Miről fogsz olvasni?
A webshop tulajdonosoknak egy rendkívül versengő környezetben kell megállniuk a helyüket hazai és nemzetközi környezetben egyaránt. A Magyar E-Kereskedelem Napja (EKERNAP) alkalmából azonban jó volt látni, hogy sokan ismerősként köszöntik már egymást és mindenkinek a fejlődés a célja.
Az év eleji Marketing Fesztiválhoz hasonlóan, a BP Digital ismét képviseltette magát a kiállítók és az előadók között egyaránt. A finom macaronok mellett, különleges kedvezményekkel is készültünk a konferencián résztvevők számára. Cikkünkben beszámolunk róla, mi hogyan éltük meg ezt a napot!
Pár percben a SEO-ról egy macaron mellett
Szakértői csapatunk ismét kitett magáért a BP Digital standjánál, ahol egész nap finom macaronokkal és hasznos információkkal vártuk az érdeklődőket. A macaron ezúttal is óriási sikert aratott, de szerencsére többeket érdekeltek a szogáltatásaink és a kedvezményeink.
Ugyan a legtöbb webshop készpénznek veszi, hogy az eredményesség érdekében pénzt is kell költenie, azonban nem biztos, hogy a PPC kampányok jelentik a legjobb megoldást számukra. Egy jól SEO-zott webáruház rövid időn belül előrébb léphet a Google találati listáján. Megvizsgáltuk például, hogy az átlagosan 2,3-as pozícióban lévő oldal átkattintási aránya 16,12 %, míg az átlagosan 1.3-as pozícióban lévőnek pedig 32,58% a CTR, ami több mint a duplája.
Ha számodra ezen adatok értelmezése még nem egyértelmű, ne aggódj, SEO képzésünket épp azoknak találtuk ki, akik még csak ismerkednek a témával, de szeretnének biztos forrásból többet megtudni róla.