SEO Blog

A blogunk írása során a célunk:

Több értéket adni ingyen, mint mások pénzért.

Munkánk során számos olyan problémával és hiányossággal találkozunk, amelyek rontják egy weboldal teljesítményét. Az évek során megszerzett tapasztalatunk és a rendelkezésünkre álló SEO eszközök segítségével ezek kivétel nélkül orvosolhatók.

Az alábbiakban betekintést nyújtunk a munkánk során szerzett tapasztalatainkba és a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

Cégépítés blogcikk kiemelt képe

A sikeres cégépítés kulcsa –Út a BP Digital megalapításáig

Egy vállalkozás indítása nem kis feladat, rengeteg erő és kitartás kell ahhoz, hogy újra és újra talpra tudj állni, majd ugyanolyan lendülettel folytatni. Készítettünk egy interút Szesztay Péterrel, a BP Digital tulajdonos- ügyvezetőjével, mely során arra voltunk kíváncsiak, milyen vállalkozói utat járt be a BP Digital létrejöttéig, milyen célokat tűzött ki maga elé, és hogy visszatekintve milyen tanulságokat von le az eltelt évek kapcsán.

A havidíjas keresőoptimalizálás

Hogyan teljesítenek a munkaerő-kölcsönző vállalatok a Google-ben?

A munkaerő-kölcsönzés hazánkban egy elterjedt foglalkoztatási forma. Az évek során egyre több erre szakosodott cég alakult, akik hol máshol, ha nem az interneten keresztül szeretnék megtalálni az általuk kínált pozícióra a legmegfelelőbb munkavállalót. Cikkünkben az iparág ismert és kevésbé ismert szereplőit vizsgáljuk meg SEO-szempontok mentén.

Magyar Marketing Fesztivál logó

Beszámoló a Magyar Marketing Fesztivál 2024-ről

Összegyűjtöttük a 2024-es Magyar Marketing Fesztivál legemlékezetesebb pillanatait és tanulságait, hogy akkor se maradj le, ha most nem tudtál ott lenni. Az alábbiakban olvashatsz a sikeres vezető jellemvonásairól, a munka-magánélet egyensúlyának megteremtéséről, hasznos közösségi média trükkökről, mesterséges intelligenciáról és hatásáról a keresőoptimalizálásra.

Forgalomszerzés blogcikk kiemelt képe

Forgalomszerzési tippek induló vállalkozások számára

Neked ajánljuk ezt a cikket akkor is, ha újonnan induló weblapod van, de akkor is, ha már egy ideje él az oldal, viszont a forgalommal nem vagy elégedett. Összeszedtünk néhány alapvető forgalomszerzési módszert és tippet, amelyek segíthetnek weboldalad látogatottságának növelésében.

Cégépítés blogcikk kiemelt képe

Marketingről őszintén cégvezetőknek

Számos cégvezetővel találkozom, akikben felmerül a gondolat / nyomás, hogy jelen legyenek-e online. Az alábbiakban összegyűjtöm, hogy szerintem kinek, miért és hogyan éri meg online jelenlétet építeni.

Egy ember okostelefont tart a kezében és a TikTok-ot nyitja meg éppen.

TikTok marketing: Hogyan hasznosítsuk a TikTok üzleti potenciálját?

Mára már közhelynek számít, hogy a közösségi média világában csak a folyamatos változás tekinthető állandónak. Ennek tükrében az elmúlt években a Facebook és az Instagram népszerűsége csökkenni kezdett, míg új platformok, mint a TikTok, robbanásszerűen nőttek a fiatalabb nemzedékek körében. De miért van ez így, és hogyan használhatják ezt a vállalatok marketing előnyként?

Elektronikai webáruházak esettanulmány cover fotója

Felveheti a versenyt a nagyokkal szemben egy kisebb elektronikai webáruház?

Egy kisebb műszaki webáruháznak legtöbbször nagyon nehéz felvennie a versenyt a nagyokkal, aminek leginkább pénzügyi okai vannak. A keresőoptimalizálás azonban egy olyan eszköz, amellyel könnyedén el lehet érni a potenciális vásárlókat.
Cikkünkben a hazai elektronikai webáruházak helyzetét vizsgálva mutatjuk be a keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségeket.

Online PR cikk cover fotója

Miért használd az online PR-t a márkaismertség növelésére?

Bizonyára veled is előfordult már, hogy két márka közül inkább arra esett a választásod, amelyikről hallottál már korábban. Elég volt pusztán ismerősen csengenie a brand nevének, hogy őket válaszd – ezért nagyon fontos, hogy a te vállalkozásod is minél inkább szem előtt legyen. Ezt a célt hivatottak szolgálni az egyes PR (Public Relation)-megjelenések.
Cikkünkben az online PR jelentőségére hívjuk fel a figyelmedet.

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.