SEO Blog

A blogunk írása során a célunk:

Több értéket adni ingyen, mint mások pénzért.

Munkánk során számos olyan problémával és hiányossággal találkozunk, amelyek rontják egy weboldal teljesítményét. Az évek során megszerzett tapasztalatunk és a rendelkezésünkre álló SEO eszközök segítségével ezek kivétel nélkül orvosolhatók.

Az alábbiakban betekintést nyújtunk a munkánk során szerzett tapasztalatainkba és a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

Jól konvertálható termékleírás

Milyen egy jól konvertáló termékleírás?

A termékleírás egy marketingszöveg, amivel a termék tulajdonságait és előnyeit mutatjuk be. Egyszerű feladatnak tűnik, mégis a Nielsen Norman Group által elvégzett e-kereskedelmi felmérésből az derült ki, hogy a sikertelen vásárlások 20 százaléka a nem megfelelő termékleírások miatt van.

10 meghatározó e-kereskedelmi trend 2022-ben

10 meghatározó e-kereskedelmi trend 2022-ben

Az utóbbi években szárnyalásnak indult az internetes vásárlások piaca. Ahogy a koronavírus-járvány következtében egyre szélesebb tömegek számára vált rutinná az online vásárlás, úgy növekedtek drasztikusan a felhasználók webáruházakkal szemben támasztott igényei is.

9 legfontosabb KPI, amire érdemes figyelned az online vállalkozásodnál

9 legfontosabb KPI, amire figyelned kell a vállalkozásodnál

Cikkünkben bemutatjuk a KPI marketingben betöltött szerepét, támpontot adunk a vállalkozásod számára legfontosabb KPI-ok meghatározásához és átvesszük a 9 legfontosabb online marketinghez köthető fő teljesítménymutatókat és azok gyakorlati hasznát.

Weboldal költöztetés - Így tartsd meg a forgalmad!

Weboldal költöztetés – Így tartsd meg a forgalmad!

A SEO projektek kivitelezése során gyakran találkozunk ilyen kijelentésekkel, ami teljesen érthető, hiszen minden vállalkozás életében eljön az a pont, amikor már szükség van a terjeszkedésre, a régi motor már nem tudja kiszolgálni a felmerülő igényeket, gyorsabb vagy megbízhatóbb tárhelyszolgáltatóra van szükség, vagy csak szimplán egy design frissítés van tervben. Azonban egy weboldal migrációja többnyire sokkal komplexebb feladat, mint azt elsőre gondolnánk.

Webshop SEO: Ezekre figyelj, ha webáruházad van

Ma már a vásárlások közel 90%-a online kereséssel kezdődik és az online bonyolított forgalom több, mint 70%-a keresőoldalakon keresztül áramlik.
Azonban, ahhoz, hogy a Google keresőben a Te webáruházad is felfedezhető legyen és ezáltal előkelő helyezéseket érj el a számodra fontos keresőkifejezésekre elengedhetetlen, hogy az oldalad megfeleljen a Google elvárásainak.

Így kerülheted el a jogi buktatókat, ha webshopot indítasz

Így kerülheted el a jogi buktatókat, ha webshopot indítasz

Napjainkra az online térben való jelenlét kiemelten fontossá vált – itt kommunikálunk, itt szerzünk tudomást a hírekről, online vásárolunk vagy épp keressük a szerelmet. Üzleti szempontból az online tér egy aranybányává vált, ha valaki jól használja. Az elmúlt években a webshopok virágzásnak indultak, aminek a pandémia szabta korlátozások adtak még egy komoly lökést: szinte nincs olyan termék, amit ne tudnánk online beszerezni.

Biztosan megfelelnek a remarketing hirdetéseid a jogi elvárásoknak?

Megfelelnek a remarketing hirdetéseid a jogi elvárásoknak?

A remarketing lényege, hogy hirdetéseiddel kifejezetten azokat a potenciális vásárlókat célzod meg, akik korábban már valamilyen érdeklődést mutattak a honlapod vagy hirdetéseid iránt.
Ezekre a hirdetésekre azonban fontos (jogi) szabályok vonatkoznak, hiszen nem mindegy, hogyan kezeled a leendő, meglévő ügyfeleid adatait, és az sem, mi van az adatvédelmi tájékoztatódban. Cikkünk segít, hogy ne véts GDPR hibát, és mindenképpen eleget tegyél a követelményeknek.

Márka építés

Brandépítés tartalommarketing eszközökkel

Hogyan lehet egy márka tekintélyét felépíteni? A tartalommarketing szuper eszköz a tarsolyodban az elismertség megszerzéséhez: cikkünkben bemutatjuk, mit jelent az authority content kifejezés és márkaépítés tippeket is adunk, amelyeket te is beépíthetsz a tartalom stratégiádba.

Ezekre a szavakra kerestek a magyarok legtöbbször 2020-ban

A Google immár 20 éve minden év elején közzéteszi azoknak a kifejezéseknek a listáját, amelyek az adott évben a legnépszerűbbek voltak az internetezők körében. A keresési trendekből egyértelműen kiderül, hogy témakörönként mi jellemzi a magyar internetezők keresési szokásait. Mutatjuk, hogy hányan, mikor és mire kerestünk online 2020-ban!

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.