Megéri SEO alapon tervezni a tartalommarketinget – The Medical Futurist

A Medical Futurist csapata azon dolgozik, hogy bemutassa a legfrissebb híreket, és a legizgalmasabb történéseket az egészséget segítő digitális technológiákról. A weboldal nem csak potenciális páciensekhez szól, hanem szakértőket, orvosokat is megszólít.

Örülök, hogy belevágtunk a keresőoptimalizálás projektbe. Gáborral hatékony volt a közös munka, és ez a medicalfuturist.com forgalmán is meglátszik.

Dr. Bertalan Meskó, PhD

A projekt indulásakor a weboldalon több fejlesztési lehetőség is volt, hogy minél gyorsabb oldalbetöltést lehessen elérni – ami természetesen már önmagában jobb helyezésekhez vezethet. A technikai auditálás után a Medical Futurist csapatával közösen dolgozva kijavítottuk ezeket a problémákat.

Közben csapatunk az oldal tartalmi auditálásával is foglalkozott. Az oldalon a projekt indulásakor már jelentős mennyiségű cikk volt megtalálható, ám ezek többsége nem ért el jó helyezéseket a találati listában.

Az audit során feltártunk olyan lehetőségeket, ahol utólagos szerkesztéssel és optimalizálással még több látogatót hozhattunk be az oldalra. A tartalomgyártást pedig SEO alapokra helyeztük, hogy új cikkek már keresőbarát módon, kulcsszókutatásra alapozva készülhessenek el.

Az eredmények önmagukért beszélnek: a 2016 nyarán lezajlott SEO projekt óta az oldal organikus forgalma több, mint tízszeresére növekedett.

The medical futurist organikus forgalma

Hasonló tartalmak

Weboldal költöztetés - Így tartsd meg a forgalmad!

Weboldal költöztetés – Így tartsd meg a forgalmad!

A SEO projektek kivitelezése során gyakran találkozunk ilyen kijelentésekkel, ami teljesen érthető, hiszen minden vállalkozás életében eljön az a pont, amikor már szükség van a terjeszkedésre, a régi motor már nem tudja kiszolgálni a felmerülő igényeket, gyorsabb vagy megbízhatóbb tárhelyszolgáltatóra van szükség, vagy csak szimplán egy design frissítés van tervben. Azonban egy weboldal migrációja többnyire sokkal komplexebb feladat, mint azt elsőre gondolnánk.

Olvass tovább »

Webáruházak keresőoptimalizálása

Ma már a vásárlások közel 90%-a online kereséssel kezdődik és az online bonyolított forgalom több, mint 70%-a keresőoldalakon keresztül áramlik.
Azonban, ahhoz, hogy a Google keresőben a Te webáruházad is felfedezhető legyen és ezáltal előkelő helyezéseket érj el a számodra fontos keresőkifejezésekre elengedhetetlen, hogy az oldalad megfeleljen a Google elvárásainak.

Olvass tovább »
Így kerülheted el a jogi buktatókat, ha webshopot indítasz

Így kerülheted el a jogi buktatókat, ha webshopot indítasz

Napjainkra az online térben való jelenlét kiemelten fontossá vált – itt kommunikálunk, itt szerzünk tudomást a hírekről, online vásárolunk vagy épp keressük a szerelmet. Üzleti szempontból az online tér egy aranybányává vált, ha valaki jól használja. Az elmúlt években a webshopok virágzásnak indultak, aminek a pandémia szabta korlátozások adtak még egy komoly lökést: szinte nincs olyan termék, amit ne tudnánk online beszerezni.

Olvass tovább »

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

Mi történik ajánlatkérés után?

  • 1. Egyeztetés

    Miután kitöltötted a kapcsolati űrlapot egyeztetünk veled céljaidról, egyedi ajánlat elkészítéséhez szükséges infromációkat kérünk tőled.

  • 2. Egyedi elemzés és Ajánlat

    Személyre szabott ajánlatot küldünk számodra, amely az optimalizálási területek mellett, konkrét módszereket, költségkeretet és a projekt javasolt hosszát is tartalmazza.

  • 3. Közös munka

    Az ajánlat elfogadása és a szerződés megkötése után csapatunk készen áll, hogy növekvő pályára állítsuk organikus forgalmad.