SEO Blog

A blogunk írása során a célunk:

Több értéket adni ingyen, mint mások pénzért.

Munkánk során számos olyan problémával és hiányossággal találkozunk, amelyek rontják egy weboldal teljesítményét. Az évek során megszerzett tapasztalatunk és a rendelkezésünkre álló SEO eszközök segítségével ezek kivétel nélkül orvosolhatók.

Az alábbiakban betekintést nyújtunk a munkánk során szerzett tapasztalatainkba és a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

Privát bloghálózatok – Hogyan szúrd ki a toxikus linkeket?

Számtalan vonzó ajánlatra bukkan az egyszeri kereső, aki linkekkel szeretné növelni oldala hitelességét. Sajnos több “linképítés szolgáltatás” mögött linkgyűjtő oldalak és privát bloghálózatok (PBN) húzódnak. Cikkünkben 8 tippet adunk a PBN oldalak azonosítására.

Csökken az organikus forgalmad? 8 tipp a probléma megoldására

Látszólag minden ok nélkül csökken az organikus forgalmad, miközben szinte az összes SEO tanácsot megfogadtad? Az eset nem légből kapott. A további látogatókiesés elkerülése érdekében összeszedtük a nyolc legyakoribb lehetséges indokot, ami a forgalomkiesés mögött állhat.

seo katasztrófák

Tanulj mások hibájából: 3 SEO katasztrófa

Az organikus forgalomra sokan úgy tekintenek, mintha az alanyi jogon járna nekik, mások pedig mindent megtesznek, hogy a Google a keresési eredmények élére repítse őket. A túlzott magabiztosság vagy a kétségbeesett növekedési stratégia azonban sokszor megbosszulja önmagát.

Google Trends használata

A Google Trends használata

A Google Trends egy olyan, mindenki számára hasznos eszköz, ami felett nem érdemes csak úgy átsiklani. Cikkünkben ismertetjük a szolgáltatást, és bemutatunk néhány általunk is használt, hasznos trükköt, amely segíthet a benne rejlő lehetőségek kiaknázásában.

seo hibák

Fiktív esettanulmány drasztikus SEO hibákról

Tudtunk nélkül élesített fejlesztések, egyedi ötletek SEO szempontokat teljesen figyelmen kívül hagyó implementálása, vagy a “szezon” közeledtével kapkodó szakemberek kétségbeesett segélykiáltásai képesek derékba törni egy weboldal organikus forgalmának alakulását. Mit tehetünk ilyenkor?

versenytárs elemzés

Versenytárs elemzése marketing szempontból: 5 konkrét tipp

Ki ne szeretné tudni, hogyan teljesítenek versenytársai, mit csinálnak jobban, esetleg rosszabbul? Különösen akkor lehet hasznos feltérképezni marketing tevékenységeiket, amikor új piacra tervezel betörni, netalán megújítod a termékpalettád.

konverzió jelentése a marketingben

Mit jelent a konverzió és miért megkerülhetetlen?

Aki online marketinggel foglalkozik, az bizonyára már találkozott a konverzió kifejezéssel. Nem csoda, hiszen lassan már a csapból is ez folyik, ennek ellenére nincs tökéletes egyetértés a definíciót, illetve a lehetséges konverzió típusokat illetően.

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.