SEO Monitoring – Miért fontos a folyamatos monitorozás?

Miről fogsz olvasni?

Bármilyen marketing csatornáról, sőt bármilyen projektről vagy üzletről is legyen szó, a siker kulcsa az eredmények folyamatos figyelése és a megfelelő tanulságok levonása. Nincs ez másképpen egy SEO projekt esetében is.

A gondosan kialakított tartalom- és prémium linképítés stratégia biztosítja a megfelelő célokat, emellett pedig a havi Monitoring és konzultációk során fordítunk figyelmet a részletekre.

Azt pedig mindannyian tudjuk, hogy “az ördög a részletek rejlik”.

MIT TARTALMAZ A SEO MONITORING?

A havi Monitoring riportunk átfogó képet mutat céged organikus teljesítményéről – mind technikai, tartalmi és linkelési szempontok mentén. Az aktuális eredményeket havi (Month on Month, MoM) és éves (Year on Year, YoY) összehasonlításban is bemutatjuk, hogy kontextusban tudjuk értékelni a jelent.

Emellett a versenytársaid helyezéseit és fontosabb SEO metrikáit is nyomon követjük – ezáltal a versenytársaid által bevált technikákat is látni és ismerni fogod.

A Monitoring riportunkban az alábbi metrikákat prezentáljuk minden hónapforduló után:

  • Megjelenések száma
  • Organikus forgalomból származó kattintások száma(MoM, YoY)
  • Átkattintási arány (CTR) havi átlaga
  • Forgalmi csatornák megoszlása
  • Legtöbb forgalmat hozó TOP kulcsszavak 
  • Legjobb pozícióban rangsorló TOP kulcsszavak
  • Saját és versenytársak összehasonlítása:
    • Havi átlagos helyezések az iparág fontos kulcsszavai alapján
    • Havi átlagos helyezések a Tartalomstratégia alapján
    • Átlagos helyezések alakulása időben
    • Backlinkek száma

MILYEN EREDMÉNYEKET LEHET ELÉRNI SEO KONZULTÁCIÓ ÉS MONITORING SEGÍTSÉGÉVEL?

Pénzügyi témában keresőoptimalizálás projekten dolgozni az egyik legnagyobb, de egyben a legizgalmasabb kihívások közé tartozik.
Itt ugyanis számos erős szereplővel kell megbirkózni az első helyezésekért.

A SEO projekt megkezdésekor a KomfortZóna teljes új weboldalként funkcionált, nulla látogatóval. Így különösen nagy kihívás volt organikus forgalmat terelni az oldalra, ezzel pedig potenciális ügyfeleket hozni az EON számára!

A Szotar.net egy többnyelvű online szótár. A fizetős szolgáltatásokat jelenleg a professzionális felhasználók veszik igénybe, de a megbízó – Akadémiai Kiadó – nyitni szeretett volna a szélesebb rétegek felé. Az ehhez vezető első lépés a szolgáltatás és a márka ismertségének növelése.

Szerző:

BP Digital

A BP Digital egy Budapest központú SEO ügynökség. Nálunk a keresőoptimalizálás fókusz, nem pedig üzletág. Tíz fős csapatunk minden nap azon dolgozik, hogy szakmailag megalapozott stratégiával és minőségi, értékteremtő tartalmakkal segítsünk jobb helyezéseket elérni ügyfeleinknek.

Több organikus forgalmat és jobb helyezéseket szeretnél?

Lépj velünk kapcsolatba!
Ujhelyi Georgina
Ujhelyi Georgina

account director

A kitöltés kötelezettségmentes.