SEO siker linképítéssel biztosítási területen

Miről fogsz olvasni?

Ahogy korábbi esettanulmányainkból is látszik, számos területen bizonyított már csapatunk. Megannyi sikersztorival lettünk gazdagabbak mi és ügyfeleink is az évek során, legyen szó bármilyen nehéz területről vagy nagy versenyről az adott iparágban.

Az elmúlt fél évben egy újabb ilyen kimagasló eredménnyel záródó projektnek lehettünk a részesei, méghozzá egy elég kompetitív témában: biztosítási területen.

HONNAN INDULTUNK?

Amikor elkezdtünk együtt dolgozni, az ügyfélnek havi 2.000 körüli átlagos organikus forgalma volt havonta, tehát nem teljesen a nulláról kellett elindulnunk. Technikailag szintén stabil weboldallal találkoztunk, gyors oldalbetöltéssel, HTTPS tanúsítvánnyal és jól használt címekkel, címsorokkal.

Az ügyfél remekül alkalmazta a SEO alapelveket a weboldal létrehozása és a további munka során, tartalmilag is kiváló cikkek születtek, on-page SEO szempontból nem volt szükség módosításra.

Nem is maradt tehát más hátra, minthogy pótoljuk az egyetlen hiányosságot: a minőségi linkportfóliót. Stabil alappal elkezdtük a prémium linképítést válogatott weboldalakra.

A FOLYAMAT

Ahogy minden ügyfelünk esetében, itt is a minőség nyert a mennyiség ellenében, hiszen csak így lehet igazán jó eredményeket elérni. A félév során összesen 9 hivatkozást építettünk, mely ügyfelünk oldalára mutat.

A kiválasztott oldalak közül a legalacsonyabb DA érték 34, míg a legmagasabb 80-as volt. A linkek jelentős részét vendégblogolással szereztük, így ügyfelünk a weboldalára mutató linkek mellett külső weboldalakon publikált értékes, márkáját építő tartalommal gazdagodott.

A cikkek szakmai tartalmát folyamatosan egyeztettük az ügyféllel a munka során – így biztosítottuk a szakmailag hiteles tartalmakat minden portálnak.

ÉS VÉGÜL AZ EREDMÉNYEK

Szerencsések vagyunk, hiszen olyan oldallal dolgozhattunk együtt, ahol a készítők a kezdetektől tudatosan, a SEO legfontosabb szempontjainak megfelelve építették fel a weboldalt.

Ez kitűnően látszik az összes diagramon: az elejétől kezdve növekedés figyelhető meg.

Hivatkozó domainek és oldalak alakulása a projekt során

Az organikus forgalom és a kulcsszavak száma is növekedett a kezdetektől, de mindkét ábrán remekül megfigyelhető, hogy 2019 májusában indult meg egy rohamosabb fejlődés és mára havi 5.000+ organikus látogatóval rendelkezik az oldal.

Ez a 250%-os növekedés egyértelműen a közös munka kezdetéhez köthető.

Organikus forgalom és a rangsoroló kulcsszavak alakulása

Érdekel milyen módszereket használtunk az esettanulmányban bemutatott eredmények elérésére? Olvasd el a linképítési technikákról szóló cikkünket!

Több organikus forgalmat és jobb helyezéseket szeretnél?

Lépj velünk kapcsolatba!
Ujhelyi Georgina
Ujhelyi Georgina

account director

A kitöltés kötelezettségmentes.

Ezeket olvastad már?