SEO Monitoring

Bármilyen marketing csatornáról, sőt bármilyen projektről vagy üzletről is legyen szó, a siker kulcsa az eredmények folyamatos figyelése és a megfelelő tanulságok levonása. Nincs ez másképpen egy SEO projekt esetében is.

A gondosan kialakított tartalom- és linképítés stratégia biztosítja a megfelelő célokat, emellett pedig a havi Monitoring és konzultációk során fordítunk figyelmet a részletekre.

Azt pedig mindannyian tudjuk, hogy “az ördög a részletek rejlik”.

Mit tartalmaz a SEO Monitoring?

A havi Monitoring riportunk átfogó képet mutat céged organikus teljesítményéről – mind technikai, tartalmi és linkelési szempontok mentén. Az aktuális eredményeket havi (Month on Month, MoM) és éves (Year on Year, YoY) összehasonlításban is bemutatjuk, hogy kontextusban tudjuk értékelni a jelent.

Emellett a versenytársaid helyezéseit és fontosabb SEO metrikáit is nyomon követjük – ezáltal a versenytársaid által bevált technikákat is látni és ismerni fogod.

A Monitoring riportunkban az alábbi metrikákat prezentáljuk minden hónapforduló után:

  • Megjelenések száma
  • Organikus forgalomból származó kattintások száma(MoM, YoY)
  • Átkattintási arány (CTR) havi átlaga
  • Forgalmi csatornák megoszlása
  • Legtöbb forgalmat hozó TOP kulcsszavak 
  • Legjobb pozícióban rangsorló TOP kulcsszavak
  • Saját és versenytársak összehasonlítása:
    • Havi átlagos helyezések az iparág fontos kulcsszavai alapján
    • Havi átlagos helyezések a Tartalomstratégia alapján
    • Átlagos helyezések alakulása időben
    • Backlinkek száma

Milyen eredményeket lehet elérni SEO konzultáció és monitoring segítségével?

Felkeltettünk az érdeklődésedet? Dolgozzunk együtt és monitorozzuk növekedésedet!

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

Mi történik ajánlatkérés után?

  • 1. Egyeztetés

    Miután kitöltötted a kapcsolati űrlapot egyeztetünk veled céljaidról, egyedi ajánlat elkészítéséhez szükséges infromációkat kérünk tőled.

  • 2. Egyedi elemzés és Ajánlat

    Személyre szabott ajánlatot küldünk számodra, amely az optimalizálási területek mellett, konkrét módszereket, költségkeretet és a projekt javasolt hosszát is tartalmazza.

  • 3. Közös munka

    Az ajánlat elfogadása és a szerződés megkötése után csapatunk készen áll, hogy növekvő pályára állítsuk organikus forgalmad.