Felveheti a versenyt a nagyokkal szemben egy kisebb elektronikai webáruház?

Miről fogsz olvasni?

Az elmúlt évek során egyre jellemzőbbé vált, hogy az emberek az elektronikai termékeket – legyen az egy smart tv, okostelefon vagy robotporszívó – elektronikai webáruházakon keresztül szerzik be. A vásárlási szándékot általában klasszikus tévés és rádiós reklámok, online hirdetések, utcai óriás- és citylight plakátok, influencerek által készített bemutató videók vagy épp egy barát ajánlása kelti fel.

Egy kisebb műszaki webáruháznak legtöbbször nagyon nehéz felvennie a versenyt a nagyokkal, aminek leginkább pénzügyi okai vannak. A keresőoptimalizálás azonban egy olyan eszköz, amellyel könnyedén el lehet érni a potenciális vásárlókat, ráadásul jóval költséghatékonyabb is, mint akár egy tv-reklám. Így kiváló eszköz lehet az alacsonyabb költségvetéssel működő webáruházak számára is.

Cikkünkben a hazai elektronikai webáruházak helyzetét vizsgálva mutatjuk be a keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségeket.

Neked ajánljuk ezt a cikket, ha webáruházat üzemeltetsz, és szeretnél bekerülni a „nagyok” közé!

Jelmagyarázat, mielőtt elkezdenénk az elemzést

Mielőtt belevágnánk a konkrét elemzésbe, vegyük át a lényeges fogalmak jelentését, ami alapján látod, hogy te magad és az egyes versenytársaid milyen erősségekkel vagy épp gyengeségekkel rendelkeztek.

Mi a Domain Authority (DA)?

A Domain Authority a Moz által fejlesztett keresőmotor-rangsorolási pontszám, amely arra hivatott, hogy megbecsülje a weboldalak keresőrangsorolási képességét. A pontszám 1-től 100-ig terjed a skálán. Minél magasabb pontszámmal rendelkezik egy domain, annál nagyobb tekintélyt képvisel a rangsorolni kívánó weboldalak között.

Mire való a PageSpeed Insights?

A Google eszköze jelentést készít a weboldalak teljesítményéről az asztali és mobil megjelenítést egyaránt figyelembe véve. Vizsgálja az oldal betöltési sebességét, továbbá különböző fejlesztési javaslatokat is tesz a CSS-kódok módosításától kezdve egészen a újgenerációs képformátumok használatáig.
Az optimalizálási javaslatok betartásával jelentősen csökkenthető a betöltési idő, és ezzel együtt növekedésnek indul a felhasználói élmény. Fontos tudni, hogy 2021 óta a Google minden esetben az adott weboldal mobilnézetét veszi alapul az oldalélmény-mutatók vizsgálatakor.

Mit nevezünk organikus forgalomnak?

A keresőmotorokon keresztül a weboldalra érkezett látogatók összességét hívjuk organikus forgalomnak. Azért organikus, mert nem a találati lista fizetett hirdetéseiről érkeznek a felhasználók.

Organikus forgalmat növelni SEO-szempontból megfelelő technikai beállításokkal, kulcsszavakra optimalizált releváns, informatív tartalommal és minőségi backlinkekkel tudsz.

Mivel tud többet adni egy kisebb webáruház, mint a nagyok?

Kevesebb, adott esetben csak egy szektorra fókuszál

A nagy elektronikai láncoknak a kicsikkel szemben több versenyelőnyük is van, például sokkal több erőforrásuk van arra, hogy rengeteg féle-fajta terméket raktározzanak.

Egy kisebb webáruház ha csak egy, vagy két szektorra fókuszál, de ott többféle, máshol nem kapható termékeket is árusít, akkor ez versenyelőnyt adhat számára.

Magasabb hozzáadott értéket ad a vásárlóknak, ügyfeleknek

A piacvezető webáruházak esetében gyakran előfordulhat, hogy lassú reakcióidővel jeleznek vissza az ügyfeleiket érintő problémákra. Ez bosszantó lehet, mert teljesen jogosan várjuk el vásárlóként, hogy egy panaszlevelet 1-2 napos átfutással kezeljen a webshop. Manapság már az sem kirívó, hogy egyes nagy webáruházláncok a mesterséges intelligencia segítségével, chatbotokon keresztül kommunikálnak az érdeklődőkkel, vevőkkel. A személyes kapcsolatot ezzel háttérbe szorítják, viszont a reakcióidőt és az ügyfélszolgálati feladatokat hatékonyabban kezelik.

Ezzel szemben egy kisebb elektronikai áruház előnye lehet, ha kiemelkedő ügyfélszolgálatot üzemeltet. Így ugyanis lehetősége van személyesebb kapcsolatot teremteni a vevőivel, és gyorsabban reagálni egy kérdésre vagy panaszra.

Vizsgáljuk meg közelebbről az elektronikai webáruházak SEO-metrikáit!

Ebben a cikkben összevetjük az iparág nagyobb és kisebb szereplőit különböző SEO-szempontok alapján, úgymint az organikus forgalom, a rangsoroló kulcsszavak száma vagy a weboldalak domainhitelessége. De megvizsgáljuk az egyes domainek azon kulcsszavainak számát is, amelyek a találati lista első oldalán belül szerepelnek, illetve górcső alá vesszük a legjobban teljesítő oldalaik és backlinkjeinek számát is.

Az organikus forgalom vizsgálata

Sorrendbe helyeztük a top piaci szereplőket az organikus forgalmuk alapján. Az alábbi táblázat a lista tetején, illetve alján lévő 5-5 elektronikai webáruházat hasonlítja össze.

Hatalmas különbséget látunk a szektor legnagyobb és kevésbé nagy szereplői között. Az iparág legnagyobbja, az emag.hu átlagban havi több mint 6.7 millió organikus látogatót tudhat magáénak. Addig az általunk vizsgált legkisebb organikus forgalommal rendelkező webshopra, a 4kshop.hu-ra körülbelül 3,110 ilyen látogató érkezik havonta.

OldalKulcsszavak számaHavi organikus forgalomDomain hitelességHivatkozó oldalakKulcsszavak top 10-ben
emag.hu625,6976,745,200724,580238,729
mediamarkt.hu151,2741,406,079653,29538,334
euronics.hu114,3301,025,456607,74931,992
alza.hu186,169861,831657,56942,955
mall.hu129,039272,763557,63922,118
cserebirodalom.hu9,2187,217203,501842
notebookstore.hu2,9275,51014968721
laptopozz.hu1,5044,15539924407
pixel.hu4,6543,6232996242
4kshop.hu5,8203,1102976352

Az organikus forgalmak összehasonlítása, 2023. október
Forrás: Ahrefs

Az itt vizsgált weboldalak esetén azt látjuk, ami tankönyvi példa: 

  • minél magasabb organikus forgalma van egy weboldalnak, annál több kulcsszóra jelenik meg a találati listákon.


Ezt erősíti még a hivatkozó oldalak száma és a domain hitelesség is – ezek a legtöbbször egyenesen arányosan változnak az organikus forgalommal.

Top 10-ben szereplő rangsoroló kulcsszavak vizsgálata

Egy másik metrika, a top 10-ben – az első oldalon – szereplő kulcsszavak száma is fontos tényező, mert befolyásolja az adott weboldal organikus forgalmát. Ez tulajdonképpen azoknak a kulcsszavaknak a mennyisége, amelyekre egy weboldal a top 10-es találatok között szerepel a találati listákon. Itt a mennyiségek sokkal szerteágazóbbak, és nem feltétlenül annak a szereplőnek van kevesebb top 10-ben rangsoroló kulcsszava, akinek a legkisebb az organikus forgalma.

Ennek az lehet az egyik oka, hogy mennyire SEO-kompatibilis egy oldal URL-struktúrája, azaz mennyire olvasható egy URL a felhasználóknak és a keresőmotoroknak.

Ahhoz, hogy a keresőmotorok jobban értelmezni tudják az oldalt, az URL-ben és az oldalcímben minden esetben fontos elhelyezni a kulcsszót, amiről az adott kategóriaoldal szól.

A másik oka pedig az, hogy nincsen megfelelő on-page elemekkel, azaz SEO-szempontok szerint írt tartalommal feltöltve az oldal. Így nehezebben értelmezik a keresőbotok egy adott oldal tartalmát, és így nem is fognak megfelelő, top pozíciókban rangsorolni a fontos fókuszkulcsszavakra.

Mindezekkel ellentmondhat a nagy webáruházak oldalainak felépítése. Gyakran találkozunk azzal a jelenséggel, hogy egy adott kategóriaoldalon egyáltalán nincs szöveg, vagy csak minimális mennyiségű. Sőt az URL-struktúrájuk sem értelmezhető elsőre, mégis a top 10 találat között szerepelnek.

Jogos a kérdés, hogy ez hogy történhet meg. A válasz erre az, hogy minél magasabb az oldal domainhitelessége, annál nagyobb bizalma van a Google-nek és más keresőmotoroknak a weboldalban. Ezért kvázi „elnézi” a weboldalnak ezeket a hibákat.

Keresési mennyiség head, azaz egyszerű kulcsszavakra

Nézzünk meg pár példát, milyen magas keresési mennyiségű, azaz head kulcsszavakat találunk az elektronikai webáruházak oldalain. Ezek azok a kulcsszavak, amelyekre legtöbb esetben a legnagyobb webáruházak rangsorolnak a top 10 találat között, és nap mint nap ádáz küzdelem folyik a jobb helyezés eléréséért vagy a top találatok között maradásért.

KulcsszóKeresési mennyiség
elektromos roller60,500
okosóra60,500
iphone 14 pro49,500
vezeték nélküli fülhallgató27,100
robotporszívó27,100
tablet22,200
indukciós főzőlap22,200
gamer laptop14,800
iphone 15 pro12,100
macbook air9,900
asus laptop6,600
smart tv6,600
gáz főzőlap4,400
dell laptop4,400
beépíthető hűtő4,400
oled tv3,600
kártyafüggetlen telefon2,900
beépített mikró590

Fő kulcsszavak keresési mennyisége, 2023. október
Forrás: Ahrefs

Lássuk, hogyan teljesít néhány releváns head kulcsszó!

A fent említett metrikák alapján bemutatjuk az URL-struktúra, az oldalcímek és a magas domainhitelesség fontosságát, mégpedig három magas keresési volumennel rendelkező kulcsszó példáján keresztül.

„Vezeték nélküli fülhallgató” kulcsszó vizsgálata

Elsőként a „vezeték nélküli fülhallgató” kulcsszóra esett a választásunk. Erre a kifejezésre havonta átlagosan 27.000-en keresnek. Ennél a kulcsszónál nagyon nagy verseny van a top 10 találat közé jutáshoz és a bentmaradáshoz. 

A top 10 találat között leginkább olyan weboldalakat látunk (3 kivételével), amelyeknek magas a domain hitelessége, és olvasható, könnyen értelmezhető URL-struktúrájuk van. Emellett az oldalcímekben is szerepel ez a fókuszkulcsszó, illetve rengeteg backlinkkel rendelkeznek. Ezek már olyan faktorok, amelyek indukálják a top 10-es helyezést.

Amit még látunk és fontos megjegyezni, hogy a top 10 találat között kategóriaoldalak szerepelnek, nem pedig egy adott termékre rangsorol egy weboldal.

"Vezeték nélküli fülhallgató" kulcsszó találati lista, 2023. október

“vezeték nélküli fülhallgató” kulcsszó vizsgálata, 2023. október
Forrás: Ahrefs

„Oled tv” kulcsszó vizsgálata

Egy másik közepesen magas keresési mennyiségű kulcsszót vizsgálva azt látjuk, hogy a top 10 közé jutáshoz itt is folyamatos a verseny. Az „oled tv” kulcsszóra átlagosan havonta 3.600-an keresnek, a top 10 találat között itt is a kategóriaoldalakat látjuk, a 7. helyen egy oled tv tesztről szóló longform szerepel, három találat esetében pedig 1-1-1 márka termékkategória oldala rangsorol.

Továbbá az látjuk, hogy az oldalcímekben és az összes URL-ben szerepel az „oled tv’” kifejezés, ami segíti az oldalak értelmezését és a rangsorolást.

"oled tv" kulcsszó találati lista, 2023. október

“oled TV” kulcsszó vizsgálata, 2023. október
Forrás: Ahrefs

„Dell laptop” kulcsszó vizsgálata

A harmadik általunk vizsgált magas keresési mennyiségű kulcsszó a „dell laptop”. Erre a kifejezésre átlagosan 4.400-an keresnek havonta. 

A top 10 találat között itt az egyik legnagyobb elektronikai webáruház, az alza.hu csak a 10. helyen rangsorol, az emag.hu a 3. Viszont a laptopra szakosodott nagyobb és kisebb webáruházak itt jobb helyezést érnek el. Így a cikk elején már említett notebookstore.hu a 8. helyen jelenik meg – miközben a többiekhez képest alacsonyabb a domain hitelessége és nem rendelkezik külső hivatkozásokkal erre a kulcsszóra, aloldalra, ahogy a 9. és 10. helyezett sem rendelkezik külső hivatkozásokkal erre a kulcsszóra.

"Dell laptop" kulcsszó találati lista, 2023. október

“Dell laptop” kulcsszó vizsgálata, 2023. október
Forrás: Ahrefs

Vegyünk szemügyre pár hosszabb kulcskifejezést is!

A sokkal specifikusabb, több (3-5) szóból álló kulcsszavakat long-tail kulcsszavaknak hívjuk.

Ezekre a kulcsszavakra általában kevesebben keresnek, mégis ezek hozzák a teljes webes keresés majdnem 70%-át.

SEO-szempontból ezek gyakran sokkal fontosabbak, mint a head kulcsszavak.  

Adott esetben ugyanis egy kisebb webáruház a long-tail kulcsszavakra könnyebben fog rangsorolni top pozíciók között – ezáltal több organikus forgalmat is realizál ezekre a kifejezésekre, amik aztán segítik a dinamikus növekedést.

A long-tail kulcsszavak esetében a top találatok között jellemzően termékoldalakkal rangsorolnak a webáruházak.

Lássunk pár példát long-tail kulcsszavakra és azok havi keresési mennyiségére!

KulcsszóKeresési mennyiség
xiaomi redmi note 10 pro 8 128gb720
geforce gtx 1650480
kombinált tűzhely 60 cm széles480
dyson álló porszívó480
huawei vezeték nélküli fülhallgató390
kombi tűzhely390
lenovo ideapad gaming 3 15ach6260
vezeték nélküli füles260
samsung galaxy s23 256gb260
dyson v8 absolute plus210
logitech mx518170
43' Samsung The Frame QE43LS03B10

Long-tail kulcsszavak kereséso mennyisége, 2023. október
Forrás: Ahrefs

Ezek közül a kulcsszavak közül is kiválasztottunk hármat, amit részletesebben megvizsgáltunk.

„lenovo ideapad gaming 3 15ach6” kulcsszó vizsgálata

Az első long-tail kulcsszó a „lenovo ideapad gaming 3 15ach6”. Erre a kulcsszóra havi szinten 260-an keresnek. Ez egy nagyon specifikus kulcsszó, szerepel benne a laptop márkája, típusa és altípusa is. A top találatok között itt a Lenovo saját oldalát és laptopokra, notebookokra szakosodott kisebb-nagyobb webáruházak termékoldalait látjuk.

Az URL-struktúrából az is kiderül, hogy valamennyi weboldal esetében a termékoldal URL-je előtt a kategória – laptop vagy lenovo – URL-jét látjuk, azaz jól strukturáltan vannak felépítve ezek az oldalak.

"lenovo ideapad gaming 3 15ach6" kulcsszó találati lista, 2023. október

“lenovo ideapad gaming 3 15ach6” kulcsszó vizsgálata, 2023. október
Forrás: Ahrefs

Az is észrevehető, hogy a top találatok között a domain hitelesség értéke nem egyenesen arányos a helyezésekkel, és alig pár backlinkkel is rangsorolhatunk erre a kulcsszóra. Természetesen nem szabad elfelejteni, hogy valamennyi weboldal URL-je és oldalcíme tartalmazza a kulcsszót és részletes termékleírást, amivel segítik a rangsorolást.

„samsung galaxy s23 256gb” kulcsszó vizsgálata

A második long-tail kulcsszó, amit megvizsgáltunk, a „samsung galaxy s23 256gb”. Ez is egy nagyon specifikus kulcsszó, mert a mobiltelefon márkáján és típusás felül a belső memória is a kulcsszó része. Erre a kifejezésre is átlagosan 260-an keresnek havonta. 

A top találatokban szereplő oldalak között a ár összehasonlító oldalakat, a mobiltelefon-szolgáltatókat, illetve a márka weboldalát és kisebb mobiltelefon-szaküzletek webshopját látjuk. Ebbe a toplistába a nagy elektronikai webáruházak közül a Media Markt jutott be a 5. helyre, az Euronics pedig a 7. helyen rangsorol.

"samsung galaxy s23 256gb" kulcsszó találati lista, 2023. október

“samsung galaxy s23 256gb” kulcsszó vizsgálata, 2023. október
Forrás: Ahrefs

„Kombinált tűzhely 60 cm széles” kulcsszó vizsgálata

A harmadik long-tail kulcsszó amit megvizsgáltunk, a „kombinált tűzhely 60 cm széles”. Erre a kulcsszóra 480-an keresnek egy hónap alatt. Ez egy olyan kulcsszó, amely esetében a top 10 találat között kategóriaoldalakat találunk, ahol a különböző 60 cm széles tűzhelyeket listázzák. Olvashatóak az URL-ek és az oldalcímek is tartalmazzák a kulcsszót. A weboldalak domain hitelessége általában magas, viszont backlinkekkel alig rendelkeznek.

"kombinált tűzhely 60 cm széles" kulcsszó találati lista, 2023. október

“kombinált tűzhely 60 cm széles” kulcsszó vizsgálata, 2023. október
Forrás: Ahrefs

Kulcsszó és kulcsszó között is van különbség - Miért fontos a keresési szándék a SEO-ban?

A Google számára fontos, hogy a lehető legoptimálisabban szolgálja ki az érdeklődők keresési szándékát. Ezért nem mindegy, hogy „melyik kulcsszót milyen célra használunk”. Ez meglátszik a rangsoroláson és az oldal organikus forgalmán is.

Ha világossá válik a keresési szándék fontossága, akkor:

A keresési szándék lehet:

A keresési szándék és az ügyfél-életciklus szorosan összefügg. Utóbbira később térünk ki. Most nézzünk mindegyik keresési szándékra 1-1 példát!

Információs célú keresés

Ahogy fentebb is írtuk, ennél a keresési szándéknál a vevő edukációja a cél. Vegyük például az „elektromos roller töltése” kulcsszót, amire átlagban 390-en keresnek havonta. A személy, aki ezzel a kulcsszóval keres valószínű hogy:

  1. elektromos rollert szeretne venni,
  2. az iránt érdeklődik, hogy mennyibe kerül a töltése,
  3. egyáltalán megéri-e,
  4. mennyi idő feltölteni egy elektromos rollert,
  5. az otthonában is fogja-e tudni tölteni. 

Itt blogcikkel lehet jól szerepelni. Ahogy a top 10 találat között is látható, tippek-trükkök, használati útmutatók, illetve fórumoldalak rangsorolnak.

"elektromos roller töltése" kulcsszó találati lista, 2023. október

“elektromos roller töltése” kulcsszó vizsgálata, 2023. október
Forrás: Ahrefs

Navigációs célú keresés

Ennél a keresési szándéknál inkább brandekre keresnek az emberek. Vegyük a „notebookstore” kifejezést. Erre a kulcsszóra havonta átlagosan 720-an keresnek.

A top 10 találat között a Notebookstore-ral kapcsolatos weboldalak találhatók. Így például a cég weboldala, közösségimédia-oldala, különböző céginformációs oldalak, helyi – kerületi, városi – oldalak vagy véleménygyűjtő oldalak szerepelnek.

"notebookstore" kulcsszó találati lista, 2023. október

“notebookstore” kulcsszó vizsgálata, 2023. október
Forrás: Ahrefs

Tranzakciós célú keresés

Ennél a keresésnél a potenciális vásárló az általa kiválasztott, vágyott termékre specifikusan fog keresni. Itt leginkább az jellemző, hogy tranzakció előtt áll, ezért kvázi csak azt akarja megtudni, hol van raktáron és esetleg hol olcsóbb az a termék, amit meg szeretne vásárolni. 

Ezzel kapcsolatban vegyük szemügyre a népszerű termékhez, a „dyson v8 absolute”-hoz kapcsolódó kulcsszót. 

Erre a kulcsszóra havi szinten körülbelül 1000-en keresnek, a top találatok között termékoldalakat találunk. Amikor kereskedelmi célú keresésnek szeretnénk megfelelni, akkor elengedhetetlen, hogy a fontos termékoldalaink megfelelő leírással rendelkezzenek, amelyek a lehető legtöbb releváns információt adják át.

"dyson v8 absolute" kulcsszó találati lista, 2023. október

“dyson v8 absolute” kulcsszó vizsgálata, 2023. október
Forrás: Ahrefs

Kereskedelmi célú keresés

Ennél a keresésnél a vásárló szándéka, hogy megtalálja számára a legideálisabb terméket. Vegyük a „legjobb tablet 100 ezer alatt” long-tail kulcsszót, amire átlagosan 210-en keresnek havonta. A top találatok között bemutató cikkeket, összehasonlításokat és az ár szerinti szűkített terméklistázást lehet látni. 

Egy ilyen kulcsszóval a linképítéshez írt vendégcikkekkel vagy szponzorált cikkekkel lehet rangsorolni.

"legjobb tablet 100 ezer alatt" kulcsszó találati lista, 2023. október

“legjobb tablet 100 ezer alatt” kulcsszó vizsgálata, 2023. október
Forrás: Ahrefs

Hogyan kapcsolódik mindez az ügyfél-életciklushoz?

Öt különböző ügyfél-életciklust különböztetünk meg. Ezek a következők.

  1. Elérés: Ezen a szinten még csak érdeklődik a vásárló, keresi a megoldást a problémájára. Lehet, hogy a keresése között belefutott a weboldaladba, de még nem kötelezte el magát. Itt remarketinggel, fizetett hirdetéssel tudod felhívni magadra a figyelmet.

  2. Elköteleződés: Itt az a cél, hogy a weboldaldra látogató potenciális vásárló mielőbb véglegesítse a tranzakciót, és megvásárolja a kiválasztott termékeket. A felhasználói élmény itt mindenképp fontos. Az egyszerű, nem sok lépésből álló fizetési rendszerrel például hozzájárulsz a pozitív felhasználói élmény kialakításához.
    Megajándékozhatod a vásárlót kedvezménykuponokkal egy következő vásárláshoz, vagy motiválhatod őt kuponokkal, ha nem fejezte be a vásárlást. Kérheted a véleményét a termékkel vagy az ügyfélszolgálat segítőkészségével kapcsolatban is.

  3. Gondoskodás: Visszatérő vásárló esetén limitált kedvezményekkel, személyre szabott, nagyobb akciókkal ösztönözheted vevőidet, hogy legközelebb is téged válasszanak.

  4. Megtartás: Ha egy vásárló – legyen az nagyobb vagy kisebb értékű – hosszú ideje nem vásárolt webshopunkban, akkor érdemes neki egyedi ajánlatot küldeni. Teheted ezt hírlevél formájában vagy közösségimédia-hirdetésen (Facebook, Instagram) keresztül.

  5. Lojalitás: Azokra a vásárlókra vonatkozik ez a fázis, akik már a megtartáson is túl vannak. Folyamatosan hűséges vevőink, mindig számíthatunk rájuk és ők is ránk. Itt egyedi kuponokkal, kisebb ajándékokkal tudjuk őket biztosan megtartani.

A SEO az ügyfél-életciklus első pontjába tud a legeredményesebben bekapcsolódni, amikor a vevő érdeklődését kívánjuk kielégíteni és a szeme elé kerülni. Ezen a ponton megfelelő blogposztokkal, termék- és kategóriaoldalakkal tudjuk magunkra felhívni a figyelmet.

Mi legyen a következő lépésed, ha fel akarod venni a versenyt?

Az alábbi szempontok szerint tudod magad a legkönnyebben mérni a piac többi szereplőjéhez képest:

  • domainhitelesség,
  • organikus forgalom,
  • rangsoroló kulcsszavak,
  • do-follow backlinkek száma.

Az alábbi táblázatban az elektronikai webáruházak legfőbb szereplőit vizsgáltuk a fent említett metrikák alapján, az organikus forgalmat alapul véve, a legnagyobbtól a legkisebbig.

OldalKulcsszavak számaHavi organikus forgalomDomain hitelességHivatkozó oldalak
emag.hu625,6976,745,200724,580
mediamarkt.hu151,2741,406,079653,295
euronics.hu114,3301,025,456607,749
alza.hu186,169861,831657,569
mall.hu129,039272,763557,639
konzolvilag.hu30,880193,669512,948
bestmarkt.hu71,313107,559597,998
aqua.hu60,90595,521534,301
bestbyte.hu42,25855,704605,204
onlinemarkaboltok.hu14,02752,536442,761
notebook.hu35,69047,252504,920
markabolt.hu8,68932,891352,945
depo.hu29,58932,277302,350
220volt.hu11,47727,653524,379
laptop.hu4,95325,562421,480
digitalko.hu18,19815,575343,690
radium.hu3,01113,01015702
laptopszalon.hu11,36612,540302,695
marketworld.hu13,41212,425401,555
grx.hu10,70712,218253,904
depostore.hu10,17510,752404,397
expert.hu12,53510,449321,942
digiprime.hu4,63710,128261,367
planetgsm.hu7,6739,46161,004
cserebirodalom.hu9,2187,217203,501
notebookstore.hu2,9275,51014968
laptopozz.hu1,5044,15539924
pixel.hu4,6543,6232996
4kshop.hu5,8203,1102976

Top piaci szereplők sorrendje az organikus forgalom alapján, 2023. október
Forrás: Ahrefs

Sosem késő belevágnod, megerősödnöd és felvenni a versenyt a többiekkel az online térben.
Ebben segítünk mi, az alábbi három fontos pont mentén:

Megfelelő technikai alapozáshoz technikai SEO-auditot és konzultációt nyújtunk. Ezáltal a weboldaladat megfelelően indexálja a Google, megjelenhetsz a keresőoldalakon és a látogatóidat is jó felhasználói élményben részesítheted.

Releváns, magas minőségű SEO-barát tartalmakkal javítjuk weboldalad rangsorolását termékkategória- vagy szolgáltatás oldalakra. Emellett informatív blogcikkekkel támogatjuk a potenciális vevőid edukálását a vállakozásod számára fontos témakörökben.

Minőségi linképítéssel és vendégcikkekkel segítjük a domainhitelességed növelését. Ez egyfajta biztosíték a Google és a többi keresőmotor számára, hogy a te oldalad megbízható, ezért jobb helyezéseket fogsz elérni a rangsorolási listán, ami instant belépő az organikus forgalom növeléséhez.

Tudjuk, milyen bosszantó tud lenni, amikor a „nagyok”  elhalásszák előled a vásárlókat! Vedd fel velük a harcot, és előzd meg őket a Google-ben!

Lépj velünk kapcsolatba, pörgessük fel együtt weboldalad organikus forgalmát, hogy bevételeid is növekedésnek induljanak!

Több organikus forgalmat és jobb helyezéseket szeretnél?

Lépj velünk kapcsolatba!
Ujhelyi Georgina
Ujhelyi Georgina

account director

A kitöltés kötelezettségmentes.