Prémium Linképítés

Ma már nagyon nehéz előkelő helyen szerepelni a Google találati listáján minőségi linkek nélkül. A kérdés már csak az, honnan és hogyan szerezz hivatkozásokat. Ebben a posztban összeszedtünk mindent, amit a linképítésről feltétlen tudnod kell. Célunk, hogy a bemutatott technikákat alkalmazva hosszú távú, tartós sikereket érhess el, és az organikus forgalomra a marketing mixed egyik legerősebb elemeként tekinthess.

A linképítés helye a SEO-ban

Ahhoz, hogy jobban megérthesd a linképítés fontosságát a keresőoptimalizáláson belül, lépjünk egyet hátra és nézzük meg a SEO 3 fő területét.

Technikai SEO: Ahogy a neve is mutatja, ez a terület az oldal jó technikai felépítéséért felel, azaz, hogy megfelelően legyen indexálva (azaz legyen fellelhető a keresőben, például Google-ben)  és strukturálva a honlapunk. Egy jó oldalszerkezetű, mobilbarát, gyorsan betöltődő honlap nélkül a későbbi keresőoptimalizálási tevékenység olyan, mintha egy lyukas vödörbe mernénk a vizet: fáradtságos és felesleges.

On-page SEO: Minőségi és jól optimalizált tartalom szükséges ahhoz, hogy mind a felhasználók, mind a keresőrobotok téged válasszanak a felkínált találatok közül egy adott keresőszó beírása után. A jó on-page optimalizáltság alatt az alábbiakat értjük: elsődleges kulcsszó kiválasztása, megfelelő oldalcím, URL, címsorok (H1, H2, stb.), meta leírás, képcímek, alt textek, illetve maga a tartalom és annak tördelése is ide tartozik.

Off-page SEO: Azokat a tevékenységeket jelöli, melyek hatással vannak az oldaladra, de az oldaladon kívül történnek. Ha off-site SEO faktorokra optimalizálsz, akkor nemcsak a domained népszerűségét, illetve forgalmát tudod növelni, hanem a hitelességét, a relevanciáját és a megbízhatóságát is.

keresőoptimalizálás alapjaiHa top pozíciót szeretnél elfoglalni a Google rangsorában, akkor elengedhetetlen a SEO mindhárom területén kiemelkedőnek lenned, azaz szükséges tudatosan menedzselned a weboldaladra mutató hivatkozásokat is. Ezt hívjuk off-page SEO-nak.

Egy oldal backlink profiljának vizsgálatakor 5 fontos kérdésre keressük a választ:

  1. Hány darab hivatkozás (backlink) mutat az oldalra?
  2. Milyen minőségűek (hitelességűek) a linkelő domainek és maguk a linkek?
  3. Milyen a link szövegkörnyezete, illetve maga a horgonyszöveg (anchor text)?
  4. Mely további oldalakról tudnánk jó minőségű linket szerezni a domainünkre?
  5. Hány link szükséges ahhoz, hogy adott kulcsszóra a versenytársak elé kerülhessen az oldal?

Linkek csoportosítása

Számtalan módon csoportosíthatjuk a linkeket. Elemezhetjük az adott hivatkozást technikai sajátosságok, vagy a link megszerzésének módja alapján, de akár aszerint is, hogy közvetít-e SEO erőt (link equity). Az is egy csoportosító tényező lehet, hogy hova mutat a hivatkozás.

Technikai szempontból ötféle linket különböztetünk meg:

 

  • Szöveges link: ez a leggyakoribb, és SEO szempontból az egyik legértékesebb link típus. Például: <a href=”https://www.example.com”>Visit Example.com!</a>. Az href attribútum jelöli a cél URL-t, azaz ahová az adott hivatkozás mutat, míg a két <a> tag között található szöveg jelenti az anchor textet, azaz azt a – felhasználó számára – látható szöveget, amire kattintva a céloldalra érkezünk.
  • Kép link: akár képek is viselkedhetnek linkként, csak a megfelelő HTML tag közé kell ágyazni. A megadott alt attribútum, azaz a képet leíró szöveg horgonyszövegként szolgál. Plusz információkat a témában itt találsz.:
  • JavaScript link: ezeket a linkeket nem tudják a keresők minden esetben indexálni, ezért használatuk nem ajánlott. Érdemesebb átírni őket a fentebb említett <a> linkekre.
  • Rel link: két fő linkfajta tartozik ide. Az egyik a canonical tag, mely segítségével megadhatóhogy mely tartalmat indexálja a Google, ezáltal elkerülhető a tartalom duplikációja (ezzel kivédésre kerül a Panda algoritmus). A másik ilyen link az hreflang, mely nemzetközi oldalak esetében hasznos, ugyanis így jelölhetőek az adott domain nyelvváltozatai.
  • Nofollow link: ide azok a linkek tartoznak, amiket tudatosan szeretnénk elrejteni a keresőrobotok elől, hogy azok ne térképezhessék fel a hivatkozott oldal tartalmát. Tipikusan a gyenge minőségű és üzleti szempontból nem fontos oldalakat szokták ezzel a taggel ellátni (például adatkezelési oldalt). Linképítés szempontjából ez azért fontos, mert ha egy oldalunkra nofollow taggel hivatkoznak, akkor az a backlink nem fog SEO erőt továbbítani az oldalunk számára, azaz nem lesz rangsorolási tényező a keresők szemében.

A link megszerzésének módja alapján 3 linktípus létezik:

 

  • Természetes vagy szerkesztőségi link: ez a lehető legideálisabb linktípus, mindenki minél több ilyet szeretne. Ezek a hivatkozások anélkül jöttek létre, hogy külön meg kellett volna kérni bárkit is, hogy linkeljen ránk. Pusztán a minőségi tartalom lehetővé tette, hogy mások szívesen hivatkozzanak a tartalmunkra. Az ilyen típusú linkek a lehető legértékesebbek. Mivel természetes módon keletkeztek, a Google ezt mindig pozitívan értékeli. Éppen emiatt ezeknél a hivatkozásoknál pontosabb kifejezés a linkszerzés, mint a linképítés.
  • Manuális “outreach” link: ez az egyik leggyakoribb módja a linképítésnek. Ahogy a neve is takarja, egyesével történik a honlaptulajdonosok és a bloggerek felkeresése arra kérve őket, hogy linkeljenek az oldalunkra. Gyakran kifejezetten a blogjukra írt vendégcikkben kap helyet a link. Releváns médiumokat kell megkeresnünk az ajánlatunkkal, és fontos hogy ők pontosan értsék, az ingyenes tartalom számunkra az oldalunkra mutató link miatt éri meg.
  • Magunk által generált (self-generated), nem szerkesztőségi (non-editorial) link: az ebbe a kategóriába sorolható hivatkozásokat jobb elkerülni, mert gyakran tiltott (black-hat) gyakorlat által lehet szert tenni rájuk. Lényegük, hogy elhitessék a keresőkkel, hogy egy adott tartalom értékesebb és relevánsabb, mint a valóságban. Mivel ezek a linkek nem természetes úton, egyedileg lettek létrehozva, így nagyon alacsony értéket képviselnek, ráadásul a 2012-es Pingvin algoritmus bevezetése óta büntetés jár értük. Ide tartozik az összes gépi, automatikusan létrehozott link, például a footerbe fehér háttéren fehér betűvel beillesztett link-áradat.

Dofollow és nofollow backlinkek:

 

  • Dofollow: ezek a linkek közvetítik a SEO erőt. Keresőoptimalizálási szempontból a dofollow taggel ellátott linkek szerzésére szükséges törekedni, hiszen általuk növelhető honlapunk erőssége és hitelessége.
  • Nofollow: a rel=”nofollow” taggel ellátott hivatkozásokról már tettünk említést. Ezek a linkek nem erősítik a linkelt domaint, nem továbbítanak SEO erőt. Nem kell azonban megijedni, nem minden nofollow link rossz: gondolj csak például a fórumhozzászólásokra. A fórumoldalakon található linkek a legtöbb esetben – szerencsére – nofollow linket adnak, ami azt jelenti, hogy a gyenge minőségű, az esetek többségében nem releváns horgonyszövegű oldalról származó linkerő nincs hatással a domainedre. Hogyha dofollow linkként lenne megadva a hivatkozás, akkor sok-sok ilyen gyenge minőségű backlink akár komoly problémákat is okozhatna. Néhány hírportál is nofollow linketet helyez el cikkeiben, ilyenkor érdemes lobbizni a link dofollow linkké alakításáért.

A hivatkozás helyétől függően kétféle linkkel találkozhatunk:

  • Belső link (internal): az a hivatkozás, amely ugyanarra a domainre mutat, mint ahol maga a link található (forrás). Másképpen megfogalmazva a belső link az a hiperhivatkozás, mely ugyanazon honlap más oldalára mutat. Sokan nem fektetnek kellő hangsúlyt a belső linkelésre, pedig nagyon fontos mind felhasználói, mind keresőoptimalizálási szempontból.
  • Külső link (external): minden olyan link idetartozik, melynél a link forrása és a céloldal domainje eltérő, azaz egy másik weboldalról érkezik a link. Fontos tudni, hogy a keresők másképpen továbbítják a linkerőt külső és belső linkek esetében, mivel úgy tekintenek a külső hivatkozásokra, mint egy harmadik fél általi hitelesítésre.

Most, hogy megismerkedtünk a különböző típusú linkekkel, világosan látszik, hogy nem minden link egyenértékű. Vannak a honlapra pozitívan, illetve negatívan ható hivatkozások is. Nem más a helyzet a konkrét linkszerzési, linkgyűjtési módszerekkel sem. Nézzük meg, milyenek a jó linkek!

Mi számít jó hivatkozásnak?

Mindenki “jó” hivatkozást szeretne az oldalára, azonban érdemes tisztázni, hogy ez mit jelent a gyakorlatban, tehát mi számít ideális linknek. A kiindulási alap az, hogy mindenképpen közvetítsen SEO erőt, ráadásul legyen kihasználva a linkben található keresőoptimalizálási potenciál, hiszen szeretnénk erősíteni domainünk hitelességét. Nézzük, hogy ezt hogyan érhetjük el és milyen szempontokat érdemes figyelmbe venni, amennyiben linképítésre adjuk a fejünket.

A jó link releváns és hiteles

Első lépésként válaszd ki azt a domaint, amelytől linket szeretnél szerezni. Mi az alábbi folyamatot javasoljuk a hivatkozó domain minőségének ellenőrzéséhez:

  • Elemezd relevancia szerint: milyen főbb témákról szól a honlap. Sok különböző témát jár körbe, vagy esetleg jobban elmélyül egy adott kérdéskörben? Mennyi az elérhető bejegyzés az általad linkelni kívánt tartalomhoz? Összességében relevánsnak számít a domain? Triviálisnak tűnhet, de ha a linkelt oldal a ruhákról szól, ne egy bútorokkal foglalkozó magazinban jelenjen meg, mert nem fog akkora SEO erőt közvetíteni, mivel az oldal nem rendelkezik témaköri relevanciával.
  • Hitelesnek számít a domain a Google szemében? Ezt többféleképpen is ellenőrizheted:

Először érdemes megnézni a metrikákat, például Moz-féle Domain Authority vagy Ahrefs-féle Domain Rating mutatókat. Minél magasabb a mutató, annál hitelesebbnek számíthat a domain a linkek tekintetében, de a vizsgálatkor nem szabad csak erre hagyatkozni. Fontos tudni, hogy hiába van egy oldalnak viszonylag magas, például 60-as DA értéke, könnyen lehet kevés hitelességet továbbító linkgyűjtő oldal.

Éppen ezért vizsgáld meg azt is, hány kifelé mutató linkkel rendelkezik a domain. Ha több ezer, vagy akár millió külső oldalra mutat a honlap, akkor jó eséllyel linkfarmmal van dolgod.

Ahhoz, hogy még biztosabb lehess a weblap megbízhatóságában, javasolt górcső alá venned a honlapra linkelő domainek számosságát és minőségét. Ha arányaiban nézve sok releváns, jó minőségű hivatkozás mutat a domainre, jó úton haladsz.

Végül pedig ne felejtsd el manuálisan is megnézni a kiszemelt honlapot: milyen minőségű maga az oldal? Arányaiban nézve mennyi a hirdetés és a felugró ablak? Mobilon nézve is könnyen olvashatóak a cikkek? Milyen mélységűek a tartalmak?

A jó hivatkozó oldal technikailag megfelelő, indexálható

 

Válaszd ki azt az oldalt, amire a linket szeretnéd elhelyezni. Ehhez nincs más dolgod, mint megnézni, hogy melyik az a konkrét oldal, amire megfelelő számú organikus forgalom érkezik (az alsó határ körülbelül a havi legalább 100 organikus forrásból érkező látogató), ráadásul maga a tartalom is releváns és jó organikus helyezést ér el a fő kulcsszóra.

Hiába teljesít ugyanis jól a kiszemelt domain, ha a hivatkozásunk egy rosszul rangsoroló, nem releváns tartalomba kerül beágyazásra. Mindezen információt a leggyorsabban az Ahrefs Top pages riportján keresztül érheted el.

linképítés eszközök - ahrefs

Az ideális oldal kiválasztásához fontos szempont továbbá, hogy a keresőrobotok számára feltérképezhető legyen, azaz ne legyen blokkolva a hozzáférhetősége a robots.txt fájlban. Technikai szempontból elengedhetetlen, hogy HTTPS tanúsítvánnyal rendelkezzen az oldal, mert ez hivatalosan is rangsorolási tényező. Végezetül pedig vess egy pillantást a tartalomra: az iparágadnak megfelelő nyelvezetet használnak, jól van strukturálva a szöveg, minőségi a tartalom és kellő hosszúságú?

400 szó alatti oldalaktól nem érdemes linket szerezni, ahogy az sem előnyös, ha túl sok link van a tartalomban. Ilyenkor elveszik a többi között a tied, ráadásul a keresőrobotoknak is gyanús lehet a sok külső link.

Értékes, természetes és dofollow link

 

Az utolsó lépés során elemezned kell magát a linket:

Hasznos, az olvasó számára értéket képviselő tartalomról van szó? Kapcsolódik a link a beágyazott cikk tartalmához, többlet információt ad az olvasónak az adott téma megértéséhez, ha átkattint?

A link elhelyezése és szövege legyen természetes. Ez azt jelenti, hogy mind a linket körülvevő szöveg legyen jól megszerkesztve és kapcsolódjon a hivatkozás tartalmához, mind maga a horgonyszöveg legyen jól optimalizálva.

Az számít jó linkelhelyezésnek, ami az olvasó számára könnyen elérhető, segítségül szolgál a számára, kiszolgálja az igényét. Ökölszabály, hogy minél feljebb helyezkedik el a tartalomban a link, annál nagyobb valószínűséggel találják meg mind a felhasználók, mind a keresők, ezáltal magasabb értéket képvisel.

Horgonyszöveg esetében fontos, hogy leírja a hivatkozás tartalmát, de ügyelj a változatosságra, azaz ne mindig a fő kulcsszóra optimalizálj, hanem használj változatos kifejezéseket, élj a kapcsolódó kifejezésekkel is. Megadhatod a link szövegeként a márkád, terméked vagy egy kapcsolódó, long-tail kulcsszót is.

Legyen keresőbarát, közvetítsen linkerőt. Az ideális hivatkozás dofollow taggel van ellátva, hogy ne csak forgalmat, de linkerőt is közvetítsen.

Gyakori kérdések, linképítés tippek

Összegyűjtöttük a legtöbbször feltett kérdéseket a jó linkekkel és a megfelelő linképítéssel kapcsolatban.

Mennyi linket érdemes szerezni?

Amennyiben a Google top 10 találata a célod, akkor legyen az oldalad mind technikai, mind on-page, mind off-page területen legalább olyan jó, mint azoké a versenytársaké, akik a legjobb 10 helyen rangsorolnak. Egyezzen meg, vagy legyen még jobb a backlinkjeid minősége és mennyisége. Ennél konkrétabbat az adott piac és kulcsszó ismerete nélkül nem lehet tanácsolni.

Tudok egyszerre 100 linket szerezni. Érdemes?

Mindenképpen kerüld el az agresszív linképítést, azaz amikor nagyon rövid idő leforgása alatt rengeteg hivatkozást szerzel. Érdemes időben egyenletesen eloszlatva, hosszútávra gondolva építeni a linkeket. Ne legyenek se óriási ugrások, se visszaesések a hivatkozások számát tekintve.

Melyik oldalra mutasson a hivatkozás?

Ez rengeteg tényezőtől függ, ezért itt sincs azonnali és mindenki számára hasznos válasz. Alapvetően, ha egy organikusan gyengén teljesítő tartalom pozícióját szeretnéd javítani, akkor arra mutasson a hivatkozás, de ha a linkszerzésed nem kötődik konkrét oldalhoz, akkor sohasem nyúlhatsz mellé a főoldal hivatkozásával.

Bár a link erőssége független a linkszerzés módjától, mégis érdemes megismerni a leggyakrabban használt és egyben legeredményesebb eszközöket.

Hatékony eszközök minőségi linképítéshez

Számtalan eszköz közül választhatsz, ha linképítés a célod. A most felsorolt technikákat, hivatkozás szerzési módszereket érdemes azonban integráltan kezelni: mindig az adott, konkrét linkszerzési cél dönti el, hogy melyek a legjobb eszközök. Más stratégiát érdemes alkalmazni akkor, ha egy új cikked szeretnéd minél több emberhez eljuttatni, mintha a domain hitelességét akarod növelni.

Adódik a kérdés: Honnan szerezz linkeket?

Több mód is létezik rá:

  • az egyik az, hogy egy egyszerű Google kereséssel, vagy esetleg saját kútfőből nézel potenciális oldalak, megjelenési helyek után.
  • A másik, hogy egy konkrét adatbázist vásárolsz meg, benne oldalakkal és kapcsolati információkkal.
  • A harmadik lehetőség, hogy inspirálódsz a versenytársaid által: nézd meg, hogy mik azok a domainek, amik rájuk hivatkoznak, de a te oldaladra nem. Erre a célra tökéletes az Ahrefs “Link intersect” eszköze. Add meg a versenytársaid és a saját URL címed, majd az eszköz kilistázza azon oldalakat, amelyek a versenytársaidra linkkel mutatnak, de rád nem.

Linképítés ötletek versenytársaktól

A legfontosabb, általunk is napi szinten használt linképítési eszközök, módszerek a következők:

Vendégblogolás (guest posting)

Ez az egyik legjobb megoldás akkor, ha egy új tartalmat szeretnél létrehozni linképítés céljából. Időigényes, azonban mindenképpen megéri a befektetett energiát, hiszen óriási szabadsággal rendelkezhetsz a tartalom felett, ezáltal oldalad hitelességére is hatással lehetsz. Te magad – vagy esetleg egy SEO ügynökség – választod ki a hiteles és releváns oldalt, kitalálod a hozzájuk kapcsolódó témát és a beilleszteni kívánt linket vagy linkeket, felveszed az oldallal a kapcsolatot és tálalod az ötletet, megírod a cikket, a megfelelő horgonyszövegre teszed a hivatkozást, és esetleg még a kész szöveget megfuttatod a közösségi csatornáidon.

Online PR

Nagyban hasonlít a vendégblogoláshoz, de ebben az esetben egy aktuális hírről szeretnénk írni, ezért nem áll sok idő a rendelkezésünkre. Minél több médiumhoz szükséges eljuttatni a PR cikket, mindig az adott oldalra szabva a tartalmat és figyelve arra, hogy a linkszöveg egy fókusz kulcsszóra, esetleg a brandnevünkre kerüljön. Mivel rövid idő alatt szükséges sok hírportálnak, szaklapnak írni, ezért kiemelten fontos a széles kapcsolati háló, a jó partnerkapcsolatok megléte.

Linkbeillesztés

Amennyiben egy már meglévő tartalmadra szeretnél hivatkozást szerezni, ugyanazokat a lépéseket érdemes követned, mint amiket a fentebbi szekcióban már bemutattunk, azaz előbb válaszd ki a domaint, majd a konkrét tartalmat, végül pedig határozd meg a link helyét. Tapasztalatunk alapján előfordulhat olyan eset, hogy nem található a kiszemelt oldalon olyan bekezdés, ahova természetesen illene a hivatkozás. Ilyen esetben vagy javaslatot teszel az oldal szerkesztőjének egy új bekezdésre, vagy egy másik cikk után nézel.

Törött linkek felhasználása

Könnyű és gyors technika, ha 404 és 500-as hibakódot generáló oldalakra linkelő weblaptulajdonosokat keresel fel, akiknek felhívod a figyelmét a hibára, és  a meglévő link helyett javaslod nekik a sajátreleváns tartalmadat. Ezekre az átirányítási hibákra egyszerű böngészés közben is rábukkanhatsz, vagy használhatsz különböző online eszközöket, például Broken Link Checkert.

Link nélküli említések

Gyakran előfordul, hogy írnak valamelyik termékünkről, a cégünkről, esetleg az egyik munkatársunkról, de nem mutat link a weboldalunkra. Ezek mind elvesztegetett lehetőségek egészen addig, amíg meg nem keressük a cikket publikáló honlapot, és kérjük meg saját – a témában legrelevánsabb – oldalunkra való linkelésre.

Két egyszerű linképítési tipp arra, hogy hogyan bukkanhatsz linkelés nélküli tartalmakra:

  1. Rákeresel a márkádra és a kiválasztott kulcsszóra a keresőmezőben úgy, hogy a saját oldalad ne kerüljön listázásra, például: “tej” + “magyar tej” -magyartej.hu
  2. Állíts be Google értesítést a saját márkádról és a fontosabb kulcsszavakról, így azonnal e-mailt kapsz az újonnan indexált tartalmakról.

A fáradságos munka eredménye

Most, hogy bemutattuk a linképítés mélyebb összefüggéseit és a konkrét, általunk használt eszközökkel is megismerkedtél, nézzük meg a befektetett munka megtérülését, azaz miért éri meg linket építeni. Először beszéljenek a számok, íme egy pénzügyi oldal SEO eredménye.

linképítés eredmények

A SEO mindhárom területére kiterjedő, tudatos munka megkezdése után rohamos növekedésnek indult az oldal organikus forgalma. Pénzügyi területen tevékenykedő ügyfelünknél 12 hónap leforgása alatt 120.000 organikus látogatót tereltünk az oldalra, míg 20 hónap alatt ez a szám 580.000-re duzzadt. Mindez szoros összefüggésben van a minőségi linkek számával és a stratégiai linképítéssel.

hivatkozó domainek száma

Okok a prémium linképítésre:

  • Organikus forgalom érkezik az oldaladra.
  • Releváns célközönségtől érkezik ez a forgalom.
  • Az iparágad számára meghatározó oldalak hivatkoznak rád, ezáltal nő a hitelességed mind az ügyfeleid, vásárlóid, mind a Google szemében.
  • SEO erőt közvetítenek a domainedre mutató hivatkozások.
  • Te döntöd el, hogy ki és mit írjon rólad (gondolj például a horgonyszövegre, illetve az azt körülvevő szövegrészre), ezáltal építheted a márkád, növelheted az ismertséged és elismertséged.
  • Segíthetsz a keresőknek jobban megérteni az oldalstruktúrád, így nagyobb eséllyel térképezik fel az üzletileg fontos tartalmaidat.
  • Nem utolsó sorban pedig kapcsolatépítésre is jó, hiszen a linképítés során elengedhetetlen a különböző hírportálok és magazinoldalak megkeresése. Ezek a kapcsolatok később akár a linképítésen túl más, üzletileg is pozitív hasznot hozhatnak.

A linképítés egy komplex, tudatosságot és precizitást igénylő munkafolyamat. Ne felejtsd el azonban, hogy a SEO akkor hoz hosszú távon is fennmaradó eredményt, ha a keresőoptimalizálás minél több területére kiterjedő, szakértői tevékenységet folytatsz. Ebben a konkrét esetben: minőségi, értéket adó tartalom, illetve technikailag kifogástalan honlap szükséges ahhoz, hogy a linképítési technikákkal ötvözve megkapd a várt eredmény.

Segíthetünk?

A prémium linképítés alapjaként elkészítünk egy backlink auditot, ami alapján 3 kategóriába soroljuk az oldalra mutató linkeket: építő, semleges és káros. A káros linkekről listát biztosítunk Megbízó részére, ami alapján kérheti azok eltávolítását. Az audit során felderített törött (broken) linkekről szintén listát adunk át, amik azonnal javíthatóak.

Elkészítünk továbbá egy versenytárs backlink elemzést, ami alapján vendégblogolási stratégiát állítunk össze új, minőségi linkek szerzésére. A folyamat teljes spektrumát menedzseljük, tehát a meglévő linkelő partnerek, valamint potenciális új backlink oldalak tulajdonosaival felvesszük a kapcsolatot és helyes formában linkeket szerzünk.

A linképítéshez szükséges egyedi szöveges tartalmakat, vendégcikkeket az ajánlat keretében elkészítjük.

Linkadatbázisokkal, mesterségesen kiépített oldalakkal nem dolgozunk. Csak olyan oldalakon szerzünk megjelenéseket, amiket valóban látogatnak. Így biztosítjuk azt, hogy a folyamat eredménye hosszú távon is értékes lesz, nem csak átmeneti előnyt hoz – legyen szó akár magyar, akár nemzetközi oldalról.

 

Tartalma:

  • Backlink audit, vendégblogolási stratégia
  • Anchor textek meghatározása
  • Linképítés linkbeillesztéssel, vagy vendégblogolással

 

Eredménye:

  • A weboldalad üzleti céljaira szabott linképítéssel erősítjük az oldal hitelességét.

 

Példa az így elérhető eredményre:

Beszéljünk!