBN) húzódnak. Cikkünkben 8 tippet adunk a PBN oldalak azonosítására.

Csökken az organikus forgalmad? – 8 tipp a probléma megoldására

Látszólag minden ok nélkül csökken az organikus forgalmad, miközben szinte az összes SEO tanácsot megfogadtad? Az eset nem légből kapott. A további látogatókiesés elkerülése érdekében összeszedtük a nyolc legyakoribb lehetséges indokot, ami a forgalomkiesés mögött állhat.

seo katasztrófák

Tanulj mások hibájából: 3 SEO katasztrófa

Az organikus forgalomra sokan úgy tekintenek, mintha az alanyi jogon járna nekik, mások pedig mindent megtesznek, hogy a Google a keresési eredmények élére repítse őket. A túlzott magabiztosság vagy a kétségbeesett növekedési stratégia azonban sokszor megbosszulja önmagát.

google algoritmus frissítések

Google algoritmus frissítések és változások

A folyamatosan frissülő cikkünkben a változások nyomon követése és az optimalizációs lehetőségek keresése érdekében összegyűjtöttünk minden eddigi google algoritmus frissítést és folyamatosan bővítjuk az oldalt a legújabb hírekkel.

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

Beszéljünk!