Miről fogsz olvasni?
A munkaerő-kölcsönzés hazánkban egy elterjedt foglalkoztatási forma. Az évek során egyre több erre szakosodott cég alakult, akik hol máshol, ha nem az interneten keresztül szeretnék megtalálni az általuk kínált pozícióra a legmegfelelőbb munkavállalót. Cikkünkben az iparág ismert és kevésbé ismert szereplőit vizsgáljuk meg SEO-szempontok mentén.
Neked ajánljuk a cikket, ha te is a munkaerő- kölcsönző iparágban tevékenykedsz és szeretnéd az online jelenlétedet erősíteni.
Miért fontos, hogy munkaerő-kölcsönző cégként látható legyél az online térben?
- Munkavállalóként és munkaadóként ma már el sem tudjuk képzelni, hogy ne az interneten keresztül keressünk munkát, adjunk fel álláshirdetést. Tehát, ha el akarod érni a célközönségedet, akkor azt az online térben tudod leghatékonyabban megtenni.
- A szektor kis vagy nagy szereplőjeként egyaránt fontos, hogy ismerd a versenytársaidat és el tudd helyezni magad a ranglétrán. Az online marketingeszközök erre kiválóan alkalmasak.
- Az élethosszig tartó tanulás nagy erény – és így van ez a versenytársak elemzésekor is. Nincs olyan iparág és eset, ahol ne tudnánk a versenytársaink módszereiből tanulni, jobban csinálni azokat.
Miben ad többet a SEO a többi online marketingeszközhöz képest a munkaerő-kölcsönzés fő szereplőinek?
A SEO (Search Engine Optimization), vagyis magyarul a keresőoptimalizálás a weboldalak organikus eredményeiért, forgalmáért felel. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy minden olyan forgalom, ami a keresőmotorok – például Google, Bing – nem fizetett hirdetésein keresztül érkezik, az a weboldal organikus forgalmának tekinthető. Amikor valaki egy számodra releváns kulcsszóra, kifejezésre keres az interneten és a te weboldaladdal találkozik a Google találati listáján a nem szponzorált hirdetések alatt, és rákattint a te hivatkozásodra, majd onnan ellátogat az oldaladra, akkor ő a te oldalad organikus forgalmát erősíti.
A többi forgalmi csatornához – fizetett hirdetések, közösségimédia-felületekről érkező forgalom – képest a SEO egy hosszú távon folyamatos eredményeket generáló szelete az online marketingnek. Gondolj csak bele: egy jól optimalizált aloldal a hirdetési kampányok lejárta után is szállítja a forgalmat az oldaladra.
Milyen helyzetben van a hazai munkaerő-kölcsönző iparág az online térben?
A munkaerő-kölcsönző cégek kisebb-nagyobb eltéréssel hasonló kulcsszavakra jelennek meg. Elsőként ott vannak a fő fókuszban a munkaerő-kölcsönzéssel kapcsolatos kifejezések, illetve az ide köthető kiegészítő kulcsszavak, amelyek például az iparág jogi szabályozásra, vagy éppen egy cég alapítására vonatkoznak.
Ezeken kívül rengeteg munkaerőpiaccal kapcsolatos kulcsszót is találunk, amelyek egy adott városra vagy településre fókuszálnak, ilyen például a segédmunka miskolc szókapcsolat. De bőven akadnak kulcsszavak, melyek munkajogi kifejezésekre, szabályokra vonatkoznak, vagy akár a munkahelyi szerelem témakörét feszegetik.