Új linképítési módszer:

növeld a keresőforgalmad jótékonykodással

Linkek is kellenek a hatékony keresőoptimalizálásodhoz. Közben jó volna jó ügyeket támogatni társadalmi felelősségvállalással.

Most egy büdzséből, egy projekt keretében megcsinálhatod mindkettőt:

Non-profit linképítés

Talán erre a marketingköltésedre leszel majd a legbüszkébb (mert jótékonykodni jó)

Nagyszerűsége ellenére egyszerű:

1. A 4 év alatt felhalmozott keresőoptimalizálási tudásunkkal és ügynökségi hátterünkkel…

2. …Megkeressük az arra technikailag alkalmas és jó ügyeket szolgáló alapítványokat és civil szervezeteket…

3. …És hozzád hasonló cégekkel összekötjük őket azért, hogy a Te oldalad linkjét elhelyezzék.

Ez a program 4 hónapja már fut, így a tapasztalatokra támaszkodva tudom mondani az előnyöket.

1. Mi jól járunk, mert jót tettünk és még minimális hasznunk is volt a projekten (a profitból finanszírozzuk a programot: ha fenntartható, akkor több szervezetnek tudunk segíteni) 

2. A társadalmi szervezet jól jár, mert úgy kap támogatókat, hogy nem kell érte külön kampányolnia vagy dolgoznia vele (a projekt szakmai felügyeletét mi csináljuk nekik)

3. Te jól jársz, mert minőségi linket kapsz (ezáltal erősödik a keresőpozíciód) úgy, hogy közben jótékonykodtál.

Linkeket amúgy is kell építened – a non-profit linképítés versenyelőnye az, hogy a linképítésen felül még jót is teszel.

„SEO-horrorsztorik” helyett válaszd az értékteremtő linkeket

Valószínűleg hallottál már „SEO horrorsztorikat”, amelyek általában így zajlanak:

Az ok? A keresőoptimalizálást végző ember „nincs a helyzet magaslatán” vagy a cég szándékosan próbál trükközni és olcsón megúszni.

Mi a minőségi munkában és az értékteremtésben hiszünk, mert egyrészt ez fenntartható, másrészt mi is és ügyfeleink is így tudunk nyugodtan aludni.

Egy linklehetőség kiértékeléséhez több tucat szempontot vizsgálunk, melyek közül néhány:

A programban szereplő oldalakat már előszűrtük neked. A közös munka során segítünk neked kiválasztani a cégedhez legjobban illő oldalakat.

Folyamatos linképítés és aktív SEO munka eredménye közel 1 éves időtávban

Mennyibe kerül 1 db minőségi link?

Ha tudod, hogy hogyan értékelj ki egy linklehetőséget és belerakod a munkaórákat, akkor 20-30 000 Ft / link áron már tudsz minőségi linkeket építeni. Ez azt jelenti, hogy tényleg utánajártál és kiváló árakat kaptál.

(Senki piacát nem akarom rombolni, de ha „túl jó, hogy igaz legyen” olcsó árakon látsz vásárolható linkeket, akkor a saját és a keresőpozícióid érdekében lépj onnan tovább.)

Ha nincs heti 20+ órád linklehetőségek után kutatni (mert elfoglalt marketinges vagy), akkor a nagyobb médiumokon megjelentethetsz advertorialt (ez idehaza PR-cikként honosodott meg).

Ez költségigényes: az Indexen címlapi megjelenés top pozícióban listaáron 1 300 000 Ft / nap, rovatokba valamelyest olcsóbb (böngészd végig a médiaajánlatukat, egy számot emeltem ki a nagyságrend miatt) – és megállapodástól függően nem is marad kint örökké.

Olyan megoldást dolgoztunk ki neked, ami mindkét szempontból versenyképes: sem az idődet nem viszi, sem a büdzsédet nem égeti:

30 000 – 60 000 Ft / link áron minőségi linket kapsz egy non-profit szervezet oldalán. 

(A pontos összeg a választott szervezet weboldalának minőségi mutatóitól függ.)

Ez a linképítési technika megbízható és biztonságos

Ez egy white hat linképítési technika, tehát az eddigi elért eredményeid biztonságban vannak.

Maga a gyakorlat nemzetközi best practice-nek számít – kiforrta magát már annyira, hogy biztonsággal tudjuk használni (és ajánlani Neked).

Csak olyan ügyet támogatsz, amilyet szeretnél

A megállapodás során kapni fogsz egy listát a támogatható szervezetekről (a programba bevont partnereink) és a kényelmedre bízzuk a választást:

– kiválaszthatod célzottan, hogy kiknél szeretnél linket elhelyezni

– ránk bízhatod, mi pedig a cégedhez illő szervezetek listáját átküldjük Neked, Neked pedig csak leokéznod kell (vagy kérni más opciókat)

Magyarul: csak annyi időt kell rászánod, amennyit rá akarsz szánni.

Nem engedünk be akárkit

A támogatható szervezeteket megszűrjük és csak olyan NGO-k közül válogathatsz, akik etikusan és átláthatóan működnek és valóban értéket teremtenek.

Ezen fölül megadhatsz egy tiltólistát, hogy ha bármilyen szempont miatt egy adott szervezetet nem szeretnél támogatni (pl. mert a CSR-stratégiátok adott területre fókuszál vagy egyszerűen nem szimpatikus Neked egy szervezet).

Ugyanez vonatkozik a programba jelentkező cégekre is: ha valaki törvénytelenül üzletel és etikátlan, akkor ez nem az ő programja.

De Te nem ilyen vagy, úgyhogy várjuk a jelentkezésed.

Ebben a körben 200 db linket adunk el

A kezdeti 200-as keretből már 41 linket eladtunk!

Ennek oka az, hogy 20 civil szervezettel állapodtunk meg, de egyik oldalból sem fogunk „linktemetőt” csinálni. Emellett a saját kapacitásunk is határt szab a jelen kampányban elérhető linkek számának.

Hiszem és tudom, hogy ez egy olyan linképítési lehetőség, amellyel:

Ezért ha csak fontolgatás szintjén is megfordult a fejedben, hogy jelentkezel a programba, akkor kérlek, töltsd ki az alábbi űrlapot és beszéljünk. Ez kötelezettségmentes: az igényeidet beszéljük át, kielemezzük a helyzeted és utána személyre szabott ajánlatot készítünk neked.

Vajon az én cégemet erősítheti linképítés?

Derítsük ki közösen: 1 órás ingyenes és kötelezettségmentes tanácsadáson szakembereink segítenek felmérni, hogy a Te cégedhez, Te linkportfóliódhoz és Te céljaidhoz illeszkedik-e a non-profit linképítés. Azt is megmondjuk, ha más eszközökkel jobban jársz.

Add meg az adataid és keressünk egy mindkettőnknek tökéletes időpontot.

Az űrlap kitöltésével tudomásul veszem a BP Digital Adatkezelési irányelveit.

A kitöltés kötelezettségmentes

Ujhelyi Georgina

Ujhelyi Georgina

Péter: Mindig is kerestem azokat a lehetőségeket, amelyekkel a világot egy jobb hellyé tehetjük. A non-profit linképítéssel egyszerre támogathatunk jó ügyeket és érhetünk el kimagasló marketing eredményeket. SEO szakértőként ígéretes iránynak tartom, ha a jótékonykodást képesek vagyunk összekötni üzleti eredményt hozó szolgáltatásokkal.

Náluk már vásárolhatsz linkeket

Csodalámpa alapítvány logó
Felelős Gasztrohős alapítvány logó
Tappancs alapítvány logó
Skool alapítvány logó
E-misszió alapítvány logó

A Csodalámpa Alapítványtól kaptuk:

A linképítési program hozzájárul ahhoz, hogy új potenciális támogatók ismerjék meg a Csodalámpa tevékenységét. Mindig a kapcsolatfelvétel a legnehezebb egy új partnerrel, és ezt a program megoldja.

Régóta küzdünk azzal, hogy hogyan tudnánk minél több olyan támogatót szerezni, akik lehetőleg sokszor vagy tartósan, kisebb összegű adományokkal járulnak hozzá missziónk teljesítéséhez. A program remélhetőleg hosszabb távon segít kiegyensúlyozni a cash-flow-nkat.

Csodalámpa alapítvány logó
Patzauer Éva
Csodalámpa Alapítvány

Az SOS Gyermekfalvaktól Romet-Balla Ágnes így látja a programot:

A program részünkről semmit nem igényel, de tényleg. Az együttműködésünk elejétől az az érzésem, hogy minden kerek. A folyamatok tiszták, egyértelműek. Minden kérdésemre volt és van válasz. 

Az ezt olvasó civil szervezetnek azt üzenem, hogy bízzon. A programnak semmilyen rizikója nincsen, így adja meg a bizalmat.

Az SOS-nél több kidolgozott program működik, így ez „csak” színesítette a palettát. Én személy szerint bízom abban, hogy 1-2 éven belül ez egy évi fix 500 000 Ft bevételt biztosít számunkra.

SOS Gyermekfalvak alapítvány logó
Romet-Balla Agnes
SOS - GYERMEKFALU MAGYARORSZÁGI ALAPÍTVÁNYA

A Skool alapítványtól a következőt kaptuk:

„Jellemzően 1.5-5M forintos támogatásokkal dolgozunk, így nekünk eddig hiány volt a kis összegű, könnyebben megszerezhető támogatások terén. Nektek hála tudtunk ebbe az irányba fejlődni, így még biztosabbá és kiszámíthatóbbá vált a működésünk.

Könnyű volt csatlakozni, rugalmasak vagytok a szerződés kapcsán és mindössze 5-10 perc munkánk van egy beérkező támogatóval. Jó szívvel ajánlom a programot.”

Guzsaly Péter
SKOOL alapítvány

A marketing szakma is szereti a non-profit linképítést!

A BP Digital programja olyan win-win modellre épülő üzleti modell, ami non-profit szervezeteknek segít for-profit, marketing szempontok mentén monetizálni a weboldalukat. Az egyszerű, de nagyszerű megoldással a civil szervezetek transzparens módon juthatnak komoly támogatáshoz.

Papp-Váry Árpád
rektorhelyettes, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke Budapesti Metropolitan Egyetem

Korrekt csapat, szakmailag megalapozott és társadalmilag felelős kezdeményezés. Nem láttam még hasonló programot Magyarországon és bízom benne, hogy sokan állnak a támogatói oldalra.”

Szabó-Dudás Péter
Head of Digital, Markweb digital

Minden vállalkozás számára kulcskérdés, hogy hol jelennek meg a keresőkben. A keresőoptimalizálás egyik alapköve pedig a linképítés. Ezt összekötni non-profit szervezetek megsegítésével rendkívül okos és példaértékű dolog!

Farkas Zsolt
Ügyvezető, Evolut

Gyakran feltett kérdések

„Nem szeretnék illegális tevékenységet támogatni.”

A civil szervezeteket komoly szűrők mentén vizsgáljuk. A programba nem tud bekerülni illegális tevékenységet folytató szervezet.

„Ez marketing vagy PR vagy CSR?”

Cégpolitika kérdése, de a program for-profit alapon is működik. A legtöbb támogató vállalat a marketingbüdzséjéből fizeti a non-profit linkeket.

„Milyen árat fizetek egy linkért?”

Sávosan árazunk az alapján, hogy egy-egy szervezet oldala milyen DA-val bír (Domain Authority ~ domain erősség). Az adott link (leegyszerűsítve) „ereje” növeli vagy csökkenti az árat. A linkek többségét 30 000 Ft és 60 000 Ft között vásárolhatod, a legértékesebbek 110 000 Ft-ig vehetők meg.

„Miért a BP Digitalon keresztül támogassam a civileket?”

Direktben is megpróbálhatsz non-profit szervezeteket támogatni, ugyanakkor a velünk való együttműködés az alábbi feladatokat és az ezzel járó „fejfájást”, munkaidőt és költséget megspórolja Neked:

„Honnan szerezhetek non-profit linket?”

1000+ elemű adatbázist építettünk és e pillanatban 20 civil szervezettel már megállapodást kötöttünk. Ezzel már nem megy az időd.

„A felkutatott oldalak képviselnek egyáltalán link erőt?”

Megvizsgáltuk 1.000+ civil szervezet weboldalát és kiválasztottuk a legjobbakat. Az elemzés során használt szoftverek havidíja nagyságrendileg 300 000 forint.

„Mennyit ér A vagy B oldalról egy backlink?”

Több ezer linket adtunk el az elmúlt években. Elég jó megértésünk van, hogy mennyit ér egy link a piacon, tudunk segíteni Neked abban, hogy jó ár/érték arányban vedd az adott linket. Szólunk, ha „ár alatt” van egy link, lebeszélünk a túlárazott linkről, így védjük a marketingbüdzséd.

Hányan válaszolnak vajon a megkeresésedre?

Van időd és kedved ahhoz, hogy elmagyarázd egy civil szervezet vezetőjének azt, hogy mi a linképítés és miért állapodjon meg veled? Eddig összesen 300+ órát töltöttünk el civil szervezetek vezetőivel, hogy transzparens keretek között tudjanak döntést hozni a programhoz csatlakozásról.

Szerződéskötés

A BP Digitalon keresztül több tucat non-profit szervezetet tudsz támogatni, aminek a teljes adminisztrációját és további szerződéskötési részét intézzük. A keretszerződésünket jogi és adószakértők bevonásával dolgoztuk ki, mindamellett a SEO iparági tapasztalataink is szerepelnek benne.

Ellenőrzés

Az elhelyezett link minőségi paramétereit ellenőrizzük, hogy biztos eredményt kapj.

A hozzáadott értékünk a folyamatban az, hogy pénzt, időt és büdzsét spóroljunk Neked azáltal, hogy szaktudást és szervezést rakunk a programba. 

A linkek Rád várnak: lépj velünk kapcsolatba

(A jelentkezés kötelezettségmentes.)

Lépj velünk kapcsolatba!

Az űrlap kitöltésével tudomásul veszem a BP Digital Adatkezelési irányelveit.

A kitöltés kötelezettségmentes

Csatlakozz Te is civil szervezetként!

Az űrlap kitöltésével tudomásul veszem a BP Digital Adatkezelési irányelveit.

Nagyban

játszom

Az űrlap kitöltésével tudomásul veszem a BP Digital Adatkezelési irányelveit.

Haladjunk minél

gyorsabban

Az űrlap kitöltésével tudomásul veszem a BP Digital Adatkezelési irányelveit.

Próbáljuk ki

Az űrlap kitöltésével tudomásul veszem a BP Digital Adatkezelési irányelveit.