SEO siker linképítéssel biztosítási területen

Ahogy korábbi esettanulmányainkból is látszik, számos területen bizonyított már csapatunk. Megannyi sikersztorival lettünk gazdagabbak mi és ügyfeleink is az évek során, legyen szó bármilyen nehéz területről vagy nagy versenyről az adott iparágban.

Az elmúlt fél évben egy újabb ilyen kimagasló eredménnyel záródó projektnek lehettünk a részesei, méghozzá egy elég kompetitív témában: biztosítási területen.

Honnan indultunk?

Amikor elkezdtünk együtt dolgozni, az ügyfélnek havi 2.000 körüli átlagos organikus forgalma volt havonta, tehát nem teljesen a nulláról kellett elindulnunk. Technikailag szintén stabil weboldallal találkoztunk, gyors oldalbetöltéssel, HTTPS tanúsítvánnyal és jól használt címekkel, címsorokkal.

Az ügyfél remekül alkalmazta a SEO alapelveket a weboldal létrehozása és a további munka során, tartalmilag is kiváló cikkek születtek, on-page SEO szempontból nem volt szükség módosításra.

Nem is maradt tehát más hátra, minthogy pótoljuk az egyetlen hiányosságot: a minőségi linkportfóliót. Stabil alappal elkezdtük a linképítést válogatott weboldalakra.

A folyamat

Ahogy minden ügyfelünk esetében, itt is a minőség nyert a mennyiség ellenében, hiszen csak így lehet igazán jó eredményeket elérni. A félév során összesen 9 hivatkozást építettünk, mely ügyfelünk oldalára mutat.

A kiválasztott oldalak közül a legalacsonyabb DA érték 34, míg a legmagasabb 80-as volt. A linkek jelentős részét vendégblogolással szereztük, így ügyfelünk a weboldalára mutató linkek mellett külső weboldalakon publikált értékes, márkáját építő tartalommal gazdagodott.

A cikkek szakmai tartalmát folyamatosan egyeztettük az ügyféllel a munka során – így biztosítottuk a szakmailag hiteles tartalmakat minden portálnak.

És végül az eredmények

Szerencsések vagyunk, hiszen olyan oldallal dolgozhattunk együtt, ahol a készítők a kezdetektől tudatosan, a SEO legfontosabb szempontjainak megfelelve építették fel a weboldalt.

Ez kitűnően látszik az összes diagramon: az elejétől kezdve növekedés figyelhető meg.

Hivatkozó domainek és oldalak
Hivatkozó domainek és oldalak alakulása a projekt során

Lássuk, hogy mi történt miután elkezdtünk együtt dolgozni és a fentebb említett minőségi hivatkozások mutattak az oldalra!

Nem csak a hivatkozó domainek és oldalak száma növekedett, de az impression szám is növekedésnek indul.

megjelenések száma
Megjelenések száma

Most pedig talán a legfontosabb mutatók, melyek a leginkább mutatják egy SEO projekt eredményeit.

Az organikus forgalom és a kulcsszavak száma is növekedett a kezdetektől, de mindkét ábrán remekül megfigyelhető, hogy 2019 májusában indult meg egy rohamosabb fejlődés és mára havi 5.000+ organikus látogatóval rendelkezik az oldal.

Ez a 250%-os növekedés egyértelműen a közös munka kezdetéhez köthető.

organikus forgalom növekedése
Organikus forgalom és a rangsoroló kulcsszavak alakulása

Érdekel milyen módszereket használtunk az esettanulmányban bemutatott eredmények elérésére? Olvasd el a linképítésről szóló cikkünket!

Hasonló tartalmak

Keresési szándék jelentősége

Miért fontos SEO szempontból a keresési szándék?

A Google kereső hatalmas változásokon ment keresztül az elmúlt években, aminek a középpontjában egyértelműen a felhasználók és a hozzájuk kapcsolható keresési szándék (search intent) maximális kiszolgálása állt. A keresőóriás célja, hogy a keresett kifejezésekre minél relevánsabb találatokat rangsololjon, és ezáltal a felhasználók a lehető leggyorsabban hozzájussanak az információkhoz.

Olvass tovább »
duplikált tartalom

Duplikált tartalom: minden, amit tudni érdemes a duplikációról

Sokáig az asztali számítógépek és a laptopok biztosították a webes böngészés alapját, ezért a kereső algoritmus is ezeket az eszközöket vette figyelembe az oldalak feltérképezéséhez, indexeléséhez és rangsorolásához. Az okostelefonok rohamos terjedésével azonban a Google-nek is tartania kellett a lépést, ezért 2011 végén elindította a mobilos tartalmak feltérképezésére szolgáló keresőrobotokat.

Olvass tovább »

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

Mi történik ajánlatkérés után?

  • 1. Egyeztetés

    Miután kitöltötted a kapcsolati űrlapot egyeztetünk veled céljaidról, egyedi ajánlat elkészítéséhez szükséges infromációkat kérünk tőled.

  • 2. Egyedi elemzés és Ajánlat

    Személyre szabott ajánlatot küldünk számodra, amely az optimalizálási területek mellett, konkrét módszereket, költségkeretet és a projekt javasolt hosszát is tartalmazza.

  • 3. Közös munka

    Az ajánlat elfogadása és a szerződés megkötése után csapatunk készen áll, hogy növekvő pályára állítsuk organikus forgalmad.