Top helyezések

Prémium linképítés segítségével

A keresőmotorok annál előrébb sorolják oldaladat, minél több és jobb minőségű link mutat rá.

Mi pontosan tudjuk, hogyan tudunk számodra gyors növekedést biztosítani a megfelelő linkek erejével.

Prémium linképítés
logók

Minden ügyfelünknek prémium minőségű linkeket építünk, előzetes audit és bejáratott linképítési stratégia mentén.

Kizárólag prémium minőségű linkek

Minden általunk megszerzett link ellenőrzött, jó minőségű weboldalakra kerül ki.

Stratégiai szemlélet

Személyre szabottan, gondosan megtervezett, hosszútávú stratégia mentén építünk linkeket.

Kiépült kapcsolatrendszer

Kiterjedt kapcsolati hálónknak köszönhetően kedvezőbb feltételekkel tudunk linkeket vásárolni mintha önállóan kezdenél bele.

Javuló helyezések, gyorsabb növekedés

A linképítés célja, hogy gyorsabban, ugyanakkor fenntartható ütemben javuljanak a helyezések.

Mersz organikus forgalma
"Az együttműködés során stratégiailag kiemelkedő, fontos területeken értünk el komoly fejlődést. A kimagasló SEO eredményeket a BP Digital szakmai támogatása, gördülékeny projektmenedzsmentje és kapcsolattartása tette lehetővé."
Rátai Ákos
MeRSZ - Akadémiai Kiadó Zrt.

Prémium linképítés a BP Digitallal

1

Backlink audit

Összegyűjtjük az építő, semleges és káros bejövő linkeket.

2

Versenytárs linkelemzés

Megvizsgáljuk a konkurencia hivatkozásait, amely segít a saját linképítési stratégiánk megtervezésében.

3

Linképítési stratégia felállítása

Az elemzések és sokéves tapasztalatunk alapján felállítunk egy linképítési stratégiát.

4

Linképítés teljes spektrumának menedzselése

A teljes folyamatot menedzseljük, beleértve a kapcsolattartást, az egyedi szöveges tartalmak készítését, valamint a linkek publikálását és ellenőrzését.

5

Rendszeres konzultáció és monitoring

Ügyfeleinknek rendszeres riportok formájában beszámolunk az előrehaladásról.

ÚTMUTATÓ A
SIKERES LINKÉPÍTÉSHEZ
TÖLTSD LE MOST!

Miért éri meg linképítésbe fektetni?​

Marketing diamond díj 2020

Miért jó velünk dolgozni?

Mindenre tudjuk a választ.

Legyen szó projektmenedzserekről vagy szövegírókról, csapatunk minden tagja nagyon erős SEO tudással rendelkezik.

Mindig elérsz minket.

Alapszabály, hogy minden kérdésre egy napon belül válaszolunk.

Kézben tartjuk a projektet.

Folyamatosan hozzuk az eredményeket, és proaktívan keressük a javítható területeket.

Több organikus forgalmat és jobb helyezéseket szeretnél?

Ujhelyi Georgina

Ujhelyi Georgina

account director

A kitöltés kötelezettségmentes.

Mire számíthatsz ezután?​

Minden kérdésedre válaszolunk

A linképítés a keresőoptimalizálás egyik legfontosabb eleme, hiszen ezzel tudod jelezni a Google felé, hogy a Te weboldalad hitelesebb egy adott témában, mint a versenytársaid hasonló tartalmai. Mivel az oldalad domain hitelességét elsősorban linképítésen keresztül tudod belátható időn belül, látványosan és eredményesen növelni, így ez minden szegmensben kiemelt prioritással bír.
Ha az oldalad technikailag megfelel a jelenlegi elvárásoknak, valamint SEO elvek mentén építetted fel a tartalmaidat, akkor már csak minőségi linkekre van szükséged a legjobb eredmények eléréséhez.

Ha a legtöbbet akarod kihozni az online teljesítményedből, a SEO mindhárom területére érdemes figyelmet fordítanod.
A technikai optimalizáltság az online jelenléted – nem csak a SEO-d – alapját képzi.
A szöveges tartalmak biztosítják, hogy az oldalad megjelenjen a számodra fontos kulcsszavakra.
A linképítéssel pedig azt tudjuk elérni, hogy olyan kompetitív, üzletileg is fontos keresőkifejezésekre is a top találatokba kerülhess, melyek az iparág legkeresettebb és legkompetitívebb kulcsszavai közé tartoznak.
Ha a versenytársaid is aktívan foglalkoznak linképítéssel, akkor Neked is elengedhetetlen fontosságú ez pillér, hiszen csak így fogod tudni felvenni velük a versenyt.

A személyre szabott stratégiád összeállításakor az alábbi linképítési technikák között válogatunk:

Vendégcikk

A vendégblogolás során olyan cikkekben helyezünk el linkeket, melyek tartalmát mi állítjuk össze, így teljes mértékben rajtunk áll, hogy a cikk milyen témát dolgozzon fel, milyen szövegkörnyezetben és milyen horgonyszövegen legyen elhelyezve az adott hivatkozás.

A BP Digitalnál évek óta folyamatosan építjük a sajtó és blogger kapcsolatainkat, amelynek eredményeként mára sok száz oldalhoz van direkt elérésünk és ügynökségi kedvezményünk, éppen ezért ez az egyik legkedveltebb linképítési módszer a projektjeink során.

Linkbeillesztés

A linkbeillesztés során egy forgalmas portál már meglévő tartalmába tudunk linket elhelyezni utólag, a számodra fontos kulcsszóra linkelve egy releváns szövegben.

Non-profit linképítés

A non-profit linképítés egy olyan linképítési technika, amely lényege, hogy non-profit szervezetek oldalán támogatóként tüntetjük fel a céged weboldalát és ezen keresztül kapsz értékes linkerőt.

Online PR

Nagyban hasonlít a vendégblogoláshoz, de ebben az esetben egy aktuális hírről számolunk be. Ebben az esetben minél több médiumhoz eljuttatjuk a PR cikket vagy sajtóközleményt, mindig az adott oldalra szabva a tartalmat és figyelve arra, hogy a linkszöveg a fókusz kulcsszóra, esetleg a brandnevedre kerüljön.

Fontos, hogy ez a technikai magasabb budget-t igényel, mint a vendégcikkek publikálása.

A projektek során a linképítés stratégiát mindig egyedileg, az üzleti fókuszodhoz igazítva alakítjuk ki, a Te igényeidet szem előtt tartva. Kizárólag hiteles és releváns oldalakról építünk linkeket, kerülve az alacsony minőségű oldalakat és PBN-eket. Természetesen minden egyedi kérésre figyelünk, de a projektjeink akkor lesznek sikeresek, ha a SEO-t a mi szakértelmünkre bízod.

A linképítés során csak és kizárólag minőségi linkeket helyezünk ki, melyeket minden esetben manuálisan és szoftveresen is ellenőrzünk. Mivel a Google számára fontosabb a minőség, mint a mennyiség, így mi is ezen elvek mentén járunk el. Azaz, ha egy weboldal nem felel meg az általunk támasztott linképítési követelményeknek, nem kerülhet be a javasolt linképítési portálok közé.

Egy oldal backlink profiljának elemzésekor 5 fontos kérdésre keressük a választ:

  1. Hány darab hivatkozás (backlink) mutat az oldalra?
  2. Milyen minőségűek (hitelességűek) a linkelő domainek és maguk a linkek?
  3. Milyen a link szövegkörnyezete, illetve maga a horgonyszöveg (anchor text)?
  4. Mely további oldalakról tudnánk jó minőségű linket szerezni a domainünkre?
  5. Hány link szükséges ahhoz, hogy adott kulcsszóra a versenytársak elé kerülhessen az oldal?


Ha az oldalad nem rendelkezik elegendő mennyiségű linkkel vagy a szerzett linkek minősége hagy kívánnivalót maga után, akkor érdemes tudatos linképítéssel új linkeket szerezned.

Valószínűleg Te is “jó” hivatkozásokat szeretnél az oldaladra, azonban érdemes tisztáznunk, hogy ez mit jelent a gyakorlatban és mit értünk magas minőségű, prémium linkek alatt.

  • Dofollow: csak a dofollow linkek közvetítenek SEO erőt, így ez a legfontosabb szempont a linképítés során. A projektjeink során kizárólag dofollow taggel ellátott hivatkozásokat építünk, hiszen csak általuk növelhetjük a honlapod hitelességét.
    A nofollow linkek ezzel szemben nem erősítik a linkelt domaint és nem továbbítanak SEO erőt. Ettől függetlenül a nofollow linkek nem feltétlenül rosszak: gondolj csak például a fórumhozzászólásokra. A fórumoldalakon található linkek a legtöbb esetben nofollow linket adnak, ami azt jelenti, hogy a gyenge minőségű, az esetek többségében nem releváns horgonyszövegű oldalról származó linkek nincsenek hatással az oldaladra. Ha dofollow linkként lenne megadva a hivatkozás, akkor a sok gyenge minőségű backlink akár komoly problémákat is okozhatna. Néhány hírportál is nofollow linkeket helyez el cikkeiben, ezeknek azonban nincs SEO-ra gyakorolt hatása.
  • Releváns: vagyis az oldal, ahonnan a link származik, megfelelő témaköri relevanciával rendelkezik. Triviálisnak tűnhet, de ha az oldalad az egészséges életmóddal kapcsolatos, akkor nem bútorokkal foglalkozó blogban fogunk vendégcikket megjelentetni. Az onnan épített link ugyanis nem közvetítene megfelelő SEO erőt, hiszen az oldal nem elég hiteles a te szakterületeden.
  • Hiteles: a hitelességet a legismertebb SEO metrikák – mint például Moz-féle Domain Authority vagy az Ahrefs-féle Domain Rating mutató – segítségével mérhetjük fel. Minél magasabb a mutató, annál hitelesebbnek számít a domain, és annál erősebb az onnan származó backlink.
    A hitelesség ellenőrzésekor azonban nem csak erre hagyatkozunk: vizsgáljuk a befelé és kifelé mutató linkek számát (kiszűrve a linkgyűjtő oldalakat), a Spam Score-t, és a hivatkozó domain organikus forgalmát is.

A linkfarmok olyan mesterségesen létrehozott lista oldalak, amelyek egyetlen célja, hogy a Google számára látható linkhálózatot biztosítsanak. Ezek a hivatkozások jellemzően nagyon olcsón vagy akár teljesen ingyen is megszerezhetők. Ugyanakkor fontos tudnod, hogy a Google ezeket már pillantok alatt kiszúrja, és figyelmen kívül hagyja a rangosolás kialakításánál. Egyes esetekben akár büntetést, hátrébb sorolás, vagy kitiltást is eredményezhet, éppen ezért nem javasoljuk ezt a linképítési módszert.

Hasonlóan elavult technikának számítanak a privát blog hálózatokon (PBN) elhelyezett linkek is, hiszen ezek az oldalak mindössze azt a célt szolgálják, hogy linkek segítségével manipulálják a keresőben elért helyezéseket. Az ilyen linkek általában már pár ezer forintért kihelyezhetőek, azonban ezekre az oldalakra jellemzően sosem érkeznek látogatók, és az itt megjelenő tartalmakat sem olvassa senki.

Ezeket a technikákat nem alkalmazzunk a munkánk során, és nem is javasoljuk egy ügyfelünknek sem.

Amennyiben a Google top 10 találata közé kerülés a célod, akkor legyen az oldalad mind technikai, mind on-page, mind off-page területen legalább olyan jó, mint azoké a versenytársaké, akik a legjobb 10 helyen rangsorolnak. Egyezzen meg, vagy legyen még jobb a backlinkjeid minősége és mennyisége. Ennél konkrétabbat az adott piac és kulcsszó ismerete nélkül nem tudunk tanácsolni.

Mindenképpen kerüld el az agresszív linképítést, azaz amikor nagyon rövid idő leforgása alatt rengeteg hivatkozást szerzel. Érdemes időben egyenletesen eloszlatva, hosszútávra gondolva építeni a linkeket. Ne legyenek se óriási ugrások, se visszaesések a hivatkozások számát tekintve.

A non-profit linképítés egy olyan linkszerzési technika, amely lényege, hogy civil szervezetek oldalán támogatóként tüntetjük fel a céged weboldalát és ezen keresztül kapsz értékes linket.

Hatalmas előnye egyrészt, hogy olyan szervezetek oldaláról tudsz hivatkozásokat szerezni, amelyek erős hitelességgel bírnak a Google szemében, másrészt nem kell magasabb árat fizetned, mint egy normál link esetében.

A non-profit linképítés során a kifizetett összeg jelentős részét a szervezet kapja meg, így a marketing növekedés mellett jó célokat és kezdeményezéseket is tudsz támogatni.

Magyarországon jelenleg 30+ civil szervezet linkjét tudod megszerezni a BP Digital non-profit linképítés programunkon keresztül. Néhány példa a teljesség igénye nélkül:

A személyre szabott linképítés stratégiád összeállításakor több éves, több száz projekt során gyűjtött tapasztalatunkat használjuk. A legkisebb cégnek is ugyan olyan precizitással és eredményorientált nézőponttal állítjuk össze a linképítés tervét, mint a többmilliárdos árbevétellel rendelkező cégekét. Minden projekthez és cégmérethez van egy jól bevált módszerünk, ami működik.

Több száz hazai kiadóval, híroldallal és tematikus portálókkal vagyunk szoros kapcsolatban, ügynökségi szinten több ezer linket helyezünk el évente. Ennek köszönhetően olyan jelentős árkedvezménnyel rendelkezünk, ami miatt egy-egy hivatkozás jelentősen olcsóbb, mint egyesével vásárolva közvetlenül a weboldalaktól.

A linképítés eredményeire számos tényező hatással van így nehéz általánosítani, de tapasztalatunk alapján egy jól felépített projekt során a következőkre számíthatsz:

  • Javulnak a kulcsszóhelyezéseid
  • Organikus forgalom érkezik az oldaladra
  • Releváns célközönségtől érkezik ez a forgalom
  • Az iparágad számára meghatározó oldalak hivatkoznak rád, ezáltal nő a hitelességed mind az ügyfeleid, vásárlóid, mind a Google szemében
  • SEO erőt közvetítenek a domainedre mutató hivatkozások
  • Te döntöd el, hogy ki és mit írjon rólad (gondolj a horgonyszövegre, illetve az azt körülvevő szövegrészre), ezáltal építheted a márkád, növelheted az ismertséged és elismertséged
  • Segíthetsz a keresőknek jobban megérteni az oldalstruktúrád, így nagyobb eséllyel térképezik fel az üzletileg fontos tartalmaidat.

Dolgozz együtt Magyarország egyik legkiválóbb SEO ügynökségével!

Keresőoptimalizálás szakértőkkel, hibák nélkül, sokéves tapasztalat alapján.