Megéri SEO alapon tervezni a tartalommarketinget – The Medical Futurist

A Medical Futurist csapata azon dolgozik, hogy bemutassa a legfrissebb híreket, és a legizgalmasabb történéseket az egészséget segítő digitális technológiákról. A weboldal nem csak potenciális páciensekhez szól, hanem szakértőket, orvosokat is megszólít.

Örülök, hogy belevágtunk a keresőoptimalizálás projektbe. Gáborral hatékony volt a közös munka, és ez a medicalfuturist.com forgalmán is meglátszik.

Dr. Bertalan Meskó, PhD

A projekt indulásakor a weboldalon több fejlesztési lehetőség is volt, hogy minél gyorsabb oldalbetöltést lehessen elérni – ami természetesen már önmagában jobb helyezésekhez vezethet. A technikai auditálás után a Medical Futurist csapatával közösen dolgozva kijavítottuk ezeket a problémákat.

Közben csapatunk az oldal tartalmi auditálásával is foglalkozott. Az oldalon a projekt indulásakor már jelentős mennyiségű cikk volt megtalálható, ám ezek többsége nem ért el jó helyezéseket a találati listában.

Az audit során feltártunk olyan lehetőségeket, ahol utólagos szerkesztéssel és optimalizálással még több látogatót hozhattunk be az oldalra. A tartalomgyártást pedig SEO alapokra helyeztük, hogy új cikkek már keresőbarát módon, kulcsszókutatásra alapozva készülhessenek el.

Az eredmények önmagukért beszélnek: a 2016 nyarán lezajlott SEO projekt óta az oldal organikus forgalma több, mint tízszeresére növekedett.

Hasonló tartalmak

Affiliate marketing útmutató kezdőknek

Az affiliate marketing egy olyan pénzkereseti lehetőség, amely során közvetítőként, más termékeit ajánlva, online marketinges képességeidre alapozva tehetsz szert bevételekre. Egy affiliate együttműködésben két szereplő érdekelt; a kereskedő és a közvetítő. Cikkünkben az affiliate marketing cukormáz nélküli helyzetét szeretnénk bemutatni, és konkrét, a magyar piacon is működő tippeket adni, ha te is kipróbálnád az affiliate marketinget.

Olvass tovább »

Piackutatás és versenytárselemzés (SWOT, PESTEL, STEEP elemzés)

Egy piackutatás elvégzése időigényes és összetett folyamat. Szerencsére számtalan eszköz és módszer közül választhatsz, amelyek segítenek leendő, vagy már meglévő vállalkozásod és termékeid elhelyezését a térképen. Ebben a rövid útmutatóban megtalálhatod azokat a piackutatási módszereket, amelyek mentén egy átfogó kép rajzolható versenytársaid-, és céged jelenlegi helyzetéről.

Olvass tovább »

Keresőbarát weboldal készítés – 7 tipp a SEO sikerért

Ki ne akarna a Google első találatai között szerepelni, és napi több száz vagy akár több ezer látogatót szerezni organikus forrásból, teljesen ingyen?! Nagyon jól hangzik, ez azonban nem olyan egyszerű feladat. Vannak olyan kompetitív kulcsszavak és piacok, ahol akár évek munkája során sikerül csak első oldalra, vagy első helyre kerülni.

Olvass tovább »

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

Mi történik ajánlatkérés után?

  • 1. Egyeztetés

    Miután kitöltötted a kapcsolati űrlapot egyeztetünk veled céljaidról, egyedi ajánlat elkészítéséhez szükséges infromációkat kérünk tőled.

  • 2. Egyedi elemzés és Ajánlat

    Személyre szabott ajánlatot küldünk számodra, amely az optimalizálási területek mellett, konkrét módszereket, költségkeretet és a projekt javasolt hosszát is tartalmazza.

  • 3. Közös munka

    Az ajánlat elfogadása és a szerződés megkötése után csapatunk készen áll, hogy növekvő pályára állítsuk organikus forgalmad.