Non-profit linképítés

Mit jelent a non-profit linképítés?

A linképítés az online marketing “szavazó” rendszere. Minél több és értékesebb “szavazattal” bír egy weboldal, annál nagyobb elérése lehet.

A non-profit linképítés egy olyan egyedi megoldás, ahol a társadalmi felelősségvállalás és a marketing oldali értékteremtés egyszerre valósul meg.

Non-profit szervezetek támogatunk, és cserébe az ügyfelünk feltüntetését és linkelését kérjük az NGO weboldalán. 

Miért építünk linkeket non-profit oldalakra?

Eredményes

A non-profit linképítés egy bevett nemzetközi SEO megoldás. Sok civil szervezet magas hitelességi mutatóval rendelkezik, és minél több minőségi link mutat a weboldaladra, a Google szemében is annál hitelesebb online szereplővé válsz.

Etikus üzlet

Úgy építkezünk, hogy közben másokat is segítünk. A növekedés mellett figyelünk arra, hogy másokat is támogassunk. Célunk, hogy minél több non-profit szereplőt képviseljünk és csatornázzunk be a for-profit szektorba.

Win-win

Jó célokat segítünk és közben az ügyfeleink eredményei is nőnek. A legjobb üzlet az, amivel mindenki jól jár. Olyan szinergiákat teremtünk, ami hosszú távon kedvező eredményeket hoz minden fél számára.

Visszaadni jó

Csapatként fontos számunkra a visszaadás. Fontosnak tartjuk, hogy ne csak a pénzügyi szempontokat vegyük figyelembe, hanem kivegyük a részünket a “nagyobb jó” megteremtésében is.

Partnereink

Csodalámpa alapítvány logó
Felelős Gasztrohős alapítvány logó
Tappancs alapítvány logó
Skool alapítvány logó
E-misszió alapítvány logó

Miért válaszd Te is a non-profit linképítést?

Működik 

A non-profit linképítés egy nemzetközi best practice, ami itthon is eredményesen működik.

Biztonságos 

A civil szervezeteket szigorú szempontok szerint szűrjük. A marketing szakmai szempontok mellett valóban etikus tevékenységet, jó célokat támogatunk.

A non-profit linképítés “white-hat” SEO technika, tehát nem veszélyezteti az eddig elért eredményeket, sőt hosszútávú növekedést hozhat.

Kényelmes és hatékony

A non-profit linképítés egy kényelmes megoldás organikus eredményeid növelésére. Egy rövid egyeztetés és a keretszerződésünk aláírása után minden megjelenést mi intézünk. 

Jól árazott

Az elmúlt években több ezer linket építettünk for-profit alapon. Ezzel a tapasztalattal állítottuk össze a non-profit linképítés árazási struktúráját – azzal a céllal, hogy pusztán for-profit alapon is megérje a programhoz csatlakozni, és ne Neked kelljen “kitalálni”, hogy mennyit ér egy civil szervezet linkje. A for-profit szempontok mellett a társadalmi és CSR hatás további érték. 

Pozitív társadalmi hatás

A non-profit linképítésnek köszönhetően komoly társadalmi hatást tudunk elérni. Több tucat civil szervezet működését és munkáját segítjük.

Támogatni menő // CSR

Minden vállalat számára fontos a reputációja. A non-profit linképítésen keresztül támogatott szervezetek komoly brand értéket képviselnek.

Gyakran feltett kérdések és válaszok

“Nem szeretnék illegális tevékenységet támogatni.”

A civil szervezeteket komoly szűrők mentén vizsgáljuk. A programba nem tud bekerülni illegális tevékenységet folytató szervezet.

“Ez marketing vagy PR vagy CSR?”

Cégpolitika kérdése, de a program for-profit alapon is működik. A legtöbb támogató vállalat a marketing büdzséjéből fizeti a non-profit linkeket.  

AJÁNLATKÉRÉS

Segítségre van szükséged honlapod keresőoptimalizálásához? Vagy csak felkeltettük az érdeklődésedet? Töltsd ki az űrlapunkat, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

Mi történik ajánlatkérés után?

  • 1. Egyeztetés

    Miután kitöltötted a kapcsolati űrlapot egyeztetünk veled céljaidról, egyedi ajánlat elkészítéséhez szükséges infromációkat kérünk tőled.

  • 2. Egyedi elemzés és Ajánlat

    Személyre szabott ajánlatot küldünk számodra, amely az optimalizálási területek mellett, konkrét módszereket, költségkeretet és a projekt javasolt hosszát is tartalmazza.

  • 3. Közös munka

    Az ajánlat elfogadása és a szerződés megkötése után csapatunk készen áll, hogy növekvő pályára állítsuk organikus forgalmad.