SEO Blog

A blogunk írása során a célunk:

Több értéket adni ingyen, mint mások pénzért.

Munkánk során számos olyan problémával és hiányossággal találkozunk, amelyek rontják egy weboldal teljesítményét. Az évek során megszerzett tapasztalatunk és a rendelkezésünkre álló SEO eszközök segítségével ezek kivétel nélkül orvosolhatók.

Az alábbiakban betekintést nyújtunk a munkánk során szerzett tapasztalatainkba és a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

civil szervezetek

Ezek a legnépszerűbb civil szervezetek Magyarországon

Az év során az adód 1%-ának felajánlása nem csak azért fontos, mert így hozzájárulhatsz egy, a szívedhez közel álló civil szervezet céljainak megvalósításához, hanem azért is, mert a támogatások száma és az összes felajánlás összege nagyságrendileg számszerűsíti egy-egy alapítvány erejét és jogszerűségét.

SEO koronavírus idején

A koronavírus terjedésével vállalkozások tucatjainak kell változtatniuk az eddig jól bevált működésükön, sőt előfordulhatnak olyan kevésbé szerencsés esetek is amikor vállalatunk tevékenységét szüneteltetnünk kell, vagy bizonyos termékeink, szolgáltatásaink eladását ideiglenesen fel kell függesztenünk.

Google trükkök: keresési operátorok és speciális keresések

Ha valamire nem tudjuk azonnal a választ, megkeressük. Ez még az internet előtt valószínűleg abból állt, hogy megkérdeztük ismerőseinket, esetleg felnyitottunk egy könyvet. Azonban ma már szinte reflexből a Google keresőjéhez folyamodunk.

Hatékony online marketing eszközök a gyakorlatban

Az utóbbi években az online marketing különböző területei egyre összetettebbé váltak, eredményes használatuk egyre nagyobb szakértelmet igényel. A több rendelkezésünkre álló adat és hatékonyabb marketing szoftverek mellett, a különböző csatornákon tapasztalt verseny mértéke is nőtt.

A sikeres startup marketing receptje

Öt sikeres magyar startup, öt teljesen különböző történettel. De mi a közös bennük? Mi az, amit jobban csinálnak, mint a többiek? Mitől lettek sikeresek? Egy dologban egyformán gondolkodnak: a jól megtervezett marketing stratégia a sikeres növekedés kulcsa.

YouTube SEO útmutató: így optimalizáld videóid

Érdemes tehát tisztább képet kapni arról, hogy pontosan hogyan is működik a YouTube ajánló algoritmusa és milyen tippeket érdemes megfogadni, ha szeretnéd, hogy az érdeklődők könnyen megtalálják tartalmaidat a legnagyobb videómegosztó platformon vagy akár a Google keresési találatai között.

Bevezetés a Google Tag Manager használatába

A Google Tag Manager egy címkekezelő eszköz, aminek a segítségével követőkódokat, analitikai mérést segítő kódokat és egyedi kódrészleteket helyezhezünk el weboldalunkon. A Tag Manager használatának egyik legnagyobb előnye, hogyfejlesztői közbenjárás nélkül képessé tesz scriptek elhelyezésére az oldalon.

Mikor várhatsz eredményt a SEO-tól?

Vannak olyan marketingeszközök, mint például a közösségi média, PPC hirdetések vagy email marketing, amelyeknél szinte azonnal érezhető az eredmény.
A keresőoptimalizálás, még ha maximális precizitással végezzük is, nem ilyen rövid távú, azonnali eredményt hozó eszköz.

Oldalbetöltési sebesség: elég gyors vagy?

A Google 2018-as felmérése alapján az átlagos oldal betöltési idő 7 másodperc körülre tehető desktopon. Mobilon ez az idő azonban már majdnem a duplájára nő. És hogy miért is ennyire fontos, hogy milyen gyorsan töltődik be az oldalad? Mitől is függ az, hogy milyen gyors az oldalunk?

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.