Megéri SEO alapon tervezni a tartalommarketinget – The Medical Futurist

A Medical Futurist csapata azon dolgozik, hogy bemutassa a legfrissebb híreket, és a legizgalmasabb történéseket az egészséget segítő digitális technológiákról. A weboldal nem csak potenciális páciensekhez szól, hanem szakértőket, orvosokat is megszólít.

Örülök, hogy belevágtunk a keresőoptimalizálás projektbe. Gáborral hatékony volt a közös munka, és ez a medicalfuturist.com forgalmán is meglátszik.

Dr. Bertalan Meskó, PhD

A projekt indulásakor a weboldalon több fejlesztési lehetőség is volt, hogy minél gyorsabb oldalbetöltést lehessen elérni – ami természetesen már önmagában jobb helyezésekhez vezethet. A technikai auditálás után a Medical Futurist csapatával közösen dolgozva kijavítottuk ezeket a problémákat.

Közben csapatunk az oldal tartalmi auditálásával is foglalkozott. Az oldalon a projekt indulásakor már jelentős mennyiségű cikk volt megtalálható, ám ezek többsége nem ért el jó helyezéseket a találati listában.

Az audit során feltártunk olyan lehetőségeket, ahol utólagos szerkesztéssel és optimalizálással még több látogatót hozhattunk be az oldalra. A tartalomgyártást pedig SEO alapokra helyeztük, hogy új cikkek már keresőbarát módon, kulcsszókutatásra alapozva készülhessenek el.

Az eredmények önmagukért beszélnek: a 2016 nyarán lezajlott SEO projekt óta az oldal organikus forgalma több, mint tízszeresére növekedett.

The medical futurist organikus forgalma

Szerző:

BP Digital

A BP Digital egy Budapest központú SEO ügynökség. Nálunk a keresőoptimalizálás fókusz, nem pedig üzletág. Tíz fős csapatunk minden nap azon dolgozik, hogy szakmailag megalapozott stratégiával és minőségi, értékteremtő tartalmakkal segítsünk jobb helyezéseket elérni ügyfeleinknek.

Ezeket olvastad már?