SEO Blog

A blogunk írása során a célunk:

Több értéket adni ingyen, mint mások pénzért.

Munkánk során számos olyan problémával és hiányossággal találkozunk, amelyek rontják egy weboldal teljesítményét. Az évek során megszerzett tapasztalatunk és a rendelkezésünkre álló SEO eszközök segítségével ezek kivétel nélkül orvosolhatók.

Az alábbiakban betekintést nyújtunk a munkánk során szerzett tapasztalatainkba és a keresőoptimalizálás rejtelmeibe.

Biztosan megfelelnek a remarketing hirdetéseid a jogi elvárásoknak?

Megfelelnek a remarketing hirdetéseid a jogi elvárásoknak?

A remarketing lényege, hogy hirdetéseiddel kifejezetten azokat a potenciális vásárlókat célzod meg, akik korábban már valamilyen érdeklődést mutattak a honlapod vagy hirdetéseid iránt.
Ezekre a hirdetésekre azonban fontos (jogi) szabályok vonatkoznak, hiszen nem mindegy, hogyan kezeled a leendő, meglévő ügyfeleid adatait, és az sem, mi van az adatvédelmi tájékoztatódban. Cikkünk segít, hogy ne véts GDPR hibát, és mindenképpen eleget tegyél a követelményeknek.

Márka építés

Brandépítés tartalommarketing eszközökkel

Hogyan lehet egy márka tekintélyét felépíteni? A tartalommarketing szuper eszköz a tarsolyodban az elismertség megszerzéséhez: cikkünkben bemutatjuk, mit jelent az authority content kifejezés és márkaépítés tippeket is adunk, amelyeket te is beépíthetsz a tartalom stratégiádba.

Ezekre a szavakra kerestek a magyarok legtöbbször 2020-ban – javított kérdéses

A Google immár 20 éve minden év elején közzéteszi azoknak a kifejezéseknek a listáját, amelyek az adott évben a legnépszerűbbek voltak az internetezők körében. A keresési trendekből egyértelműen kiderül, hogy témakörönként mi jellemzi a magyar internetezők keresési szokásait. Mutatjuk, hogy hányan, mikor és mire kerestünk online 2020-ban!

Backlink audit

Backlink audit – Mikor szükséges megvizsgálni a linkjeid?

Sokan keresik a kiskapukat, készítenek saját piramisjáték-szerű hálózatokat linkszerzés céljából, vagy épp adnak el linkgyűjtő oldalakról származó hivatkozásokat prémium linkként. A rövidebb utat kereső linképítők munkája azonban sokszor nemcsak eredménytelen, hanem egyenesen káros.

A káros linkek azonosítása és eltávolítása azonban lehetséges.

Ebben segít a Backlink Audit.

Új Google rangsorolási faktor: Core Web Vitals mutatók

A Google még 2020 májusában a hivatalos Webmasters Central blogján jelentette be, hogy 2021-ben új algoritmus frissítés érkezik, aminek a Page Experience nevet adták. A keresőóriás nagyon ritkán jelenti be előre, hogy milyen változások fognak érkezni, épp ezért érdemes most komolyabban foglalkoznunk ezzel a témával.

Kulcsszókutatás

Kulcsszókutatás lépésről lépésre – Tudd meg, hogy mire keresnek a vásárlóid – kérdéses

Minden hosszútávon jövedelmező tevékenység – amilyen a keresőoptimalizálás is – az alapok lefektetésével kezdődik. A SEO-ban ez a modern keresőknek, valamint a felhasználóknak megfelelő honlapot jelenti, amit a technikai SEO audittal érünk el.

Ezt követi a tartalmi láb, másnéven on-page SEO, ami saját weboldalunk tartalmára és annak optimalizáltságára vonatkozik. Ide tartozik a SEO-barát tartalmak írása, illetve az ehhez nélkülözhetetlen kulcsszókutatás.

Keresési szándék jelentősége

Miért fontos SEO szempontból a keresési szándék?

A Google kereső hatalmas változásokon ment keresztül az elmúlt években, aminek a középpontjában egyértelműen a felhasználók és a hozzájuk kapcsolható keresési szándék (search intent) maximális kiszolgálása állt. A keresőóriás célja, hogy a keresett kifejezésekre minél relevánsabb találatokat rangsololjon, és ezáltal a felhasználók a lehető leggyorsabban hozzájussanak az információkhoz.

duplikált tartalom

Duplikált tartalom: minden, amit tudni kell a duplikációról

Sokáig az asztali számítógépek és a laptopok biztosították a webes böngészés alapját, ezért a kereső algoritmus is ezeket az eszközöket vette figyelembe az oldalak feltérképezéséhez, indexeléséhez és rangsorolásához. Az okostelefonok rohamos terjedésével azonban a Google-nek is tartania kellett a lépést, ezért 2011 végén elindította a mobilos tartalmak feltérképezésére szolgáló keresőrobotokat.

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.