SEO Blog

A blogunk írása során a célunk:

Több értéket adni ingyen, mint mások pénzért.

Munkánk során számos olyan problémával és hiányossággal találkozunk, amelyek rontják egy weboldal teljesítményét. Az évek során megszerzett tapasztalatunk és a rendelkezésünkre álló SEO eszközök segítségével ezek kivétel nélkül orvosolhatók.

Az alábbiakban betekintést nyújtunk a munkánk során szerzett tapasztalatainkba és a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

Jön az átállás: így készülj fel a mobile-first indexingre

Sokáig az asztali számítógépek és a laptopok biztosították a webes böngészés alapját, ezért a kereső algoritmus is ezeket az eszközöket vette figyelembe az oldalak feltérképezéséhez, indexeléséhez és rangsorolásához. Az okostelefonok rohamos terjedésével azonban a Google-nek is tartania kellett a lépést, ezért 2011 végén elindította a mobilos tartalmak feltérképezésére szolgáló keresőrobotokat.

301-es átirányítás használata

SEO kisokos: 302-es vagy a 301-es átirányítás a jobb?

A weboldalhoz kapcsolódó URL szintű változásokat átirányításokkal tudjuk kezelni. Azaz, manuálisan át tudunk irányítani egy régi URL-t egy új URL-re. Mikor fordulhat elő ilyen helyzet, vagyis mikor van szükségünk átirányítások alkalmazására?
Az átirányítások fajtája nagymértékben függ attól, hogy milyen problémát kell orvosolni és mennyi ideig fog tartani az URL változás.

SSL tanúsítvány

Figyelj a látogatók biztonságára! – SSL tanúsítvány útmutató

A Google egyre nagyobb figyelmet fordít arra, hogy a keresőben megjelenő weboldalak biztonságosan kezeljék a látogatók személyes adatait. Éppen ezért 2014-től már a rangsorolás kialakításában is szerepet játszik, hogy egy weboldal rendelkezik-e a megfelelő biztonsági tanúsítvánnyal vagy sem. Emellett 2017-ben a Google szigorításokat vezetett be a Chrome böngészőben is. Vagyis minden olyan oldalnál figyelmeztető üzenetet jelenít meg, ahol veszélybe kerülhetnek a személyes és pénzügyi adataink.

SEO Monitoring

SEO Monitoring – Miért fontos a folyamatos monitorozás?

Bármilyen marketing csatornáról, sőt bármilyen projektről vagy üzletről is legyen szó, a siker kulcsa az eredmények folyamatos figyelése és a megfelelő tanulságok levonása. Nincs ez másképpen egy SEO projekt esetében is.

A gondosan kialakított tartalom- és linképítés stratégia biztosítja a megfelelő célokat, emellett pedig a havi Monitoring és konzultációk során fordítunk figyelmet a részletekre.

Affiliate marketing útmutató kezdőknek

Az affiliate marketing egy olyan pénzkereseti lehetőség, amely során közvetítőként, más termékeit ajánlva, online marketinges képességeidre alapozva tehetsz szert bevételekre. Egy affiliate együttműködésben két szereplő érdekelt; a kereskedő és a közvetítő. Cikkünkben az affiliate marketing cukormáz nélküli helyzetét szeretnénk bemutatni, és konkrét, a magyar piacon is működő tippeket adni, ha te is kipróbálnád az affiliate marketinget.

Piackutatás és versenytárselemzés (SWOT, PESTEL, STEEP)

Egy piackutatás elvégzése időigényes és összetett folyamat. Szerencsére számtalan eszköz és módszer közül választhatsz, amelyek segítenek leendő, vagy már meglévő vállalkozásod és termékeid elhelyezését a térképen. Ebben a rövid útmutatóban megtalálhatod azokat a piackutatási módszereket, amelyek mentén egy átfogó kép rajzolható versenytársaid-, és céged jelenlegi helyzetéről.

Keresőbarát weboldal készítés – 7 tipp a SEO sikerért

Ki ne akarna a Google első találatai között szerepelni, és napi több száz vagy akár több ezer látogatót szerezni organikus forrásból, teljesen ingyen?! Nagyon jól hangzik, ez azonban nem olyan egyszerű feladat. Vannak olyan kompetitív kulcsszavak és piacok, ahol akár évek munkája során sikerül csak első oldalra, vagy első helyre kerülni.

A legjobb WordPress sablonok toplistája

A Wordpress a világ legnépszerűbb tartalomkezelő rendszere. Az interneten elérhető weboldalak nagyjából 30%-a Wordpress alapokon fut. A CMS népszerűségének számtalan oka van, az egyszerű telepítés, a folyamatos frissítések és szerteágazó funkciók mellett. A nagy felhasználói bázis aktív fejlesztői közösséget is sejtet.

Webshop készítés lépései: ötletek, indulás, logisztika

Akár fizikailag létező boltodat szeretnéd fellendíteni és a weben böngészők számára is elérhetővé tenni a portékád, akár a nulláról fognál webáruház készítésébe, összeszedtük neked az ehhez szükséges legfontosabb lépéseket, amikre hatványozottan oda kell figyelned.

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.