SEO Blog

A blogunk írása során a célunk:

Több értéket adni ingyen, mint mások pénzért.

Munkánk során számos olyan problémával és hiányossággal találkozunk, amelyek rontják egy weboldal teljesítményét. Az évek során megszerzett tapasztalatunk és a rendelkezésünkre álló SEO eszközök segítségével ezek kivétel nélkül orvosolhatók.

Az alábbiakban betekintést nyújtunk a munkánk során szerzett tapasztalatainkba és a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

Webshop készítés lépései: ötletek, indulás, logisztika

Akár fizikailag létező boltodat szeretnéd fellendíteni és a weben böngészők számára is elérhetővé tenni a portékád, akár a nulláról fognál webáruház készítésébe, összeszedtük neked az ehhez szükséges legfontosabb lépéseket, amikre hatványozottan oda kell figyelned.

civil szervezetek

Ezek a legnépszerűbb civil szervezetek Magyarországon

Az év során az adód 1%-ának felajánlása nem csak azért fontos, mert így hozzájárulhatsz egy, a szívedhez közel álló civil szervezet céljainak megvalósításához, hanem azért is, mert a támogatások száma és az összes felajánlás összege nagyságrendileg számszerűsíti egy-egy alapítvány erejét és jogszerűségét.

SEO koronavírus idején

A koronavírus terjedésével vállalkozások tucatjainak kell változtatniuk az eddig jól bevált működésükön, sőt előfordulhatnak olyan kevésbé szerencsés esetek is amikor vállalatunk tevékenységét szüneteltetnünk kell, vagy bizonyos termékeink, szolgáltatásaink eladását ideiglenesen fel kell függesztenünk.

Google trükkök: keresési operátorok és speciális keresések

Ha valamire nem tudjuk azonnal a választ, megkeressük. Ez még az internet előtt valószínűleg abból állt, hogy megkérdeztük ismerőseinket, esetleg felnyitottunk egy könyvet. Azonban ma már szinte reflexből a Google keresőjéhez folyamodunk.

Mi az az inbound marketing?

Számos eszköz áll rendelkezésünkre, amelyek használatával sikeres kampányok építhetőek fel. Fontos megjegyezni, hogy habár ezekkel a módszerekkel külön-külön is érhetőek el eredmények, azonban együttes alkalmazásukkal számottevő változást hozhatunk oldalunk életébe.

Hatékony online marketing eszközök a gyakorlatban

Az utóbbi években az online marketing különböző területei egyre összetettebbé váltak, eredményes használatuk egyre nagyobb szakértelmet igényel. A több rendelkezésünkre álló adat és hatékonyabb marketing szoftverek mellett, a különböző csatornákon tapasztalt verseny mértéke is nőtt.

A sikeres startup marketing receptje

Öt sikeres magyar startup, öt teljesen különböző történettel. De mi a közös bennük? Mi az, amit jobban csinálnak, mint a többiek? Mitől lettek sikeresek? Egy dologban egyformán gondolkodnak: a jól megtervezett marketing stratégia a sikeres növekedés kulcsa.

YouTube SEO útmutató: így optimalizáld videóid

Érdemes tehát tisztább képet kapni arról, hogy pontosan hogyan is működik a YouTube ajánló algoritmusa és milyen tippeket érdemes megfogadni, ha szeretnéd, hogy az érdeklődők könnyen megtalálják tartalmaidat a legnagyobb videómegosztó platformon vagy akár a Google keresési találatai között.

Bevezetés a Google Tag Manager használatába

A Google Tag Manager egy címkekezelő eszköz, aminek a segítségével követőkódokat, analitikai mérést segítő kódokat és egyedi kódrészleteket helyezhezünk el weboldalunkon. A Tag Manager használatának egyik legnagyobb előnye, hogyfejlesztői közbenjárás nélkül képessé tesz scriptek elhelyezésére az oldalon.

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.