SEO Monitoring – Miért fontos a folyamatos monitorozás?
2 perc olvasási idő
Miről fogsz olvasni?
Bármilyen marketing csatornáról, sőt bármilyen projektről vagy üzletről is legyen szó, a siker kulcsa az eredmények folyamatos figyelése és a megfelelő tanulságok levonása. Nincs ez másképpen egy SEO projekt esetében is.
A gondosan kialakított tartalom- és prémium linképítés stratégia biztosítja a megfelelő célokat, emellett pedig a havi Monitoring és konzultációk során fordítunk figyelmet a részletekre.
Azt pedig mindannyian tudjuk, hogy “az ördög a részletek rejlik”.
MIT TARTALMAZ A SEO MONITORING?
A havi Monitoring riportunk átfogó képet mutat céged organikus teljesítményéről – mind technikai, tartalmi és linkelési szempontok mentén. Az aktuális eredményeket havi (Month on Month, MoM) és éves (Year on Year, YoY) összehasonlításban is bemutatjuk, hogy kontextusban tudjuk értékelni a jelent.
Emellett a versenytársaid helyezéseit és fontosabb SEO metrikáit is nyomon követjük – ezáltal a versenytársaid által bevált technikákat is látni és ismerni fogod.
A Monitoring riportunkban az alábbi metrikákat prezentáljuk minden hónapforduló után:
Megjelenések száma
Organikus forgalomból származó kattintások száma(MoM, YoY)
Átkattintási arány (CTR) havi átlaga
Forgalmi csatornák megoszlása
Legtöbb forgalmat hozó TOP kulcsszavak
Legjobb pozícióban rangsorló TOP kulcsszavak
Saját és versenytársak összehasonlítása:
Havi átlagos helyezések az iparág fontos kulcsszavai alapján
Havi átlagos helyezések a Tartalomstratégia alapján
Átlagos helyezések alakulása időben
Backlinkek száma
MILYEN EREDMÉNYEKET LEHET ELÉRNI SEO KONZULTÁCIÓ ÉS MONITORING SEGÍTSÉGÉVEL?
Pénzügyi témában keresőoptimalizálás projekten dolgozni az egyik legnagyobb, de egyben a legizgalmasabb kihívások közé tartozik. Itt ugyanis számos erős szereplővel kell megbirkózni az első helyezésekért.
A SEO projekt megkezdésekor a KomfortZóna teljes új weboldalként funkcionált, nulla látogatóval. Így különösen nagy kihívás volt organikus forgalmat terelni az oldalra, ezzel pedig potenciális ügyfeleket hozni az EON számára!
A Szotar.net egy többnyelvű online szótár. A fizetős szolgáltatásokat jelenleg a professzionális felhasználók veszik igénybe, de a megbízó – Akadémiai Kiadó – nyitni szeretett volna a szélesebb rétegek felé. Az ehhez vezető első lépés a szolgáltatás és a márka ismertségének növelése.
Több organikus forgalmat és jobb helyezéseket szeretnél?