SEO Blog

A blogunk írása során a célunk:

Több értéket adni ingyen, mint mások pénzért.

Munkánk során számos olyan problémával és hiányossággal találkozunk, amelyek rontják egy weboldal teljesítményét. Az évek során megszerzett tapasztalatunk és a rendelkezésünkre álló SEO eszközök segítségével ezek kivétel nélkül orvosolhatók.

Az alábbiakban betekintést nyújtunk a munkánk során szerzett tapasztalatainkba és a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

Így hat a linképítés az organikus helyezésedre

Megvizsgáltuk: Így hat a linképítés az organikus helyezésedre

Célunk a különböző iparágak legnagyobb havi keresési mennyiséggel rendelkező kulcsszavainak azonosítása és ezekre rangsoroló weboldalak elemzése volt. Az iparágak feltételezett legjobb weboldalait pedig domain hitelesség, hivatkozó domainek és backlinkek száma szerint hasonlítottuk össze. Olvass tovább az eredményekért!

Új Google rangsorolási faktor: Core Web Vitals mutatók

A Google még 2020 májusában a hivatalos Webmasters Central blogján jelentette be, hogy 2021-ben új algoritmus frissítés érkezik, aminek a Page Experience nevet adták. A keresőóriás nagyon ritkán jelenti be előre, hogy milyen változások fognak érkezni, épp ezért érdemes most komolyabban foglalkoznunk ezzel a témával.

Kulcsszókutatás

Kulcsszókutatás – Tudd meg, hogy mire keresnek a vásárlóid

Minden hosszútávon jövedelmező tevékenység – amilyen a keresőoptimalizálás is – az alapok lefektetésével kezdődik. A SEO-ban ez a modern keresőknek, valamint a felhasználóknak megfelelő honlapot jelenti, amit a technikai SEO audittal érünk el.

Ezt követi a tartalmi láb, másnéven on-page SEO, ami saját weboldalunk tartalmára és annak optimalizáltságára vonatkozik. Ide tartozik a SEO-barát tartalmak írása, illetve az ehhez nélkülözhetetlen kulcsszókutatás.

Keresési szándék jelentősége

Miért fontos SEO szempontból a keresési szándék?

A Google kereső hatalmas változásokon ment keresztül az elmúlt években, aminek a középpontjában egyértelműen a felhasználók és a hozzájuk kapcsolható keresési szándék (search intent) maximális kiszolgálása állt. A keresőóriás célja, hogy a keresett kifejezésekre minél relevánsabb találatokat rangsololjon, és ezáltal a felhasználók a lehető leggyorsabban hozzájussanak az információkhoz.

duplikált tartalom

Duplikált tartalom: minden, amit tudni kell a duplikációról

Sokáig az asztali számítógépek és a laptopok biztosították a webes böngészés alapját, ezért a kereső algoritmus is ezeket az eszközöket vette figyelembe az oldalak feltérképezéséhez, indexeléséhez és rangsorolásához. Az okostelefonok rohamos terjedésével azonban a Google-nek is tartania kellett a lépést, ezért 2011 végén elindította a mobilos tartalmak feltérképezésére szolgáló keresőrobotokat.

Jön az átállás: így készülj fel a mobile-first indexingre

Sokáig az asztali számítógépek és a laptopok biztosították a webes böngészés alapját, ezért a kereső algoritmus is ezeket az eszközöket vette figyelembe az oldalak feltérképezéséhez, indexeléséhez és rangsorolásához. Az okostelefonok rohamos terjedésével azonban a Google-nek is tartania kellett a lépést, ezért 2011 végén elindította a mobilos tartalmak feltérképezésére szolgáló keresőrobotokat.

301-es átirányítás használata

SEO kisokos: 302-es vagy a 301-es átirányítás a jobb?

A weboldalhoz kapcsolódó URL szintű változásokat átirányításokkal tudjuk kezelni. Azaz, manuálisan át tudunk irányítani egy régi URL-t egy új URL-re. Mikor fordulhat elő ilyen helyzet, vagyis mikor van szükségünk átirányítások alkalmazására?
Az átirányítások fajtája nagymértékben függ attól, hogy milyen problémát kell orvosolni és mennyi ideig fog tartani az URL változás.

SSL tanúsítvány

Figyelj a látogatók biztonságára! – SSL tanúsítvány útmutató

A Google egyre nagyobb figyelmet fordít arra, hogy a keresőben megjelenő weboldalak biztonságosan kezeljék a látogatók személyes adatait. Éppen ezért 2014-től már a rangsorolás kialakításában is szerepet játszik, hogy egy weboldal rendelkezik-e a megfelelő biztonsági tanúsítvánnyal vagy sem. Emellett 2017-ben a Google szigorításokat vezetett be a Chrome böngészőben is. Vagyis minden olyan oldalnál figyelmeztető üzenetet jelenít meg, ahol veszélybe kerülhetnek a személyes és pénzügyi adataink.

SEO Monitoring

SEO Monitoring – Miért fontos a folyamatos monitorozás?

Bármilyen marketing csatornáról, sőt bármilyen projektről vagy üzletről is legyen szó, a siker kulcsa az eredmények folyamatos figyelése és a megfelelő tanulságok levonása. Nincs ez másképpen egy SEO projekt esetében is.

A gondosan kialakított tartalom- és linképítés stratégia biztosítja a megfelelő célokat, emellett pedig a havi Monitoring és konzultációk során fordítunk figyelmet a részletekre.

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.