Szeretnél ügyfeleket szerezni anélkül, hogy fizetett hirdetésekre költenél?
Megmutatjuk, hogyan lehetséges: összeállítunk Neked egy üzleti céljaidra szabott, részletes SEO növekedési stratégiát, mellyel megtöbbszörözheted az organikus látogatóid számát.
Ma már minden 2. vásárlás egy kereséssel kezdődik, ám ekkor a felhasználók még nem egy konkrét terméket vagy szolgáltatást keresnek, hanem valamilyen problémát szeretnének megoldani.
A kattintások 99%-a az első oldalra irányul, ezért olyan fontos, hogy egy vállalkozás milyen pozíciót foglal el a Google találati listáin.
Tudjuk, hogy sok cég próbálja házon belül tartani a keresőoptimalizálást és a tartalommarketinget, azonban ez nem mindig egyszerű feladat. Gyakran egy online marketinges sem tudja tartani a lépést, ami persze nem az ő hibája, hiszen..
Ezek a problémák minden online biznisz számára akadályt jelentenek, de van egy jó hírünk:
Ők is azon törik a fejüket, hogyan lehetne gyorsabban növekedni, és hónapról-hónapra egyre nagyobb organikus forgalmat terelni a weboldalukra.
A legsikeresebb ügyfeleink forgalmának 60-70%-a organikus forrásból, a Google keresőből érkezik.
Neked, hogy alakul a forgalmad?
SEO ügynökségként többek között ezekre a kérdésekre nyújtunk választ és megoldási lehetőséget a személyre szabott növekedési stratégiában.
Jobb helyezések
Nagyobb forgalom
Több vásárlás
Több bevétel
Dolgozzunk együtt, és mi megvizsgáljuk, a versenytársaid milyen stratégiával érnek el eredményeket!
A SEO projekt kezdetekor a KomfortZóna teljes új weboldalként funkcionált, nulla látogatóval. Így különösen nagy kihívás volt organikus forgalmat terelni az oldalra, ezzel pedig potenciális ügyfeleket hozni az EON számára.
Miután kiválasztottuk a top kulcsszavakat, elkészítettünk egy 3 hónapos tartalomstratégiát, melyben meghatároztuk, milyen típusú cikkeket érdemes készíteni a kiválasztott keresési kifejezésekre.
A tartalomstratégia véglegesítése után átadtuk a SEO wireframeket az ügyfél számára.
A megfelelően optimalizált cikkeknek köszönhetően több kulcsszóval is top 3 helyezést értünk el a KomfortZóna esetében. Ezekre a kulcsszavakra havonta több százan keresnek a Google-ben.
A cikkek alapkövét a téma szempontjából releváns kifejezések fektették le, biztosítva azt, hogy a látogatók döntő többsége potenciális ügyfél vagy jövőbeni vásárló az EON számára.
A MeRSZ a magyarul elérhető legnagyobb online okoskönyvtár, amely több száz magyar nyelvű kézikönyvet, szakkönyvet, és felsőoktatási tankönyvet tartalmaz a legkülönbözőbb tudományterületekről.
SEO javaslataink és azok megvalósítása már egy hónap után szép eredményeket hoztak, de egyértelműen látványos javulás a harmadik hónap elejére rajzolódott ki.
A projekt legelején a technikai SEO audit keretein belül olyan javaslatok fogalmaztunk meg, melyek segítségével a weboldal a kereső aktuális követelményeinek megfelelővé vált.
A januári átlagos 100-as organikus forgalom márciusra már 500-ra növekedett!
A projekt ezen szakaszában még csupán a Technikai SEO auditban megfogalmazott javaslatainkat valósítottuk meg, azonban már ez is 5x több organikus látogatót jelentett az ügyfél számára.
Az oldal azóta is folyamatos növekedésben van és hónapról-hónapra növekszik az organikus látogatók száma.
A stabil forgalom és folyamatos organikus növekedés nem minden vállakozás számára adatik meg… sokan úgy tekintenek az organikus forgalomra, mintha ez mindenki számára alanyi jogon járna, pedig a helyzet ennél sokkal bonyolultabb.
A helytelen kivitelezés, a rosszul tervezett stratégia és a gyakorlati tapasztalat hiánya sok vállalkozás életben okoz nem várt következményeket.
Miért jó a SEO?
Branding
Az ügyfelek szakértőként fognak pozícionálni.
Ügyféledukáció
Kevesebb kérdés, megismerteted a vevőkkel a szolgáltatásod.
Alacsonyabb PPC költség
Jól optimalizált holnapnál olcsóbb a PPC.
Email marketing
A tartalom marketing segít listát építeni és növelni a követőbázist.
SEO növekedési stratégia
Vezetői prezentáció
Töltsd ingyen a 21 oldalas bemutató anyagunkat!
A kitöltés kötelezettségmentes.
SEO ELEMZÉS ÉS STRATÉGIA
Az űrlap kitöltésével tudomásul veszem a BP Digital Adatkezelési irányelveit.
Hova küldjük a minta elemzésünket?