Miről fogsz olvasni?
Újabb hónap, újabb konferencia. A januári Magyar Marketing Fesztivál után ezúttal az Ecommerce Expon jártunk, és amíg frissek az élmények, össze is gyűjtöttük a tapasztalatainkat.
Az ország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényére ezúttal is rengetegen látogattak el. Ami azt illeti, mi úgy éreztük, hogy ennél több ember már nem is fért volna el.
A több mint 70 kiállító és a sok-sok izgalmas előadás között minden látogató megtalálhatta a számára kedvező szegmenseket. Az előadások témáját tanulmányozva feltűnt, hogy a mesterséges intelligencia és a TEMU térnyerése több helyen is szerepel – ami érthető is, hiszen ezek mind olyan kérdések, amelyek foglalkoztatják a kereskedelmi piac szereplőit, és minket is.
Lássuk, milyenek voltak ezek az előadások!
Milyen eszközökkel tűnj ki a TEMU árnyékából?
Hogyan lehet győztesen kikerülni hazai kereskedőként a TEMU agresszív értékesítési és marketingstratégiája okozta sokkból? Ez volt a téma az első előadáson, amin részt vettünk. Az előadó, Mándó Milán, a minner.hu képviselője, szerint először is el kell fogadni, hogy véget ért az az időszak, amikor a kínai termékeket sokszoros áron lehet értékesíteni itthon. Elmondta: az ilyen cégeknek vagy termékportfóliót kell váltaniuk vagy ki kell alakítaniuk egy olyan értékesítési és marketingstratégiát, amivel meg tudják győzni a vásárlókat, hogy náluk költsék el a pénzüket a TEMU helyett.
Elkerülhetetlen, hogy számos webáruház bedőljön, ugyanakkor a talpon maradtaknak ez egy kiváló lehetőség arra, hogy győztesként emelkedjenek ki a folyamatból – feltéve, ha alkalmazzák az általa felsorolt tippeket.