SEO Blog

A blogunk írása során a célunk:

Több értéket adni ingyen, mint mások pénzért.

Munkánk során számos olyan problémával és hiányossággal találkozunk, amelyek rontják egy weboldal teljesítményét. Az évek során megszerzett tapasztalatunk és a rendelkezésünkre álló SEO eszközök segítségével ezek kivétel nélkül orvosolhatók.

Az alábbiakban betekintést nyújtunk a munkánk során szerzett tapasztalatainkba és a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

Google trükkök: keresési operátorok és speciális keresések

Ha valamire nem tudjuk azonnal a választ, megkeressük. Ez még az internet előtt valószínűleg abból állt, hogy megkérdeztük ismerőseinket, esetleg felnyitottunk egy könyvet. Azonban ma már szinte reflexből a Google keresőjéhez folyamodunk.

Hatékony online marketing eszközök a gyakorlatban

Az utóbbi években az online marketing különböző területei egyre összetettebbé váltak, eredményes használatuk egyre nagyobb szakértelmet igényel. A több rendelkezésünkre álló adat és hatékonyabb marketing szoftverek mellett, a különböző csatornákon tapasztalt verseny mértéke is nőtt.

A sikeres startup marketing receptje

Öt sikeres magyar startup, öt teljesen különböző történettel. De mi a közös bennük? Mi az, amit jobban csinálnak, mint a többiek? Mitől lettek sikeresek? Egy dologban egyformán gondolkodnak: a jól megtervezett marketing stratégia a sikeres növekedés kulcsa.

YouTube SEO útmutató: így optimalizáld videóid

Érdemes tehát tisztább képet kapni arról, hogy pontosan hogyan is működik a YouTube ajánló algoritmusa és milyen tippeket érdemes megfogadni, ha szeretnéd, hogy az érdeklődők könnyen megtalálják tartalmaidat a legnagyobb videómegosztó platformon vagy akár a Google keresési találatai között.

Bevezetés a Google Tag Manager használatába

A Google Tag Manager egy címkekezelő eszköz, aminek a segítségével követőkódokat, analitikai mérést segítő kódokat és egyedi kódrészleteket helyezhezünk el weboldalunkon. A Tag Manager használatának egyik legnagyobb előnye, hogyfejlesztői közbenjárás nélkül képessé tesz scriptek elhelyezésére az oldalon.

Mikor várhatsz eredményt a SEO-tól?

Vannak olyan marketingeszközök, mint például a közösségi média, PPC hirdetések vagy email marketing, amelyeknél szinte azonnal érezhető az eredmény.
A keresőoptimalizálás, még ha maximális precizitással végezzük is, nem ilyen rövid távú, azonnali eredményt hozó eszköz.

Oldalbetöltési sebesség: elég gyors vagy?

A Google 2018-as felmérése alapján az átlagos oldal betöltési idő 7 másodperc körülre tehető desktopon. Mobilon ez az idő azonban már majdnem a duplájára nő. És hogy miért is ennyire fontos, hogy milyen gyorsan töltődik be az oldalad? Mitől is függ az, hogy milyen gyors az oldalunk?

Milyen a jó oldaltérkép?

Az oldaltérkép fogalmával valamilyen formában valószínűleg már mindenki találkozott, aki honlapok optimalizálásával foglalkozik. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés? Hogyan kell helyes alkalmazni? Cikkünkben összeszedtünk néhány trükköt és tippet, amelyek segítségével megkönnyíthetjük a keresőrobotok dolgát.

A tartalommarketing jogi háttere

A GDPR bevezetése után egyértelművé vált annak fontossága, hogy egy adott weboldal megfeleljen a jogi előírásoknak. Kevesebb szó esik viszont arról, hogy egy konkrét, ártatlannak tűnő tartalmat (pl: blogbejegyzés) milyen ismérvek mentén javasolt megírni.

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.