Miről fogsz olvasni?
Az elmúlt évek során egyre jellemzőbbé vált, hogy az emberek az elektronikai termékeket – legyen az egy smart tv, okostelefon vagy robotporszívó – elektronikai webáruházakon keresztül szerzik be. A vásárlási szándékot általában klasszikus tévés és rádiós reklámok, online hirdetések, utcai óriás- és citylight plakátok, influencerek által készített bemutató videók vagy épp egy barát ajánlása kelti fel.
Egy kisebb műszaki webáruháznak legtöbbször nagyon nehéz felvennie a versenyt a nagyokkal, aminek leginkább pénzügyi okai vannak. A keresőoptimalizálás azonban egy olyan eszköz, amellyel könnyedén el lehet érni a potenciális vásárlókat, ráadásul jóval költséghatékonyabb is, mint akár egy tv-reklám. Így kiváló eszköz lehet az alacsonyabb költségvetéssel működő webáruházak számára is.
Cikkünkben a hazai elektronikai webáruházak helyzetét vizsgálva mutatjuk be a keresőoptimalizálásban rejlő lehetőségeket.
Neked ajánljuk ezt a cikket, ha webáruházat üzemeltetsz, és szeretnél bekerülni a „nagyok” közé!