Megéri SEO alapon tervezni a tartalommarketinget – The Medical Futurist

A Medical Futurist csapata azon dolgozik, hogy bemutassa a legfrissebb híreket, és a legizgalmasabb történéseket az egészséget segítő digitális technológiákról. A weboldal nem csak potenciális páciensekhez szól, hanem szakértőket, orvosokat is megszólít.

Örülök, hogy belevágtunk a keresőoptimalizálás projektbe. Gáborral hatékony volt a közös munka, és ez a medicalfuturist.com forgalmán is meglátszik.

Dr. Bertalan Meskó, PhD

A projekt indulásakor a weboldalon több fejlesztési lehetőség is volt, hogy minél gyorsabb oldalbetöltést lehessen elérni – ami természetesen már önmagában jobb helyezésekhez vezethet. A technikai auditálás után a Medical Futurist csapatával közösen dolgozva kijavítottuk ezeket a problémákat.

Közben csapatunk az oldal tartalmi auditálásával is foglalkozott. Az oldalon a projekt indulásakor már jelentős mennyiségű cikk volt megtalálható, ám ezek többsége nem ért el jó helyezéseket a találati listában.

Az audit során feltártunk olyan lehetőségeket, ahol utólagos szerkesztéssel és optimalizálással még több látogatót hozhattunk be az oldalra. A tartalomgyártást pedig SEO alapokra helyeztük, hogy új cikkek már keresőbarát módon, kulcsszókutatásra alapozva készülhessenek el.

Az eredmények önmagukért beszélnek: a 2016 nyarán lezajlott SEO projekt óta az oldal organikus forgalma több, mint tízszeresére növekedett.

Bucher Raymond

Bucher Raymond

Hasonló tartalmak

A legjobb WordPress sablonok toplistája

A Wordpress a világ legnépszerűbb tartalomkezelő rendszere. Az interneten elérhető weboldalak nagyjából 30%-a Wordpress alapokon fut. A CMS népszerűségének számtalan oka van, az egyszerű telepítés, a folyamatos frissítések és szerteágazó funkciók mellett. A nagy felhasználói bázis aktív fejlesztői közösséget is sejtet.

Olvass tovább »

SEO koronavírus idején

A koronavírus terjedésével vállalkozások tucatjainak kell változtatniuk az eddig jól bevált működésükön, sőt előfordulhatnak olyan kevésbé szerencsés esetek is amikor vállalatunk tevékenységét szüneteltetnünk kell, vagy bizonyos termékeink, szolgáltatásaink eladását ideiglenesen fel kell függesztenünk.

Olvass tovább »

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

Mi történik ajánlatkérés után?

  • 1. Egyeztetés

    Miután kitöltötted a kapcsolati űrlapot egyeztetünk veled céljaidról, egyedi ajánlat elkészítéséhez szükséges infromációkat kérünk tőled.

  • 2. Egyedi elemzés és Ajánlat

    Személyre szabott ajánlatot küldünk számodra, amely az optimalizálási területek mellett, konkrét módszereket, költségkeretet és a projekt javasolt hosszát is tartalmazza.

  • 3. Közös munka

    Az ajánlat elfogadása és a szerződés megkötése után csapatunk készen áll, hogy növekvő pályára állítsuk organikus forgalmad.