SEO Monitoring – Miért fontos a folyamatos monitorozás?

Miről fogsz olvasni?

Bármilyen marketing csatornáról, sőt bármilyen projektről vagy üzletről is legyen szó, a siker kulcsa az eredmények folyamatos figyelése és a megfelelő tanulságok levonása. Nincs ez másképpen egy SEO projekt esetében is.

A gondosan kialakított tartalom- és prémium linképítés stratégia biztosítja a megfelelő célokat, emellett pedig a havi Monitoring és konzultációk során fordítunk figyelmet a részletekre.

Azt pedig mindannyian tudjuk, hogy “az ördög a részletek rejlik”.

MIT TARTALMAZ A SEO MONITORING?

A havi Monitoring riportunk átfogó képet mutat céged organikus teljesítményéről – mind technikai, tartalmi és linkelési szempontok mentén. Az aktuális eredményeket havi (Month on Month, MoM) és éves (Year on Year, YoY) összehasonlításban is bemutatjuk, hogy kontextusban tudjuk értékelni a jelent.

Emellett a versenytársaid helyezéseit és fontosabb SEO metrikáit is nyomon követjük – ezáltal a versenytársaid által bevált technikákat is látni és ismerni fogod.

A Monitoring riportunkban az alábbi metrikákat prezentáljuk minden hónapforduló után:

  • Megjelenések száma
  • Organikus forgalomból származó kattintások száma(MoM, YoY)
  • Átkattintási arány (CTR) havi átlaga
  • Forgalmi csatornák megoszlása
  • Legtöbb forgalmat hozó TOP kulcsszavak 
  • Legjobb pozícióban rangsorló TOP kulcsszavak
  • Saját és versenytársak összehasonlítása:
    • Havi átlagos helyezések az iparág fontos kulcsszavai alapján
    • Havi átlagos helyezések a Tartalomstratégia alapján
    • Átlagos helyezések alakulása időben
    • Backlinkek száma

MILYEN EREDMÉNYEKET LEHET ELÉRNI SEO KONZULTÁCIÓ ÉS MONITORING SEGÍTSÉGÉVEL?

Pénzügyi témában keresőoptimalizálás projekten dolgozni az egyik legnagyobb, de egyben a legizgalmasabb kihívások közé tartozik.
Itt ugyanis számos erős szereplővel kell megbirkózni az első helyezésekért.

A SEO projekt megkezdésekor a KomfortZóna teljes új weboldalként funkcionált, nulla látogatóval. Így különösen nagy kihívás volt organikus forgalmat terelni az oldalra, ezzel pedig potenciális ügyfeleket hozni az EON számára!

A Szotar.net egy többnyelvű online szótár. A fizetős szolgáltatásokat jelenleg a professzionális felhasználók veszik igénybe, de a megbízó – Akadémiai Kiadó – nyitni szeretett volna a szélesebb rétegek felé. Az ehhez vezető első lépés a szolgáltatás és a márka ismertségének növelése.

Több organikus forgalmat és jobb helyezéseket szeretnél?

Lépj velünk kapcsolatba!
Ujhelyi Georgina
Ujhelyi Georgina

account director

A kitöltés kötelezettségmentes.