SEO Blog

A blogunk írása során a célunk:

Több értéket adni ingyen, mint mások pénzért.

Munkánk során számos olyan problémával és hiányossággal találkozunk, amelyek rontják egy weboldal teljesítményét. Az évek során megszerzett tapasztalatunk és a rendelkezésünkre álló SEO eszközök segítségével ezek kivétel nélkül orvosolhatók.

Az alábbiakban betekintést nyújtunk a munkánk során szerzett tapasztalatainkba és a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

Biztosan megfelelnek a remarketing hirdetéseid a jogi elvárásoknak?

Megfelelnek a remarketing hirdetéseid a jogi elvárásoknak?

A remarketing lényege, hogy hirdetéseiddel kifejezetten azokat a potenciális vásárlókat célzod meg, akik korábban már valamilyen érdeklődést mutattak a honlapod vagy hirdetéseid iránt.
Ezekre a hirdetésekre azonban fontos (jogi) szabályok vonatkoznak, hiszen nem mindegy, hogyan kezeled a leendő, meglévő ügyfeleid adatait, és az sem, mi van az adatvédelmi tájékoztatódban. Cikkünk segít, hogy ne véts GDPR hibát, és mindenképpen eleget tegyél a követelményeknek.

Márka építés

Brandépítés tartalommarketing eszközökkel

Hogyan lehet egy márka tekintélyét felépíteni? A tartalommarketing szuper eszköz a tarsolyodban az elismertség megszerzéséhez: cikkünkben bemutatjuk, mit jelent az authority content kifejezés és márkaépítés tippeket is adunk, amelyeket te is beépíthetsz a tartalom stratégiádba.

Ezekre a szavakra kerestek a magyarok legtöbbször 2020-ban

A Google immár 20 éve minden év elején közzéteszi azoknak a kifejezéseknek a listáját, amelyek az adott évben a legnépszerűbbek voltak az internetezők körében. A keresési trendekből egyértelműen kiderül, hogy témakörönként mi jellemzi a magyar internetezők keresési szokásait. Mutatjuk, hogy hányan, mikor és mire kerestünk online 2020-ban!

Backlink audit

Backlink audit – Mikor szükséges megvizsgálni a linkjeid?

Sokan keresik a kiskapukat, készítenek saját piramisjáték-szerű hálózatokat linkszerzés céljából, vagy épp adnak el linkgyűjtő oldalakról származó hivatkozásokat prémium linkként. A rövidebb utat kereső linképítők munkája azonban sokszor nemcsak eredménytelen, hanem egyenesen káros.

A káros linkek azonosítása és eltávolítása azonban lehetséges.

Ebben segít a Backlink Audit.

Így hat a linképítés az organikus helyezésedre

Megvizsgáltuk: Így hat a linképítés az organikus helyezésedre

Célunk a különböző iparágak legnagyobb havi keresési mennyiséggel rendelkező kulcsszavainak azonosítása és ezekre rangsoroló weboldalak elemzése volt. Az iparágak feltételezett legjobb weboldalait pedig domain hitelesség, hivatkozó domainek és backlinkek száma szerint hasonlítottuk össze. Olvass tovább az eredményekért!

Új Google rangsorolási faktor: Core Web Vitals mutatók

A Google még 2020 májusában a hivatalos Webmasters Central blogján jelentette be, hogy 2021-ben új algoritmus frissítés érkezik, aminek a Page Experience nevet adták. A keresőóriás nagyon ritkán jelenti be előre, hogy milyen változások fognak érkezni, épp ezért érdemes most komolyabban foglalkoznunk ezzel a témával.

Kulcsszókutatás

Kulcsszókutatás lépésről lépésre – Tudd meg, hogy mire keresnek a vásárlóid

Minden hosszútávon jövedelmező tevékenység – amilyen a keresőoptimalizálás is – az alapok lefektetésével kezdődik. A SEO-ban ez a modern keresőknek, valamint a felhasználóknak megfelelő honlapot jelenti, amit a technikai SEO audittal érünk el.

Ezt követi a tartalmi láb, másnéven on-page SEO, ami saját weboldalunk tartalmára és annak optimalizáltságára vonatkozik. Ide tartozik a SEO-barát tartalmak írása, illetve az ehhez nélkülözhetetlen kulcsszókutatás.

Keresési szándék jelentősége

Miért fontos SEO szempontból a keresési szándék?

A Google kereső hatalmas változásokon ment keresztül az elmúlt években, aminek a középpontjában egyértelműen a felhasználók és a hozzájuk kapcsolható keresési szándék (search intent) maximális kiszolgálása állt. A keresőóriás célja, hogy a keresett kifejezésekre minél relevánsabb találatokat rangsololjon, és ezáltal a felhasználók a lehető leggyorsabban hozzájussanak az információkhoz.

duplikált tartalom

Duplikált tartalom: minden, amit tudni kell a duplikációról

Sokáig az asztali számítógépek és a laptopok biztosították a webes böngészés alapját, ezért a kereső algoritmus is ezeket az eszközöket vette figyelembe az oldalak feltérképezéséhez, indexeléséhez és rangsorolásához. Az okostelefonok rohamos terjedésével azonban a Google-nek is tartania kellett a lépést, ezért 2011 végén elindította a mobilos tartalmak feltérképezésére szolgáló keresőrobotokat.

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.