SEO TANÁCSADÁS

Elakadtál a keresőoptimalizálásban?

SEO ügynökségként minden kérdésedre tudjuk a választ.

SEO tanácsadás
logók

A keresőoptimalizálás nem egyszerű feladat!

De mi segítünk megválaszolni az összes felmerülő kérdésed, hogy ne okozzon problémát a weboldalad optimalizálása.

Hogyan zajlik a SEO tanácsadás?

Első lépésben felmérjük weboldalad jelenlegi állapotát és korábbi marketing tevékenységeidet, hogy jobban megismerjünk Téged és az üzletedet.

Te pedig felvázolod nekünk, hogy milyen problémáid vannak és milyen céllal érkeztél hozzánk.

Ezután a SEO szakértőnk elkészíti számodra az oldalad keresőoptimalizálására vonatkozó javaslatait és az árajánlatot, amelyet egy következő konzultáció során közösen megvitattok.

Mikor van szükséged SEO tanácsadásra?

Hogyan zajlik egy SEO tanácsadás?

Minden hozzánk érkező ügyfelet egyedileg kezelünk. Hiszen minden probléma valamiben más. Vannak könnyebben megoldható feladatok, és vannak komplexebb, időigényesebbek.

Hozz egy komplex problémát

Konzultáljunk róla

Egyedi módon segítünk megoldani

Néhány példa, amiben egy SEO tanácsadó segíthet:

SEO ügynökségként kizárólag ezzel a területtel foglalkozunk, számos ügyfél organikus teljesítményét menedzseljük nap, mint nap. Azonban sokszor találkozunk olyan esettel, amikor csak pár kérdés, esetleg egy konkrét probléma vagy dilemma áll a növekedés útjában.

Milyen eredményekre számíthatsz?

1

felhasználó és keresőbarát weboldal

2

kedvezőbb pozíció a keresőkben

3

az organikus elérés növekedése

4

a weboldal organikus forgalmának emelkedése

5

kedvező konverziós ráta

6

csökkenő visszafordulási arány

7

elégedett felhasználók

8

mérhető eredmények

bevétel növekedése

Biztosra mennél?

Kérdezd meg ügyfeleinket, mennyire elégedettek velünk!

Ügyfelek logói

Felkeltettük az érdeklődésed?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és kérj időpontot személyre szabott SEO tanácsadásra.

Ujhelyi Georgina

Ujhelyi Georgina

account director

A kitöltés kötelezettségmentes.

Mi az a SEO tanácsadás?

A SEO tanácsadás egy olyan konzultációs folyamat, amely során a SEO szakértő, megválaszolja a keresőoptimalizálással kapcsolatos kérdéseidet, problémáidat, valamint olyan ötletekkel, megoldási javaslatokkal lát el, amellyel javíthatod honlapod organikus teljesítményét.

Miben segíthet egy SEO tanácsadó?

A SEO tanácsadó olyan ötletekkel és javaslatokkal látja el a most induló vagy már meglévő honlapodat, amellyel az organikusan, tehát nem fizetett hirdetésekből érkező látogatók számát növelni tudod. A hatékony online marketing tevékenységeid következményeként pedig jelentősen tudod a vevőid és ezáltal a bevételed növelni.

A teljesség igénye nélkül, az alábbi területeken tud segíteni egy profi SEO szakember:

Technikai SEO problémák feltárása, elemzése

A legtöbb fejlesztő nem a SEO kritériumok mentén készíti a weboldalakat, így érdemes azokat konzultáció keretein belül, vagy nagyobb problémák esetén egy technikai SEO audit során átvizsgálni.

Weboldal sebességének és oldalélményének növelése

A felhasználók egyre türelmetlenebbek és azonnal szeretnének választ kapni a kérdéseikre. Ha nem elég gyors a weboldalad vagy csorbul a felhasználói élmény, máris kilépnek és a konkurenciánál keresik a választ.

Weboldal tartalmának elemzése SEO szempontok alapján

Tartalmi elemzés során kiderül, hogy mennyire keresőoptimalizált a weboldalad szövegezése. Ide tartoznak többek között a meta leírások, címsorok és az URL-ek optimalizáltsága, a tördelés, bekezdések átláthatósága vagy a használt fókusz kulcsszavak.

Kulcsszókutatás

Egy SEO tanácsadó segíthet felderíteni a vállalkozásod számára releváns és reálisan megcélozható kulcsszavakat. Ha még nincs kulcsszólistád, akkor első lépésként elkészítjük számodra. Ha már van, akkor megvizsgáljuk és szükség esetén bővítjük, módosítjuk, figyelembe véve természetesen a keresési mennyiséget és a kulcsszó nehézséget.

Kulcsszavak monitorozása

Egy SEO tanácsadó rendszeresen monitorozhatja a releváns kulcsszavaid állapotát, egy esetleges pozícióvesztés esetén pedig akciótervet is készít számodra.

SEO és marketing célú szövegírás

Egy jó SEO tanácsadó, vagy SEO ügynökség az új tartalmaid előállításában is tud segíteni. Legyen szó akár SEO szövegírásról, akár PR cikkről, vagy bármilyen marketing szövegírásról.
Biztos lehetsz bele, hogy minden esetben a keresőoptimalizálás követelményeit figyelembe véve fog elkészülni a tartalom.

Prémium linképítés és meglévő linkjeid elemzése

A minőségi linképítés a SEO egyik alappillére. Egy professzionális SEO szakember hatékonyan tudja alkalmazni a linképítési technikákat. Ha már rendelkezel backlinkekkel, de nem tudod biztosan, hogy mennyire hasznosak számodra, akkor a SEO tanácsadás részeként elkészítjük számodra a linkek elemzését. 

Local SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás

Ha szeretnél előrébb kerülni a Google térképes találatai között, akkor helyi keresőoptimalizálásra (local SEO) lesz szükséged. Egy profi SEO tanácsadó a local SEO-val kapcsolatos kérdéseidre is tudja a szakmailag helytálló választ

Versenytárselemzés

Az üzleti életben a versenytárselemzés kiemelten fontos. Nincs ez másképp a keresőoptimalizálás esetében sem.
SEO tanácsadás keretén belül kérhetsz tőlünk SEO fókuszú versenytárselemzést.

Miben nem tud segíteni egy SEO tanácsadó?

Fontos megjegyezni, hogy a SEO önmagában nem garantálja, hogy 1 éven belül négyszeresére növekszik a vállalkozásod. Ami viszont biztos, hogy SEO nélkül kicsi az esély a Google első oldalán szerepelni!

A SEO tanácsadás folyamata

Ügyféligény felmérése

A lépéseket szükséges aszerint kettéválasztani, hogy új vagy már meglévő ügyfélről van szó, hiszen eltérő igényeket támasztanak a SEO tanácsadó felé.

Új ügyfél esetén

Szükséges tisztázni, hogy az ügyfélnek mi a célja a SEO-val, mit szeretne vele elérni. Elengedhetetlen, hogy az ügyfél általi elvárásokat és a racionálisan elérhető eredményeket már az elején megpróbáljuk összehangolni. Egyeztetünk a korábbi marketing tevékenységekről és a cég jelenlegi működéséről, a folyamatokról.

Ebben a fázisban a következő kérdésekre keressük a választ:

  • Mikor indult a cég weboldala? 
  • Végeztek-e már korábban SEO projektet a honlapon?
  • Hogyan épül fel a cég marketing csapata? Ki, miért felelős?
  • Milyen iparágban tevékenykedik a cég?
  • Milyen egyedi jellemzőkkel rendelkezik az üzlete/cége?
  • Mit / hogyan szeretne kommunikálni?
  • Ki a célcsoport? Mi a termék?
  • Hogyan épülnek fel a folyamatok a cégen belül? Hogyan illeszkedik ebbe a SEO?
  • Mi az elsődleges üzleti cél? Hogyan támogatja ezt a SEO?
  • Nagyságrendileg milyen eredmények érhetőek el SEO-val és melyek nem?
  • Egyszeri tanácsadásra van szükség vagy az ügyfél hosszabb távú együttműködésben érdekelt?

 

Már meglévő ügyfél esetén

Egy meglévő ügyfél természetesen jobban tudja, hogy milyen kérdésekkel fordulhat egy SEO csapat felé, azonban érdemes újra és újra átbeszélni a következőket:

  • Milyen változások történtek a cégen/iparágon belül?
  • Milyen újabb kérések esedékesek?
  • Változott-e a kommunikációs stílus/üzenet? 
  • Melyek az újabb üzleti célok, stratégia tervek?
  • Szükség van-e újabb SEO szolgáltatásra/meglévő kutatás frissítésére?
 

Sok esetben az ügyfelek konkrét kérdésekkel érkeznek a tanácsadásra, melyek még a beszélgetés alkalmával megválaszolásra kerülnek. Azonban, a legtöbb esetben a szakmai kérdések több időt és mélyebb kutatást igényelnek.

Miután rögzítésre kerültek a fenti kérdések, következhet a tervezés és a konkrét akcióterv meghatározása.

Akcióterv meghatározása

Az első beszélgetés után a SEO tanácsadó feldolgozza az információkat, meghatározza a projekt mélységét és erőforrásokat rendel hozzá. Elkészül egy javaslat az ügyfél számára, amelyben tételesen szerepelnek azok a SEO szolgáltatások, amelyek szükségesek a megfelelő eredmények elérése érdekében. A tanácsadó részletes magyarázatot ad az egyes szolgáltatások tartalmára vonatkozóan. Miután az ügyfél elfogadta az árajánlatot, átadásra kerül a projekt pontos ütemezése, tételesen és az egész projektre vonatkozóan is. 

Ezután meghatározásra kerülnek a szerepkörök és az együttműködés folyamata. Az ügyfél megismerkedik a dedikált projekt menedzserrel, aki a kapcsolattartásért és a szakmai anyagok átadásáért felelős.

Mit csináljak ha SEO tanácsadásra van szükségem?

A tanácsadás történhet személyesen vagy telefonon. Rendszerint a találkozót egy telefonos egyeztetés vagy kapcsolati űrlap kitöltése előzi meg. A tanácsadás nem időhöz kötött, ugyanis fontos, hogy az adott SEO ügynökség minden kardinális és üzleti szempontból nem elhanyagolható kérdésre megkapja a választ.
Azonban az nem várható el, hogy az első találkozás alatt már olyan operatív munkát végezzen el a tanácsadó, amelynek következtében a weboldal azonnal a találati lista top helyezései közé ugrik. 

Hány alkalom szükséges, hogy látható eredménye legyen a SEO tanácsadásnak?

A keresőoptimalizálás egy lassú és hosszú folyamat. Olyan sokrétű, összetett és időigényes, hogy nem is várható el az azonnali eredmény. Arról nem is beszélve, hogy a keresőknek is időre van szükségük, amíg egy-egy változás átfut a rendszeren.

Éppen ezért nem is lehet garantálni, hogy 1-2 alkalom után minden probléma megoldódik, és teljesül az elvárt cél.
Természetesen van lehetőség alkalmi SEO tanácsadásra is, ezt azonban csak egyszerűbb és gyorsabban kivitelezhető projektek esetén javasoljuk.

Amennyiben céljaid elérése érdekében komplex, teljeskörű SEO szolgáltatásra van szüksége a honlapodnak, úgy a hosszútávú partneri viszony a legkifizetődőbb.

Honnan tudod, hogy profi SEO tanácsadóval van dolgod?

Egy, a témában kevésbé jártas ember számára nem könnyű kiválasztani azt a SEO szakembert, aki valóban sajátjaként kezeli a projekteket, nem pedig a gyors pénzszerzés a lényeg. Hiszen a SEO folyamata komplex és bonyolult, ezért minden információ új lehet az ügyfél számára. Emiatt pedig hajlamos azt gondolni, hogy az a legjobb szakember, aki gyorsan ígér első helyezést. Pedig ez egyáltalán nem így van…

Az alábbiakat mindenképp vedd figyelembe, ha SEO tanácsadót szeretnél választani:

  • Referencia: Kérd meg, hogy mutassa be pár korábbi munkáját. Fontos, hogy ne csak neveket említsen, hanem vázolja fel, hogy milyen területen nyújtott segítséget. Onnan tudod, hogy jó SEO ügynökséget találtál, ha a szolgáltatásaik teljes körét prezentálni tudja feléd, az ügyfeleik eredményeinek bemutatásával.
  • Díjazás: A minőségi SEO szolgáltatások egyáltalán nem olcsóak. Az, aki a piaci átlagár alján, vagy alatta dolgozik, az esetek legnagyobb százalékában vagy kevésbé tapasztalt, vagy nincs annyi munkája. Azért olcsó, mert tisztában van vele, hogy az ár, nem pedig a minőség miatt fogják őt választani
  • Tapasztalat és hitelesség: A SEO esetében is igaz, hogy minél régebb óta dolgozik valaki a szakmában, annál valószínűbb, hogy szakszerűen meg is tudja oldani a felmerülő problémákat. Mielőtt elköteleződnél valaki mellett járj utána, hogy valóban rendelkezik-e a megfelelő tudással és tapasztalattal. Olvasd át a honlapját, keress rá az interneten, fórumokon.

A keresőoptimalizálás egy komplex és időigényes folyamat. A legtöbb esetben hosszú távú együttműködésre van szükség ahhoz, hogy tartósan növekedjen weboldalad organikusan érkező látogatóinak a száma. Ha szeretnél a célközönséged szeme elé kerülni a weboldaladdal, akkor első lépésként gondold végig, hogy mi a pontos célod, majd keress fel egy profi SEO ügynökséget egy kötetlen beszélgetés erejéig.

Felkeltettük az érdeklődésed?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és kérj időpontot személyre szabott SEO tanácsadásra. 

Ujhelyi Georgina

Ujhelyi Georgina

account director

A kitöltés kötelezettségmentes.