SEO Blog

A blogunk írása során a célunk:

Több értéket adni ingyen, mint mások pénzért.

Munkánk során számos olyan problémával és hiányossággal találkozunk, amelyek rontják egy weboldal teljesítményét. Az évek során megszerzett tapasztalatunk és a rendelkezésünkre álló SEO eszközök segítségével ezek kivétel nélkül orvosolhatók.

Az alábbiakban betekintést nyújtunk a munkánk során szerzett tapasztalatainkba és a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

seo katasztrófák

Tanulj mások hibájából: 3 SEO katasztrófa

Az organikus forgalomra sokan úgy tekintenek, mintha az alanyi jogon járna nekik, mások pedig mindent megtesznek, hogy a Google a keresési eredmények élére repítse őket. A túlzott magabiztosság vagy a kétségbeesett növekedési stratégia azonban sokszor megbosszulja önmagát.

Google Trends használata

A Google Trends használata

A Google Trends egy olyan, mindenki számára hasznos eszköz, ami felett nem érdemes csak úgy átsiklani. Cikkünkben ismertetjük a szolgáltatást, és bemutatunk néhány általunk is használt, hasznos trükköt, amely segíthet a benne rejlő lehetőségek kiaknázásában.

seo hibák

Fiktív esettanulmány drasztikus SEO hibákról

Tudtunk nélkül élesített fejlesztések, egyedi ötletek SEO szempontokat teljesen figyelmen kívül hagyó implementálása, vagy a “szezon” közeledtével kapkodó szakemberek kétségbeesett segélykiáltásai képesek derékba törni egy weboldal organikus forgalmának alakulását. Mit tehetünk ilyenkor?

versenytárs elemzés

Versenytárs elemzése marketing szempontból: 5 konkrét tipp

Ki ne szeretné tudni, hogyan teljesítenek versenytársai, mit csinálnak jobban, esetleg rosszabbul? Különösen akkor lehet hasznos feltérképezni marketing tevékenységeiket, amikor új piacra tervezel betörni, netalán megújítod a termékpalettád.

konverzió jelentése a marketingben

Mit jelent a konverzió és miért megkerülhetetlen?

Aki online marketinggel foglalkozik, az bizonyára már találkozott a konverzió kifejezéssel. Nem csoda, hiszen lassan már a csapból is ez folyik, ennek ellenére nincs tökéletes egyetértés a definíciót, illetve a lehetséges konverzió típusokat illetően.

employer branding tartalommarketinggel

Employer branding a tartalommarketing segítségével

Míg korábban a jelöltek voltak többségben, manapság már a keresleti oldal sokkal erősebb, és a cégeknek kell vadászniuk a megfelelő munkaerőre, nekik kell meggyőzniük leendő munkavállalóikat, miért válasszák őket.

marketing mix

A SEO helye a marketing mixben

A cégek a SEO-t egyre inkább a teljes marketing folyamat egyik alapkövének tekintik. Nem elegendő azonban csak az organikus forgalom növekedésére összpontosítani. Az eredményes SEO végrehajtása olyan marketing szakembert követel meg, aki holisztikus látásmóddal rendelkezik és jól igazítja egymáshoz a marketing csatornákat.

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.