A munkaerő-kölcsönzés hazánkban egy elterjedt foglalkoztatási forma. Az évek során egyre több erre szakosodott cég alakult, akik hol máshol, ha nem az interneten keresztül szeretnék megtalálni az általuk kínált pozícióra a legmegfelelőbb munkavállalót. Cikkünkben az iparág ismert és kevésbé ismert szereplőit vizsgáljuk meg SEO-szempontok mentén.
Neked ajánljuk a cikket, ha te is a munkaerő- kölcsönző iparágban tevékenykedsz és szeretnéd az online jelenlétedet erősíteni.
A munkaerő-kölcsönzés hazánkban egy elterjedt foglalkoztatási forma. Az évek során egyre több erre szakosodott cég alakult, akik hol máshol, ha nem az interneten keresztül szeretnék megtalálni az általuk kínált pozícióra a legmegfelelőbb munkavállalót. Cikkünkben az iparág ismert és kevésbé ismert szereplőit vizsgáljuk meg SEO-szempontok mentén.
Neked ajánljuk a cikket, ha te is a munkaerő- kölcsönző iparágban tevékenykedsz és szeretnéd az online jelenlétedet erősíteni.
Miért fontos, hogy munkaerő-kölcsönző cégként látható legyél az online térben?
Munkavállalóként és munkaadóként ma már el sem tudjuk képzelni, hogy ne az interneten keresztül keressünk munkát, adjunk fel álláshirdetést. Tehát, ha el akarod érni a célközönségedet, akkor azt az online térben tudod leghatékonyabban megtenni.
A szektor kis vagy nagy szereplőjeként egyaránt fontos, hogy ismerd a versenytársaidat és el tudd helyezni magad a ranglétrán. Az online marketingeszközök erre kiválóan alkalmasak.
Az élethosszig tartó tanulás nagy erény – és így van ez a versenytársak elemzésekor is. Nincs olyan iparág és eset, ahol ne tudnánk a versenytársaink módszereiből tanulni, jobban csinálni azokat.
Miben ad többet a SEO a többi online marketingeszközhöz képest a munkaerő-kölcsönzés fő szereplőinek?
A SEO (Search Engine Optimization), vagyis magyarul a keresőoptimalizálás a weboldalak organikus eredményeiért, forgalmáért felel. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy minden olyan forgalom, ami a keresőmotorok – például Google, Bing – nem fizetett hirdetésein keresztül érkezik, az a weboldal organikus forgalmának tekinthető. Amikor valaki egy számodra releváns kulcsszóra, kifejezésre keres az interneten és a te weboldaladdal találkozik a Google találati listáján a nem szponzorált hirdetések alatt, és rákattint a te hivatkozásodra, majd onnan ellátogat az oldaladra, akkor ő a te oldalad organikus forgalmát erősíti.
A többi forgalmi csatornához – fizetett hirdetések, közösségimédia-felületekről érkező forgalom – képest a SEO egy hosszú távon folyamatos eredményeket generáló szelete az online marketingnek. Gondolj csak bele: egy jól optimalizált aloldal a hirdetési kampányok lejárta után is szállítja a forgalmat az oldaladra.
Milyen helyzetben van a hazai munkaerő-kölcsönző iparág az online térben?
A munkaerő-kölcsönző cégek kisebb-nagyobb eltéréssel hasonló kulcsszavakra jelennek meg. Elsőként ott vannak a fő fókuszban a munkaerő-kölcsönzéssel kapcsolatos kifejezések, illetve az ide köthető kiegészítő kulcsszavak, amelyek például az iparág jogi szabályozásra, vagy éppen egy cég alapítására vonatkoznak.
Ezeken kívül rengeteg munkaerőpiaccal kapcsolatos kulcsszót is találunk, amelyek egy adott városra vagy településre fókuszálnak, ilyen például a segédmunka miskolc szókapcsolat. De bőven akadnak kulcsszavak, melyek munkajogi kifejezésekre, szabályokra vonatkoznak, vagy akár a munkahelyi szerelem témakörét feszegetik.
A kisebb piaci szereplőknek jó esélyük van úgy kitűnni a „nagyok” közül, hogy adott esetben egy-egy szegmensre specializálódnak és azon belül lesznek a meghatározó szereplők. Ilyenek például a nyugdíjas munkaerőt vagy a külföldi munkákat közvetítő cégek.
A SEO három pillére
Technikai SEO: az oldal technikai felépítéséért felel
Ahhoz, hogy a weboldalad ne csak optimális felhasználói élményt nyújtson és mutatós legyen, hanem a SEO-szempontoknak is megfeleljen, a technikai megalapozás elengedhetetlen. A helytelenül beállított címsorok, a rosszul indexált aloldalak, vagy akár a túl nagy méretű képek az oldalon, mind-mind megnehezítik a keresőrobotok számára, hogy feltárják és megjelenítsék az oldalad. A potenciális üzleti partnereid, vásárlóid pedig emiatt nehezen találnak rád az online térben.
Annak érdekében, hogy minden hibás technikai beállításra fény derüljön, egy részletes technikai SEO-auditot mindenképp érdemes lefuttatni az oldaladon.
On page SEO: az oldal tartalmi felépítéséért felel
Az oldalon szereplő tartalmak esetében fontos, hogy kiszolgálják a keresési szándékot, a témában relevánsak, hitelesek legyenek és megfelelő kulcsszavakkal legyenek ellátva – legyen szó akár rövidebb szolgáltatásbemutatásról, termékleírásról, vagy hosszabb, 1000-1500 szavas edukatív blogcikkről.
Ezekkel a SEO-optimalizált tartalmakkal azon túl, hogy választ adsz, megoldást nyújtasz az oldaladra látogatók kérdéseire, a weboldalon eltöltött időt is növeled, amit a Google is figyelembe vesz és meghálál.
Off-Page SEO: az oldal hitelességéért felel
Az off-page SEO, vagy leegyszerűsítve a linképítés, azért felel, hogy az oldaladra minél több, jó minőségű külső hivatkozás mutasson. Ez növeli oldalad hitelességét a keresőmotorok szemében, hiszen azt feltételezi, hogy az kellően hiteles és releváns a témában, így bizalmat szavaz neked és előrébb sorol a találati listán. Megbízható külső hivatkozásokat leginkább prémium linképítéssel érdemes szerezni, azon belül is vendégblogolással, NGO-linképítéssel, vagy linkbeillesztéssel.
Tanulmányunkban a munkaerőpiac iparági szereplőit a fenti szempontok szerint vizsgáltuk meg. Ezáltal pontosabb képet kapunk az egyes szereplők organikus teljesítményéről és mutatunk pár fejlesztésre szoruló területet is, amire érdemes fókuszálni, amennyiben az online jelenlét erősítése a marketingstratégia része. Márpedig a mai világban nélkülözhetetlen, hogy a célközönség lásson minket az online térben is, ehhez pedig a keresőoptimalizálás egy nagyszerű eszköz!
Kik a munkaerő-kölcsönző cégek piacának legfontosabb szereplői?
Tanulmányunkban organikus forgalom szerint csökkenő sorrendbe raktuk a munkaerő-kölcsönzés top iparági szereplőit. Az organikus forgalmon túl vizsgáltuk a külső hivatkozások számát, a domainhitelességet (DA- Domain Authority), valamint a rangsoroló kulcsszavak számát is, vagyis azt, hogy hány kulcsszóra jelennek meg a keresési találatok első 100 helyezése között.
# | Domain | Organikus forgalom | Kulcsszavak száma | Domain hitelesség | Hivatkozó oldalak száma | Backlinkek száma |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | viapan.hu | 58 496 | 6 708 | 30 | 106 | 4 628 |
2 | nfsz.munka.hu | 39 535 | 4 224 | 39 | 799 | 11 459 |
3 | randstad.hu | 8 514 | 3 401 | 37 | 356 | 8 533 |
4 | humancentrum.hu | 8 451 | 2 388 | 31 | 214 | 14 358 |
5 | delego.hu | 7 210 | 451 | 10 | 43 | 604 |
6 | hu.trenkwalder.com | 6 333 | 1 818 | 46 | 161 | 3 883 |
7 | prohuman.hu | 5 727 | 1 113 | 30 | 165 | 57 197 |
8 | pannonwork.hu | 5 573 | 869 | 34 | 265 | 147 203 |
9 | hays.hu | 5 210 | 1 040 | 33 | 223 | 63 058 |
10 | pannonjob.hu | 4 967 | 1 069 | 27 | 139 | 1677 412 |
11 | whc.hu | 4 717 | 2 634 | 32 | 304 | 351 355 |
12 | jobgroup.hu | 3 983 | 713 | 22 | 42 | 1 170 |
13 | bap.hu | 3 895 | 1 369 | 29 | 136 | 2 177 |
14 | adecco.hu | 3 818 | 806 | 33 | 163 | 3 860 |
15 | jobtain.hu | 3 369 | 1 662 | 22 | 179 | 2 603 |
16 | grafton.hu | 3 339 | 694 | 29 | 144 | 61 742 |
17 | eujobs.hu | 2 800 | 648 | 23 | 100 | 2 919 |
18 | humanfield.hu | 2 748 | 77 | 19 | 59 | 1 126 |
19 | manatwork.hu | 2 606 | 1 286 | 25 | 165 | 3 637 |
20 | work-force.hu | 2 207 | 250 | 29 | 127 | 1 994 |
21 | pensum.hu | 1 833 | 203 | 28 | 94 | 3 035 |
22 | hsa.hu | 1 684 | 791 | 23 | 82 | 15 657 |
23 | getwork.hu | 951 | 185 | 19 | 78 | 13 541 |
24 | enloyd.hu | 615 | 132 | 14 | 25 | 4 914 |
25 | humaniahrsgroup.hu | 569 | 59 | 22 | 33 | 1 424 |
26 | manpower.hu | 470 | 30 | 29 | 118 | 1 652 |
27 | karrierhungaria.hu | 438 | 118 | 20 | 97 | 1 288 |
28 | jobsgarden.hu | 345 | 67 | 26 | 56 | 13 305 |
29 | mentonjobs.hu | 331 | 49 | 13 | 25 | 548 |
30 | job.hu | 328 | 117 | 33 | 131 | 3 977 |
31 | reedglobal.hu | 280 | 221 | 16 | 56 | 11 624 |
32 | starjobs.hu | 266 | 115 | 12 | 26 | 698 |
33 | serviceflow.hu | 235 | 50 | 11 | 11 | 21 135 |
34 | hrcgroup.hu | 207 | 125 | 22 | 43 | 2 507 |
35 | focusconsulting.hu | 201 | 49 | 18 | 60 | 775 |
36 | produkteam.hu | 155 | 366 | 19 | 64 | 1 876 |
37 | hrdirekt.com | 152 | 20 | 5 | 5 | 93 |
38 | munkaland.hu | 118 | 120 | 3 | 3 | 72 |
39 | dekra-job.hu | 76 | 56 | 1 | 14 | 421 |
40 | hrcapital.hu | 62 | 70 | 4 | 13 | 359 |
41 | humannavigator.hu | 61 | 66 | 9 | 13 | 108 |
42 | hdjobs.hu | 35 | 21 | 8 | 10 | 220 |
43 | personnel.hu | 15 | 19 | 17 | 22 | 338 |
44 | alfaworks.eu | 15 | 2 | 1 | 5 | 12 |
45 | primajob.hu | 9 | 27 | 7 | 5 | 83 |
46 | exactsolutions.hu | 6 | 90 | 12 | 13 | 406 |
47 | adapt.hu | 3 | 38 | 9 | 10 | 314 |
48 | jobhr.hu | 3 | 7 | 1 | 7 | 102 |
49 | iseeq.hu | 0 | 0 | 16 | 19 | 375 |
Legfontosabb SEO-metrikák összehasonlítása, 2024. február
Forrás: Ahrefs
A kapott adatok alapján azt láthatjuk, hogy valamennyi weboldal organikus forgalma egyenesen arányos a rangsoroló kulcsszavak számával. A legtöbb esetben a hivatkozó oldalak mennyiségére, valamint a domainhitelességre is igaz ez az állítás.
A fent vizsgált weboldalak esetében viszont nem a „tankönyvi példa” a jellemző. Több olyan weboldalnak is magasabb a havi átlagos organikus forgalma, amelyek alacsonyabb domainhitelességgel és kevesebb backlinkkel rendelkeznek. Ilyen például a viapan.hu, ami az elemzésünk készítésekor a legmagasabb átlagos havi organikus forgalommal rendelkezett, viszont a domainhitelessége jóval alacsonyabb (DA 30), mint a második helyezett nfsz.munka.hu-nak (DA 39).
Mik az iparág legfontosabb és legértékesebb kulcsszavai?
Mielőtt rátérnénk az iparági kulcsszavakra, a könnyebb érthetőség kedvéért röviden bemutatjuk a kulcsszókutatás lényegét és azt, hogy milyen kulcsszótípusokat különböztetünk meg.
Miért fontos a kulcsszókutatás?
A kulcsszókutatás során mindig arra törekszünk, hogy pontos képet kapjunk az adott iparágban szereplő népszerű témákról vagy a kulcsszavak keresési szándékáról. Megvizsgáljuk a legfontosabb kulcsszavak keresési mennyiségét, esetleges szezonalitását – azaz, hogy az év bizonyos hónapjaiban kevesebben vagy többen keresnek-e egy adott kifejezésre. Megnézzük, hogy az ügyfelünk és a versenytársak rangsorolnak-e ezekre a kulcsszavakra, és ha igen, hányadik helyen és milyen tartalommal.
Így tudjuk a legpontosabban meghatározni, hogy melyek azok a témakörök, kifejezések, amikre érdemes releváns tartalmakat írni. Ennek köszönhetően ügyfeleink jobb pozíciókban fognak rangsorolni, növelni tudják organikus forgalmukat, ez pedig hosszú távon a bevételek növekedését fogja eredményezni.
Milyen kulcsszótípusokat különböztethetünk meg?
Ahhoz, hogy a Google a lehető legoptimálisabban szolgálja ki a keresési szándékot, nem mindegy, hogy milyen kulcsszóval célozzuk meg a potenciális látogatóinkat, ügyfeleinket. Ez ugyanis hatással van a rangsorolásra és az oldalunk organikus forgalmára is.
A keresési szándék figyelembevételével:
ideális tartalomstratégiát fogsz tudni összeállítani,
releváns tartalmakat tudsz majd készíteni,
jobb helyen fogsz a fókuszkulcsszavakra rangsorolni, ami nagy eséllyel növeli az oldalad organikus forgalmát.
A keresési szándékról és arról, hogy ez miért fontos SEO-faktor bővebben az alábbi cikkünkben olvashatsz: https://bpdigital.staging.webery.cloud/keresesi-szandek/
Meg lehet különböztetni a kulcsszavakat aszerint is, hogy azok egyszavas fókuszkulcsszavak, vagy több szóból álló, úgynevezett „long- tail” kulcsszavak. Az előbbi esetében általában nagy a verseny, ezért ha kisebb vagy új belépő vagy a piacon, érdemes a hosszabb kifejezésekkel kezdened. Ezekre általában nincs olyan nagy kereslet, viszont a verseny is kicsi, így jó eséllyel könnyedén a találati listák élére kerülhetsz egy megfelelően SEO-optimalizált cikkel.
Fontos, hogy mind a munkavállalók, mind a munkáltatók a számukra releváns, érthető, informatív tartalmakra bukkanjanak és kapják meg a nekik fontos kérdésekre a választ, amikor egy-egy kifejezésre keresnek.
A kulcsszókutatás egy időigényes, ám annál hasznosabb folyamat. Érdemes rászánni időt és energiát, mert a megfelelően választott kulcsszavakra írt tartalmakkal nagyon gyorsan látványos eredményeket érhetsz el!
Lássuk a főbb kulcsszavakat!
A munkaerő-kölcsönzés kulcsszó vizsgálata
Nézzük meg először azt, hogy erre a kulcsszóra kik rangsorolnak a találati lista első 10 helyén!
Munkaerő-kölcsönzés kulcsszó vizsgálata
Forrás: Ahrefs
Azt látjuk, hogy az első helyen máris egy Wikipédia-szócikk rangsorol. A további kilenc rangsoroló oldal közül összesen kettő az, akik a szolgáltatás oldalukkal rangsorolnak, ők a whc.hu és work-force.hu. A további 7 oldal a munkaerő kölcsönzéssel kapcsolatos informatív tartalmakkal rangsorol. Ezek a tartalmak segítenek kiigazodni a munkavállalóknak és a munkaadóknak is a munkaerő-kölcsönzés útvesztőjében.
A kulcsszóra átlagosan havi szinten 1,900-an keresnek, ami egy magas keresési mennyiségnek számít ebben a szektorban.
Külföldi munkavállaló foglalkoztatása kulcsszó vizsgálata
A külföldi munkavállaló foglalkoztatása kulcsszóra átlagosan 90-en keresnek, amivel ez egy alacsonyabb keresési mennyiségű kulcsszónak, valamint long-tail kulcsszónak mondható. Mint említettük, a long-tail kulcsszavakra általában jóval kevesebben keresnek, viszont ezek a kulcsszavak fedik le az összes internetes keresés körülbelül 70%-át.
Külföldi munkavállaló foglalkoztatása kulcsszó vizsgálata
Forrás: Ahrefs
Fontos kiemelni, hogy egy adott kulcsszóra írt tartalmat érdemes minél több úgynevezett kiegészítő kulcsszóval is ellátni. A Google így még inkább azt fogja érzékelni, hogy az adott tartalom releváns a témában. A külföldi munkavállaló foglalkoztatása kulcsszó esetében például a munkavállalási engedély egy abszolút helytálló kiegésztítő kulcsszó, hiszen egy nagyon fontos része a külföldi munkavállaló foglalkoztatásának.
Ha figyelsz ezekre a részletekre, akkor lehetőséged lesz egy tartalommal több fontos kulcsszóra is rangsorolni! Ez növeli az esélyét annak, hogy több kifejezés tereljen organikus forgalmat a weboldaladra, téged válasszon a potenciális jövőbeli ügyfeled, és a keresőmotorok is hitelesnek ítéljék a weboldalad.
A legtöbb oldal erre kulcsszóra olyan tartalmakkal rangsorol, amelyek a külföldi munkavállalók foglalkoztatásával kapcsolatos lehetőségekről, teendőkről, jogszabályokról vagy éppen az adózási kötelezettségekről szólnak. De általában kitérnek olyan fontos tudnivalókra is, melyek az EU-s ország munkavállalóira, vagy harmadik országból származó munkavállalókra vonatkoznak. Több weboldal azzal a szolgáltatással rangsorol, hogy segítenek munkavállalói engedélyt intézni – ilyen a helpers.hu, a viapan.hu, a terendo.com és a magyarallampolgarsag.hu.
A terendo.com egy kifejezetten ázsiai munkaerő-közvetítésre specializálódott cég, akik kvázi mindent elintéznek egy adott munkáltatónak. Ebbe beletartozik a tanácsadás, a toborzás, az ügyintézés, az utaztatás, a tolmácsolás és a hivatalos papírok (TAJ-szám, adókártya) ügyintézése is.
Amennyiben a céged profiljába beletartozik, hogy külföldi állampolgárságú munkaerőt közvetítesz munkáltatóknak, mindenképp érdemes egy jól felépített, releváns, naprakész tartalommal bővíteni oldalad, hogy segítséget nyújts a munkáltatóknak és a munkavállalóknak egyaránt.
Az egyszerűsített foglalkoztatás kulcsszó vizsgálata
Erre a kulcsszóra átlagosan havi 3,600-an keresnek. A top 10 helyezett olyan informatív, naprakész tartalmakkal rangsorol, melyekben részletezik az egyszerűsített foglalkoztatás jogszabályi alapjait, a munkavállaló számára kínált esetleges előnyöket, a bérezést, pótlékokat, illetve a munkajogi kérdéseket.
A legtöbb oldal még a tavalyi, 2023-as szabályokkal rangsorol, ugyanakkor a Munkaügyi Fórum tavaly év végi cikke már a 2024-es szabályozásról ír.
Ennél a kulcsszónál elmondható, hogy nagyobb eséllyel fogsz a top találatok közé kerülni és kielégíteni a keresési szándékot, ha egy olyan tartalmat írsz, amit folyamatosan naprakészen tartasz. Tehát adott esetben év közben is módosítasz, optimalizálsz, amennyiben a munkaügyi jogszabályban változás lépne életbe.
Egyszerűsített foglalkoztatás kulcsszó vizsgálata
Forrás: Ahrefs
Munkaerő-közvetítés kulcsszó vizsgálata
Ezt a kulcsszót vizsgálva a találati lista top helyezettjei között a nagy munkaerő-közvetítő cégek rangsorolnak, a szolgáltatás aloldalukkal. Az URL-ekben, valamint az oldalcímben is megjelenik a fókuszkulcsszó, ami egy nagyon fontos tényező SEO-szempontból.
Munkaerő-közvetítés kulcsszó vizsgálata
Forrás: Ahrefs
A kulcsszóra átlagosan 880-an keresnek havonta, ami egy közepesen magas keresési mennyiségnek számít. Mégis azt látjuk, hogy napi szinten versenyeznek a különböző munkaerő-közvetítő cégek, hogy ők rangsoroljanak a legjobb helyen, őket válasszák a keresést végrehajtó felhasználók.
Munkaerő-közvetítés kulcsszó top találatainak változása
forrás: Ahrefs
Erre a kulcsszóra igen erős a verseny. Ezért ahhoz, hogy munkaerő-közvetítő cégként a top találatok között rangsoroljon az oldalad erre a kulcsszóra, elengedhetetlen a releváns, SEO-optimalizált tartalom, a helyes URL- és oldalcímhasználat, a metaleírások és nem utolsósorban az, hogy erősítsd a domain hitelességed minőségi linképítéssel.
Mitől lesz weboldalad hiteles a keresőmotorok szemében?
A releváns tartalom még nem minden, az is nagyban segíti az organikus forgalmad növekedését, illetve a rangsorolás javulását, ha kellő számú és jó minőségű hivatkozás mutat a te oldaladra. Ez a fentebb már említett domainhitelesség.
Lehet a te weboldaladon a legjobb tartalom, adhatod te a legideálisabb szolgáltatást a potenciális ügyfeleid részére – ha a Google nem ítéli hitelesnek a weboldalad, nem fogsz a top találatok közé kerülni, pláne ha nagy a verseny az adott kulcsszóra.
Weboldalad hitelességét a Domain Authority (DA) érték határozza meg. Minél magasabb ez a szám – 1 és 100 között –, annál hitelesebb a weboldalad. Ezt a számot leginkább külső hivatkozásokkal tudod erősíteni. Azon belül is figyelni kell arra, hogy a külső hivatkozás magasabb DA-értékkel rendelkezzen a te weboldaladnál, valamint hogy csak „dofollow” linket kapj. Külső hivatkozást vendégblogolással, linkbeillesztéssel és linképítéssel tudsz szerezni.
Nézzük meg, hogyan állnak a vizsgált oldalak hitelesség szempontjából!
A munkaerő-kölcsönzés 10 legmagasabb organikus forgalommal rendelkező szereplőjénél azt látjuk, hogy megdől a tankönyvi példa, miszerint a legmagasabb domainhitelességű és legtöbb külső hivatkozással rendelkező weboldal szerepel az első helyen.
A 10 top szereplőnek ugyanis itt változó a domainhitelessége. A listavezető viapan.hu-nak a legalacsonyabb a DA-értéke, míg a második helyen álló nfsz.munka.hu oldala 39-es DA-val rendelkezik.
A hivatkozó oldalak esetében azt látjuk, hogy a jobgroup.hu-n kívül mindenki több száz hivatkozó oldallal rendelkezik, és jelentős mennyiségű backlinkkel.
Domain | Domain hitelesség | Hivatkozó oldalak száma | Backlinkek száma |
---|---|---|---|
viapan.hu | 30 | 106 | 4 628 |
nfsz.munka.hu | 39 | 799 | 11 459 |
randstad.hu | 37 | 356 | 8 533 |
humancentrum.hu | 31 | 214 | 14 358 |
delego.hu | 10 | 43 | 604 |
hu.trenkwalder.com | 46 | 161 | 3 883 |
prohuman.hu | 30 | 165 | 57 197 |
pannonwork.hu | 34 | 265 | 147 203 |
hays.hu | 33 | 223 | 63 058 |
pannonjob.hu | 27 | 139 | 1677 412 |
Mit tegyél, ha fel akarod venni a versenyt?
Egy olyan fontos piacon, mint a munkaerő-kölcsönzés, elengedhetetlen az online jelenlét. Ha láttad magad az elemzés elején a listában, és úgy érzed, van még hova fejlődj, akkor az alábbiakat javasoljuk:
itt jönne a felsorolás
Amennyiben úgy érzed, hogy a fenti feladatok végrehajtásához szükséged van egy komplett SEO-stratégiára, vedd fel velünk a kapcsolatot a lenti formon! Örömmel segítünk céljaid elérésében és indítjuk növekedésnek weboldalad organikus forgalmát!
Első lépésként mérd fel, hogy állsz a versenytársaidhoz képest!
Második lépésként nézd át a weboldalad és gyűjtsd össze azokat a technikai hiányosságokat, amik miatt az oldalad esetlegesen nem működik jól SEO-szempontból!
Ezután, gondold végig, hogy mik azok a szolgáltatások, amelyekkel ki tudnál tűnni a versenytársaid közül! Ezekhez a szolgáltatásokhoz készíts megfelelő SEO-optimalizált tartalmat a weboldalra, hogy rangsorolni tudj ezekre a kifejezésekre!
A domainhitelességedről sem szabad megfeledkezni! Szerezz megbízható, releváns oldalakról külső hivatkozásokat! Ezáltal könnyebben kerülsz a keresési találatok között a toplistás helyekre, könnyebben találnak rád a potenciális üzleti partnereid.
Az esettanulmány 2024. februárban frissült.
Mit tegyél, ha fel akarod venni a versenyt?
Egy olyan fontos piacon, mint a munkaerő-kölcsönzés, elengedhetetlen az online jelenlét. Ha láttad magad az elemzés elején a listában, és úgy érzed, van még hova fejlődj, akkor az alábbiakat javasoljuk:
- Első lépésként mérd fel, hogy állsz a versenytársaidhoz képest!
- Második lépésként nézd át a weboldalad és gyűjtsd össze azokat a technikai hiányosságokat, amik miatt az oldalad esetlegesen nem működik jól SEO-szempontból!
- Ezután, gondold végig, hogy mik azok a szolgáltatások, amelyekkel ki tudnál tűnni a versenytársaid közül! Ezekhez a szolgáltatásokhoz készíts megfelelő SEO-optimalizált tartalmat a weboldalra, hogy rangsorolni tudj ezekre a kifejezésekre!
- A domainhitelességedről sem szabad megfeledkezni! Szerezz megbízható, releváns oldalakról külső hivatkozásokat! Ezáltal könnyebben kerülsz a keresési találatok között a toplistás helyekre, könnyebben találnak rád a potenciális üzleti partnereid.
Amennyiben úgy érzed, hogy a fenti feladatok végrehajtásához szükséged van egy komplett SEO-stratégiára, vedd fel velünk a kapcsolatot a lenti formon! Örömmel segítünk céljaid elérésében és indítjuk növekedésnek weboldalad organikus forgalmát!
Az esettanulmány 2024. februárban frissült.