Miről fogsz olvasni?
Az emberek túlnyomó többsége a Google-t használja az interneten való kereséshez. Ezen túlmenően a felmérések szerint a vásárlások közel 90%-a is egy online indított kereséssel kezdődik. Az első organikus pozícióban rangsoroló weboldalak realizálják az átkattintások közel 40%-át egy friss tanulmány szerint. Ez az arány minden egyes helyezéssel tovább csökken, a 10. pozíciótól kezdve pedig drasztikusan elmarad az 1. oldalon szereplőktől. Ha e-kereskedelmi szereplő vagy, kiemelten fontos, hogy előkelő helyen rangsorolj a számodra fontos kifejezésekre, termékkategóriákra. A jobb helyezések idővel több organikus forgalmat generálnak, ami összességében pedig több bevételt termel majd a céged számára.
A fenti tények tükrében, mégis gyakran halljuk az alábbi kérdéseket az ügyfelektől:
„Megérni egyáltalán SEO-ba fektetni?”
„Mikor fog megtérülni a keresőoptimalizálás?”