SEO Blog

A blogunk írása során a célunk:

Több értéket adni ingyen, mint mások pénzért.

Munkánk során számos olyan problémával és hiányossággal találkozunk, amelyek rontják egy weboldal teljesítményét. Az évek során megszerzett tapasztalatunk és a rendelkezésünkre álló SEO eszközök segítségével ezek kivétel nélkül orvosolhatók.

Az alábbiakban betekintést nyújtunk a munkánk során szerzett tapasztalatainkba és a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

TOP SEO beállítások- cover photo

404 Not Found: a hibakód megértése és javítása

A 404 hiba a leggyakoribb webes hibaüzenetek egyike. Gondolj bele, mi történik a látogatóiddal, ha a te oldaladon futnak bele egy ilyen hibaüzenetbe? Arról nem is beszélve, hogy a Google is rossz szemmel néz az úgynevezett törött linkekre, így hátrébb sorolhatja honlapod a találati listán, ami tovább rontja a forgalmad. Cikkünkben áttekintjük, hogy mik hathatnak negatívan a weboldalad forgalmára, megmagyarázzuk, mi az a 404 hiba, hogyan hat a keresőoptimalizálásra és hogyan lehet kijavítani.

Kulcsszókutatás

Kulcsszó keresés a gyakorlatban: tippek a sikeres SEO-hoz

Kulcsszavak nélkül nincs keresőoptimalizálás. Ahelyett, hogy a megérzéseidre hallgatnál, mutatunk pár tippet és eszközt a kulcsszó kereséshez! Először átnézzük, hogyan is járul hozzá pontosan célközönséged eléréséhez a kulcsszókutatás, utána megmutatjuk a legnépszerűbb módszereket a kulcsszavak keresésére, végül pedig hozunk néhány tippet, hogy megéri-e fizetős alkalmazást használni, vagy inkább az ingyenes megoldások mellett tedd le a voksod.

A havidíjas keresőoptimalizálás

A havidíjas keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás a marketingmix elengedhetetlen része. Érdemes lehet olyan ügynökségre, szakemberekre bíznod a munkát, akik leveszik a terhet a válladról. Többféle konstrukció szerint dolgozhatsz együtt egy SEO ügynökséggel. de a legelterjedtebb a havidíjas keresőoptimalizálás. Ebben a cikkünkben segítünk eligazodni a SEO szolgáltatások mezején és igyekszünk támpontot nyújtani, hogy melyik megoldás lehet számodra a legoptimálisabb!

Blog cover, Google API dokumentáció szivárgás, SEO konklúziók

10 SEO-konklúzió a Google API-dokumentációjának kiszivárgásával kapcsolatban

A 2024. március 27. és május 7. közötti időszakban a Google keresési algoritmusának API-dokumentációja kikerült a GitHubra, és ez idő alatt elérhető volt az interneten. Több egykori és jelenlegi Google-dolgozó is megerősítette ennek hitelességét, a SEO szakma pedig azonnal rá is ugrott. Elkezdtük kielemezni, hogy jobban megértsük, milyen szempontok alapján rangsorolja a keresőben megjelenő weboldalakat a Google.

Blog cover, Erősödj organikusan a Temuval szemben blogcikk, BP Digital

Nem bírod tartani a lépést a Temuval PPC-ben? Erősödj organikusan!

Teljesen érthető, hogy egyes kereskedőket bosszant a Temu üzletpolitikája, sokan igazságtalannak tartják, hogy neki azért sikerül, mert kifogyhatatlan tőke folyik be a zsebébe. De őszintén! Tudsz ellene tenni bármit is? A legjobb, amit tehetsz, hogy lokális szinten felveszed a harcot ellene – mi ebben szeretnénk neked segíteni.

Mindenképp olvasd el a cikket akkor is, ha érintett vagy a témában és akkor is, ha nem, hiszen számos, Temutól független ötletet találsz, amivel tovább növelheted vállalkozásod eredményességét.

Blog cover- SEO megtérülése blogcikk, BP Digital

A keresőoptimalizálás megtérülésének számítása (ROI), hogy lásd, megéri-e SEO-ba fektetned!

„Mikor fog megtérülni a keresőoptimalizálás?”
Üzletemberek lévén mi is tisztában vagyunk azzal, hogy a számok igenis fontosak. Ezért létrehoztunk az e-kereskedelem szereplőinek egy olyan számítási módszert, mellyel konkrét válaszokat kaphatnak a SEO-projekt megtérülésére vonatkozóan.
Neked szól a cikkünk, ha webáruházat üzemeltetsz és még nem vagy elköteleződve a SEO mellett, mert bizonytalannak láttad annak megtérülését.

mesterséges intelligencia

AI a keresőoptimalizálásban: Mit hoz a jövő azoknak, akik nem akarnak lemaradni a találati lista éléről?

Weboldal tulajdonosként ma már elengedhetetlen, hogy ismerd a keresőoptimalizálás alapjait, ha szeretnél láthatóvá válni a keresőben. A mesterséges intelligencia térhódítása pedig a SEO világát sem kerülte el, így egyre nagyobb szerepet tölt be a keresőoptimalizálási folyamatokban is. Előbb utóbb tehát elkerülhetetlen, hogy a mindennapjaink részévé váljon az AI használata az élet számos területén.
Cikkünkben áttekintjük az AI kialakulását, felhasználási lehetőségeit, a SEO alapfogalmait, a két terület egymásra hatását és hozunk néhány gyakorlati tippet is számodra.

Magyar E-kereskedelem Napja konferencia logója

Így telt a 2024-es Magyar E-Kereskedelem Napja a BP Digital szemével

A webshop tulajdonosoknak egy rendkívül versengő környezetben kell megállniuk a helyüket hazai és nemzetközi környezetben egyaránt. A Magyar E-Kereskedelem Napja (EKERNAP) alkalmából azonban jó volt látni, hogy sokan ismerősként köszöntik már egymást és mindenkinek a fejlődés a célja.
Az év eleji Marketing Fesztiválhoz hasonlóan, a BP Digital ismét képviseltette magát a kiállítók és az előadók között egyaránt. A finom macaronok mellett, különleges kedvezményekkel is készültünk a konferencián résztvevők számára. Cikkünkben beszámolunk róla, mi hogyan éltük meg ezt a napot!

Hogyan kapcsolódik egymáshoz a felhasználói élmény és a SEO?

A Google és egyéb keresőmotorok algoritmusainak folyamatos változásával egyre fontosabb szerepet kap a weboldalak esetében a felhasználói élmény.
Cikkünkben bemutatjuk a felhasználói élmény fontos tényezőit, hogyan kapcsolódik össze a SEO-val, és egyúttal tippeket adunk arra vonatkozóan, hogy a te weboldalad is minél jobban megfeleljen ezeknek a metrikáknak.

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.