Miről fogsz olvasni?
Az újonnan induló weboldalak számára kulcsfontosságú cél, hogy rövid időn belül minél több forgalmat tudjanak terelni az oldalra. Lehet szó webáruházról, ügyvédi irodáról vagy tematikus blogról, felhasználók és megfelelő tartalom nélkül lényegében észrevehetetlenek maradnak az internet szerteágazó világában.
Neked ajánljuk ezt a cikket akkor is, ha újonnan induló weblapod van, de akkor is, ha már egy ideje él az oldal, viszont a forgalommal nem vagy elégedett. Összeszedtünk néhány alapvető forgalomszerzési módszert és tippet, amelyek segíthetnek weboldalad látogatottságának növelésében.
Legyél aktív a közösségi médiában!
Az aktív közösségimédia-jelenlét napjainkban már alapvető elvárás gyakorlatilag minden vállalkozás számára. A közösségimédia-platformok hatalmas felhasználói körrel rendelkeznek, így mindenki megtalálja rajtuk a saját célközönségét.
Amellett, hogy információkat, tartalmakat oszthatsz meg, lehetőséged van közvetlen kapcsolatot kialakítani a követőiddel, ezáltal hűséges ügyfél- és látogatóbázist kialakítani. Nem utolsósorban pedig kiváló eszköz a márkanépszerűség, márkaismertség növelésére is a platform.