Megéri SEO alapon tervezni a tartalommarketinget – The Medical Futurist

A Medical Futurist csapata azon dolgozik, hogy bemutassa a legfrissebb híreket, és a legizgalmasabb történéseket az egészséget segítő digitális technológiákról. A weboldal nem csak potenciális páciensekhez szól, hanem szakértőket, orvosokat is megszólít.

Örülök, hogy belevágtunk a keresőoptimalizálás projektbe. Gáborral hatékony volt a közös munka, és ez a medicalfuturist.com forgalmán is meglátszik.

Dr. Bertalan Meskó, PhD

A projekt indulásakor a weboldalon több fejlesztési lehetőség is volt, hogy minél gyorsabb oldalbetöltést lehessen elérni – ami természetesen már önmagában jobb helyezésekhez vezethet. A technikai auditálás után a Medical Futurist csapatával közösen dolgozva kijavítottuk ezeket a problémákat.

Közben csapatunk az oldal tartalmi auditálásával is foglalkozott. Az oldalon a projekt indulásakor már jelentős mennyiségű cikk volt megtalálható, ám ezek többsége nem ért el jó helyezéseket a találati listában.

Az audit során feltártunk olyan lehetőségeket, ahol utólagos szerkesztéssel és optimalizálással még több látogatót hozhattunk be az oldalra. A tartalomgyártást pedig SEO alapokra helyeztük, hogy új cikkek már keresőbarát módon, kulcsszókutatásra alapozva készülhessenek el.

Az eredmények önmagukért beszélnek: a 2016 nyarán lezajlott SEO projekt óta az oldal organikus forgalma több, mint tízszeresére növekedett.

The medical futurist organikus forgalma

Hasonló tartalmak

Keresési szándék jelentősége

Miért fontos SEO szempontból a keresési szándék?

A Google kereső hatalmas változásokon ment keresztül az elmúlt években, aminek a középpontjában egyértelműen a felhasználók és a hozzájuk kapcsolható keresési szándék (search intent) maximális kiszolgálása állt. A keresőóriás célja, hogy a keresett kifejezésekre minél relevánsabb találatokat rangsololjon, és ezáltal a felhasználók a lehető leggyorsabban hozzájussanak az információkhoz.

Olvass tovább »
duplikált tartalom

Duplikált tartalom: minden, amit tudni érdemes a duplikációról

Sokáig az asztali számítógépek és a laptopok biztosították a webes böngészés alapját, ezért a kereső algoritmus is ezeket az eszközöket vette figyelembe az oldalak feltérképezéséhez, indexeléséhez és rangsorolásához. Az okostelefonok rohamos terjedésével azonban a Google-nek is tartania kellett a lépést, ezért 2011 végén elindította a mobilos tartalmak feltérképezésére szolgáló keresőrobotokat.

Olvass tovább »

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

Mi történik ajánlatkérés után?

  • 1. Egyeztetés

    Miután kitöltötted a kapcsolati űrlapot egyeztetünk veled céljaidról, egyedi ajánlat elkészítéséhez szükséges infromációkat kérünk tőled.

  • 2. Egyedi elemzés és Ajánlat

    Személyre szabott ajánlatot küldünk számodra, amely az optimalizálási területek mellett, konkrét módszereket, költségkeretet és a projekt javasolt hosszát is tartalmazza.

  • 3. Közös munka

    Az ajánlat elfogadása és a szerződés megkötése után csapatunk készen áll, hogy növekvő pályára állítsuk organikus forgalmad.