Elhirdetett pénz és bonyolult képletek helyett:
Erősebb pozíció a keresőben =több érdeklődő
Ennyire egyszerű.
Bármikor dönthetnek úgy, hogy holnaptól minden kattintás kétszer drágább. Mit lehet ilyenkor tenni? Ha mérgesen dobbantasz a lábaddal, az nem segít, ezt a “plusz adót” ki kell csengetni.
Ha az ügyfélszerzésed a hirdetési felületektől függ, akkor óriási a kitettséged nekik. A legnagyobb szereplők pedig annyira multinacionálisak, hogy igazából sehol sincsenek igazán: nem tudsz hatni rájuk, ez pedig vállalhatatlan üzleti kockázat.
Nézz bele az Analytics-fiókodba: az első három forgalmi forrás fizetett és közösségi média, az organikus látogatók száma pedig évek óta nem nőtt érdemben?
Billentsük helyre a látogatószerzésed: a BP Digital átlagos ügyfelének 136%-kal nő az organikus forgalma egy év alatt.
a harsogó reklámozás, hogy vegyél, vegyél, vegyél, akkor is, ha éppen nincs is rá szükséged.
a párbeszéd, mikor az ügyfél keres fel, mert azokhoz beszélünk, akik éppen érdeklődnek.
Megvizsgáljuk a tech- SEO szempontok. mentén.
Rendbe tesszük a tartalmat.
Sok minőségi hivatkozást szerzünk más oldalakról.
Projekt:
Szöveg:
Link:
Organikus látogató terelése
De minden ügyfél más, úgyhogy először is nézzük meg, a weboldalad alkalmas-e arra, hogy a BP Digital SEO-stratégiájával erősítsük a Google-pozícióit:
Több organikus forgalom és jobb helyezés