Home Webery

Elhirdetett pénz és bonyolult képletek helyett:

2,36x látogató a weblapodon fizetett hirdetés nélkül

Erősebb pozíció a keresőben =több érdeklődő
Ennyire egyszerű.

Elemzés SEO tanácsadás Webshop SEO Technikai SEO audit SEO szövegírás SEO elemzés Elemzés SEO tanácsadás Webshop SEO Technikai SEO audit SEO szövegírás SEO elemzés Elemzés SEO tanácsadás Webshop SEO Technikai SEO audit SEO szövegírás SEO elemzés Elemzés SEO tanácsadás Webshop SEO Technikai SEO audit SEO szövegírás SEO elemzés Elemzés SEO tanácsadás Webshop SEO Technikai SEO audit SEO szövegírás SEO elemzés Elemzés SEO tanácsadás Webshop SEO Technikai SEO audit SEO szövegírás SEO elemzés
Az elhirdetett pénz csak elhirdetett pénz.

A Google és a Meta bevételeiben megmutatkozik, de van vele két gond:

Bármikor dönthetnek úgy, hogy holnaptól minden kattintás kétszer drágább. Mit lehet ilyenkor tenni? Ha mérgesen dobbantasz a lábaddal, az nem segít, ezt a “plusz adót” ki kell csengetni.

Ha az ügyfélszerzésed a hirdetési felületektől függ, akkor óriási a kitettséged nekik. A legnagyobb szereplők pedig annyira multinacionálisak, hogy igazából sehol sincsenek igazán: nem tudsz hatni rájuk, ez pedig vállalhatatlan üzleti kockázat.

Nem azt mondjuk, hogy ne hirdess,

hozzánk is a látogatók egynegyede PPC-hirdetésekből jön.
De háromnegyede pedig nem.

Nálad mi az arány?

Nézz bele az Analytics-fiókodba: az első három forgalmi forrás fizetett és közösségi média, az organikus látogatók száma pedig évek óta nem nőtt érdemben?

Akkor egy komoly stratégiai hibát fedeztél most fel!

Billentsük helyre a látogatószerzésed: a BP Digital átlagos ügyfelének 136%-kal nő az organikus forgalma egy év alatt.

Egyszerű a matek: mennyit érne neked, ha 2–2,5-szer több látogatód lenne?

Rólunk mondták

Kétféle megközelítés van:

PUSH

a harsogó reklámozás, hogy vegyél, vegyél, vegyél, akkor is, ha éppen nincs is rá szükséged.

PULL

a párbeszéd, mikor az ügyfél keres fel, mert azokhoz beszélünk, akik éppen érdeklődnek.

Öntöd a pénzt a hirdetésekbe vagy azokra figyelsz, akik rád keresnek.

Szerinted kinek könnyebb eladni?

Aki végigjárta nálad a vásárlói életciklus lépéseit, mert a tudatosan felépített tartalomkínálattal elköteleződött melletted? Vagy annak, akit “megzavarsz” a hirdetéseiddel videónézegetés vagy socialgörgetés közben?
Az organikus látogatottságod növelésével foglalkozunk úgy,

hogy vonzóbbá tesszük a weboldalad a keresőmotor algoritmusának három lépésben:

1

Megvizsgáljuk a tech- SEO szempontok. mentén.

2

Rendbe tesszük a tartalmat.

3

Sok minőségi hivatkozást szerzünk más oldalakról.

Az organikus látogatottságod növelésével foglalkozunk úgy,

Ezt adjuk mi.

Projekt:

185 235

Szöveg:

216 000

Link:

330 000

Organikus látogató terelése

533 000

Ezek tények!

De minden ügyfél más, úgyhogy először is nézzük meg, a weboldalad alkalmas-e arra, hogy a BP Digital SEO-stratégiájával erősítsük a Google-pozícióit: